Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:05

Homer en MR en UPS hebben wij hier niet helaas. Alleen DPD en DHL en Postnl. Prima service van allemaal gelukkig. Heb gisteren een hempje niet gekocht want moest meer verzenden betalen dan het item kostte omdat ik geen Homerr kon kiezen aangezien we dat dus niet hebben op het eiland

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:07

Hebben jullie wel eens gehad dat je Homerrpakketje op een alternatieve locatie wordt geleverd? Er zitten minstens 4 Homerrpakketpunten binnen een straal van een kilometer hier, maar het laatste pakketje is nu dus meer dan 15 km in een stad verderop afgeleverd :roll:

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:13

Bij mij ook, al was het toen mondial relais: kwam in het 'naburige' dorp ... aan de overkant van de Schelde, in een andere provincie zelfs! Moest toen half u met de auto via Antwerpse ring om het op te halen. Ze kijken alleen naar afstand in vogelvlucht en niet naar geografie...

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:20

Aranel schreef:
Nikkie! Maar dan niet die van katoen, ik zal even zoeken naar een voorbeeldje.

[ [url=m/ZfX2Tc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mPrc77.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iEoBIo.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste gekocht, bod op laatste 2 gedaan. De shirts met teksten van Nikkie vind ik echt aardslelijk en ordinair, maar deze stoffen zijn heel fijn, blijven mooi.

Hier ook Nikkie fan :D De stoffen zijn echt waanzinnig mooi en blijven ook mooi na X aantal keer dragen en wassen. Vind ook niet alles mooi. Laatste shirt zou ik dan bijvoorbeeld niet dragen en inderdaad de “normale” T-shirtjes met teksten en printen ook niet.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:52

Gianti schreef:
Oef ik hou van Vinted. Nu ik bijna mijn halve sportcollectie erop verkocht heb, mag ik ook wel erop nieuwe sportkleding terug kopen O:)

Oe goede tip. Heb nog wel wat sportkleding waar ik niks mee doe.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 13:55

CairnTerrier schreef:
Aranel schreef:
Nikkie! Maar dan niet die van katoen, ik zal even zoeken naar een voorbeeldje.

[ [url=m/ZfX2Tc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mPrc77.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iEoBIo.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste gekocht, bod op laatste 2 gedaan. De shirts met teksten van Nikkie vind ik echt aardslelijk en ordinair, maar deze stoffen zijn heel fijn, blijven mooi.

Hier ook Nikkie fan :D De stoffen zijn echt waanzinnig mooi en blijven ook mooi na X aantal keer dragen en wassen. Vind ook niet alles mooi. Laatste shirt zou ik dan bijvoorbeeld niet dragen en inderdaad de “normale” T-shirtjes met teksten en printen ook niet.

Ik ook, maar ook niet van de teksten. Heb er een super mooie flair spijkerbroek van en onlangs een super tof groen blousje. Heb op Vinted nog niet veel kunnen vinden ervan.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:23

Er staat genoeg van Nikkie op Vinted is mijn ervaring!
Of bedoel je dat je niet hebt kunnen vinden wat je zoekt?

Ik wil graag een huispak van Victorias secret maar ik vind alleen óf broeken, óf truien los. Iemand een idee waar ik dan op moet zoeken? Ik gebruikte eerst de term tracksuit maar dan krijg je van die gabber Nike pakken :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:25

En als je op enkel suit zoekt?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:32

Aranel schreef:

Ik wil graag een huispak van Victorias secret maar ik vind alleen óf broeken, óf truien los. Iemand een idee waar ik dan op moet zoeken? Ik gebruikte eerst de term tracksuit maar dan krijg je van die gabber Nike pakken :')

Klopt, er is veel, maar ik zoek niet de shirtjes etc. Ben momenteel op zoek naar nette truien en dan zonder het logo.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:45

Aranel schreef:

https://www.vinted.nl/dames/kleding/jum ... ias-secret

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 14:54

Een jumpsuit is een geheel.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:07

Aranel schreef:

Ik zie er meerdere staan als je maar de categorie sportkleding gaat en dan trainingspakken. Dan kan je bij merk zoeken naar Victoria secret

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:43

Mijn zijden RL rok is binnen, heel blij mee! Hij valt mooi en is echt als nieuw. Het label stond niet op de foto, maar dat blijkt een Polo Ralph Lauren label te zijn. Dat is de wat betere kwaliteit dacht ik?

