Kookaburra schreef:Ik kom je kat stelen Marloes
Zo hebben we er nog drie

Wat een leuke boeken komen er langs. Ik denk niet dat ik vanavond red om te puzzelen maar hopelijk wel morgen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonlight91 schreef:Ik snapte de andere hints niet echt, maar de foto was een goede hint
Dit boekje is echt een goede keuze, lijkt een perfect boekje voor tussen de dikke pillen door ( en er is een deel 2 zag ik!)
NotYourLine schreef:Oke... Ongeduld doet iets met een mens. Ik denk dat ik weet waar de cijfertjes voor staan: URl's.![]()
Ik kwam daarbij uit op een nieuwsartikel (dwaalspoor?) en deze.
De enige naam die ik in deze twee topics kan herleiden naar de deelnemers van SS is Suliko. Klopt dat, Santa?
NotYourLine schreef:Thanks Suliko!
Ik heb een tweede optie.Sambo Lino de pony in topic 1 en linoleum kunst in topic 2 ... linoleum, ben jij mijn Secret Santa?
linoleum schreef:NotYourLine schreef:Thanks Suliko!
Ik heb een tweede optie.Sambo Lino de pony in topic 1 en linoleum kunst in topic 2 ... linoleum, ben jij mijn Secret Santa?
Ik ben inderdaad wel je Secret SantaEr stonden in totaal drie URL's van topics op de kaartjes, alle drie met lino op één of andere manier als onderwerp van het topic.
Ik hoop dat het een leuk boek is. Ik lees zelf geen thrillers en heb dus heel wat review lijstjes afgespit om te kijken wat herfstig én goed is.
linoleum schreef:NotYourLine schreef:Thanks Suliko!
Ik ben inderdaad wel je Secret SantaEr stonden in totaal drie URL's van topics op de kaartjes, alle drie met lino op één of andere manier als onderwerp van het topic.
Ik hoop dat het een leuk boek is. Ik lees zelf geen thrillers en heb dus heel wat review lijstjes afgespit om te kijken wat herfstig én goed is.
MarloesHJ schreef:Kookaburra schreef:Ik kom je kat stelen Marloes
Zo hebben we er nog drie![]()
NotYourLine schreef:linoleum schreef:
Echt supercreatief met die URL's. Was gelukkig vanmorgen iets scherper op lino'sMaak je ze zelf ook?
Boek is echt top! Heel erg blij mee, dus je onderzoek was niet voor niets