Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 20:23

Kookaburra schreef:
Ik kom je kat stelen Marloes <3

Zo hebben we er nog drie :Y)

Wat een leuke boeken komen er langs. Ik denk niet dat ik vanavond red om te puzzelen maar hopelijk wel morgen!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 20:35

Moonlight91 schreef:
Ik snapte de andere hints niet echt, maar de foto was een goede hint :D

Dit boekje is echt een goede keuze, lijkt een perfect boekje voor tussen de dikke pillen door ( en er is een deel 2 zag ik!)

Ik dacht, als je zou gaan kijken bij eerdere edities, zie je daar eenzelfde setje boekenleggers dat ik een eerder gegeven heb :D De kat op de kaart was een hint in de richting van "ik heb katten" :')

Er is idd een deel 2, ik kom zelf ook erg in de verleiding ze aan te schaffen haha, ze zien er zo gezellig uit!

De polaroid is hier in het dorp getrokken, ik dacht "is ook nog leuk als boekenlegger haha" lekker herfstig :')

Cynn
Fotograaf

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:15

Oh ik heb met die ook nog in m'n handen gestaan :') en later toen ik al een boek voor m'n lootje had gekocht kwam ik ook nog Pumpkin Spice tegen. Schijnt van iemand van de Gilmore Girls te zijn ofzo? Ook iets van een romance (met een vleugje smut begreep ik, voor de liefhebbers :)) )

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:26

NotYourLine schreef:
Oke... Ongeduld doet iets met een mens. Ik denk dat ik weet waar de cijfertjes voor staan: URl's. :)*

Ik kwam daarbij uit op een nieuwsartikel (dwaalspoor?) en deze.

De enige naam die ik in deze twee topics kan herleiden naar de deelnemers van SS is Suliko. Klopt dat, Santa? [&]

Nee, ik was het niet :D
Wel een heel mooi pakketje, succes nog even met puzzelen!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:12

Santa, kan ik een klinker kopen? :') Ik kom er écht niet uit, ik kan echt niets invullen van de puzzel, ik voel me zo idioot :')

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 07:49

Thanks Suliko! :)

Ik heb een tweede optie. :') Sambo Lino de pony in topic 1 en linoleum kunst in topic 2 ... linoleum, ben jij mijn Secret Santa? {:)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:26

NotYourLine schreef:

Ik heb een tweede optie. :') Sambo Lino de pony in topic 1 en linoleum kunst in topic 2 ... linoleum, ben jij mijn Secret Santa? {:)

Ik ben inderdaad wel je Secret Santa *\o/* Er stonden in totaal drie URL's van topics op de kaartjes, alle drie met lino op één of andere manier als onderwerp van het topic.

Ik hoop dat het een leuk boek is. Ik lees zelf geen thrillers en heb dus heel wat review lijstjes afgespit om te kijken wat herfstig én goed is.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:43

Ja, ik zie een pakje in de postNL app *\o/*

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:34

linoleum schreef:
NotYourLine schreef:

Ik ben inderdaad wel je Secret Santa *\o/* Er stonden in totaal drie URL's van topics op de kaartjes, alle drie met lino op één of andere manier als onderwerp van het topic.

Ik hoop dat het een leuk boek is. Ik lees zelf geen thrillers en heb dus heel wat review lijstjes afgespit om te kijken wat herfstig én goed is.

Echt supercreatief met die URL's. Was gelukkig vanmorgen iets scherper op lino's :') Maak je ze zelf ook?

Boek is echt top! Heel erg blij mee, dus je onderzoek was niet voor niets :D

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:49

linoleum schreef:
NotYourLine schreef:

Wat een onwijs leuke hint!

MarloesHJ schreef:
Kookaburra schreef:
Ik kom je kat stelen Marloes <3

Zo hebben we er nog drie :Y)

Sharing is caring! :Y)

Mag ik trouwens even zeggen dat ik het echt heel erg tof vind hoe goed het thema herfst in alle pakketjes terug komt? :D echt heel erg leuk!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:09

Ik weet het niet zeker maar het lijkt alsof mijn pakketje ook onderweg is *\o/* . Ik heb wat dingen besteld maar zie ook 1 pakket in de app die ik niet kan thuisbrengen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:18

Spannend!!!

Ik denk de mijne ook. Heb toch even naar de track&trace gekeken en er stond vandaag tussen 14u en 18u. Ik ben heel voorzichtig geweest met spieken en zag geen naam dus ben spoilerfree.

Super creatief die tip met de lino :j

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:15

Ik heb een hint ontvangen! Dankjewel voor de kosteloze klinker haha, ik ga er straks mee aan de slag!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 12:38

Afbeelding
Maar ik hoop nog steeds op de brievenbus :’)

Wat een creatieve hint met die url’s! Had daar toevallig dit weekend over gedroomd maar wist niet hoe dat werkte haha.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 12:44

Ik hoop niet op een brievenbuspakket, mijn brievenbus is de helft kleiner dan de gemiddelde brievenbus :') Super irritant, daardoor al vaker gehad dat brievenbuspakketjes retour gaan of voor mijn deur worden gezet of bij buren worden bezorgd in het beste geval, maar dan krijg ik geen melding dat het bij de buren ligt.
Bedenk me wel nu pas dat ik dit misschien eerder had moeten zeggen zodat het niet fout gaat, maar daar heb ik niet aan gedacht. :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 12:54

NotYourLine schreef:
linoleum schreef:

Echt supercreatief met die URL's. Was gelukkig vanmorgen iets scherper op lino's :') Maak je ze zelf ook?