En mijn trui is er ook. Ik zag op de foto wel dat er voering in zat, maar het blijkt een echte windstopper te zijn. Top, die zijn normaal flink aan de prijs!

Vanavond of morgen kan ik mijn wollen jas nog ophalen :D

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:48

Aranel schreef:

Wat zoek je concreet?
En welke maat?

Zo iets?:

https://www.vinted.be/dames/kleding/jum ... on-limitee

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:51

Iedereen zit vandaag te bestellen geloof ik, kan nu al alleen nog homer kiezen -O- Had meerdere dingen, maar morgenochtend maar even doen dan..

Hoe vinden jullie Nikkie vallen? Heb ook een mooie Goldbergh broek onderweg, ben héél benieuwd. :j

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:14

maessie schreef:
Iedereen zit vandaag te bestellen geloof ik, kan nu al alleen nog homer kiezen -O- Had meerdere dingen, maar morgenochtend maar even doen dan..

Hoe vinden jullie Nikkie vallen? Heb ook een mooie Goldbergh broek onderweg, ben héél benieuwd. :j

Nikkie vind ik klein uitvallen, kies voor een maat groter.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:16

Valt inderdaad klein! Ik heb normaal van spijkerbroek 27 of 28 en bij Nikkie heb ik een 29.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:55

Aranel schreef:

loungewear, lounge set, of apart als joggers/sweatpants/sweatshirt?

(zelf nog nooit iets besteld := maar dat terzijde)

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 16:57

Ik heb iets geks. Ik had een leuke jurk gezien dus gelijk op kopen geklikt en betaald.
Dat werd geannuleerd. Volgens de verkoper door mij, ik was mij er niet van bewust in elk geval, maar wie weet heb ik ergens op geklikt per ongeluk.
Nu heb ik opnieuw geboden, de koper zegt dit bod geaccepteerd te hebben, maar ik krijg geen kopje met ‘betalen’ oid te zien. Dus het lijkt alsof de jurk niet aan mij verkocht is.
Wie weet hoe dit kan? De koper is nog niet lang op Vinted en heeft nog geen reviews…

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 17:28

Hier een pakketpunt dat alle pakketdiensten die er zijn hebben. Dus dat is heel fijn.

Hier een toffe jurk/trui gekocht van Hugo. Stond er al 16 maanden op voor 60. Dus 45 geboden.

Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 17:57

Kaplaars schreef:
Ik heb iets geks. Ik had een leuke jurk gezien dus gelijk op kopen geklikt en betaald.
Dat werd geannuleerd. Volgens de verkoper door mij, ik was mij er niet van bewust in elk geval, maar wie weet heb ik ergens op geklikt per ongeluk.
Nu heb ik opnieuw geboden, de koper zegt dit bod geaccepteerd te hebben, maar ik krijg geen kopje met ‘betalen’ oid te zien. Dus het lijkt alsof de jurk niet aan mij verkocht is.
Wie weet hoe dit kan? De koper is nog niet lang op Vinted en heeft nog geen reviews…

Als het fout gaat met betalen kan het soms even duren voordat je opnieuw kan proberen heb ik gemerkt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 18:10

Mooie kleur blauw die jurk!

Annemiek: klopt Polo is eigenlijk de ‘standaard’ sportieve lijn van RL. Gewoon echt mooi en heel degelijk spul. Heb het altijd graag en gaat jaren mee.

Hier wat dingen die geannuleerd zijn wegens te laat verkopen. Maar beide hadden verkopers het al gemeld. Eentje had mijn rok verzonden naar andere koper. En de burberry trui voor m’n dochter komt maandag alsnog omdat verkoopster op vakantie was.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:49

Vandaag 3 name it broeken binnen gekregen à 1,50 per stuk. Erg blij mee want zien er top uit.

Mijn rl trui is gisteren eindelijk verzonden

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:39

tengeltje11 schreef:
Aranel schreef:

Wat zoek je concreet?
En welke maat?

Zo iets?:

https://www.vinted.be/dames/kleding/jum ... on-limitee

Thanks voor het mee zoeken! Ik zoek geen jumpsuit, loungewear is misschien meer de term. Losse trui met dito broek, maat L.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:46