Boek is echt top! Heel erg blij mee, dus je onderzoek was niet voor niets :D

Ik maak zelf geen lino's. Mijn eigen naam is Lieneke en ik zocht jaaaaaren geleden een gebruikersnaam die begon met dezelfde eerste lettergreep, toen kwam ik uit bij linoleum.
En super dat je blij bent met het uitgekozen boek :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:01

Jaaa mijn pakje is er *\%/*

Ik had al op de T&T lopen spieken Santa en zag dat het bij een pakketpunt gedropt was. Mijn vader is vandaag toevallig nog een ander pakje van me gaan halen bij zowat het grote/vaste pakketpunt in het dorp maar daar lag jouw pakje dus helaas niet. Er stond namelijk geen adres bij het pakketpunt buiten die van mezelf. Besef ik ineens dat wij dus een postbak buiten hebben staan aan ons huis en dat ze misschien dat bedoelden :') Dus vlug naar beneden gegaan om te kijken van zodra ik klaar was met werk. En jawel, veilig en wel in de bak :D Wat een opluchting, ik liep de laatste paar dagen er toch wel wat om te stressen.

Afbeelding
Hierom moest ik toch wel gniffelen - Kaatastrof van Bokt :D

Afbeelding
Leuk en goed verpakte inhoud!

Afbeelding
Het kaartje had een leuke prairiehond erop (daar ben ik een foto van vergeten maken). De inhoud bevatte mijn hint en ook een hele lieve boodschap die mij harder raakte dan ik had gedacht. Ik heb het de laatste dagen weer best lastig, je pakket en boodschap hebben mij inderdaad toch wat vreugde gebracht. Dankjewel daarvoor. :knuffel:

Afbeelding
Toen ik het boek eruit haalde vond ik het wel even spannend, dat formaat kwam me erg bekend voor. Het zou toch niet 4th Wing zijn? :') Die had ik inmiddels nog vrij recent gekocht. Maar zo naast elkaar merkte ik toch een beetje verschil. Het inpakpapier is trouwens ook erg tof, past goed bij mijn werk ;)

*trommelgeroffel*
Afbeelding
Heel erg blij met dit boek! Wat een joekel! Ik ben een erg trage lezer en heb nog zo veel op de planning staan maar ik ben alvast even zoet met deze. Lijkt mij een super toffe setting dus ik ben erg benieuwd!

Op basis van de hint denk ik dat jij mijn lieve Santa bent @Moonlight91 <3

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:26

Ja, ook mijn pakje vandaag in de brievenbus!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dankjewel Santa, een klassieker inderdaad! Waarschijnlijk niet een boek wat ik zelf direct gekocht zou hebben, maar dat is juist zo leuk. Ik ben erg benieuwd ken uiteraard Sherlock Holmes wel maar niet echt wat van gelezen.
Je hints, tja wat wordt er in de herfst geoogst, eerlijk, ik heb zaterdag nog bijna 20 kg appels uit mijn boomgaard gehaald en nu heel veel potten appelmoes staan, dus ik hoefde eigenlijk helemaal niet naar de 2e hint te kijken Apple, jij moet mij Santa zijn! En wat leuk dat we even oud zijn :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:56

Oh wat een gave boeken weer <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 18:07

Cynn schreef:
Oh wat een gave boeken weer <3

Des te nieuwsgieriger word ik :D

Ik vind het ook te leuk om al die boeken zelf op te zoeken. Want er komt echt vanalles voorbij! En sommigen ook prachtig ingepakt!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 18:50

Komen weer leuke boeken voorbij! *\o/*

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 19:18

Jaaaaaa, fijn dat hij goed is aangekomen Kaatastrof *\o/* Ik heb de afgelopen dagen toch wel ff in spanning gezeten :Y)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 19:25

Moonlight91 schreef:
Jaaaaaa, fijn dat hij goed is aangekomen Kaatastrof *\o/* Ik heb de afgelopen dagen toch wel ff in spanning gezeten :Y)

Ook wel een pak van mijn hart. :o Dankjewel nogmaals voor alle moeite en het leuke boek en kaartje!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 19:31

DWitzel, ja klopt! Ik ben je Santa. De tweede hint gaat naar een post in dit topic waar mijn Goodreads account staat. Ik ben ook weer eens The Hound of the Baskervilles aan het herlezen.

Het verhaal speelt ook nog eens in oktober.

Wat grappig dat je nog nooit een van de originele verhalen hebt gelezen. Ik heb ze hier allemaal in de kast staan :)).

Ben benieuwd wat je er van vindt.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 20:44

Aha! Ik heb mijn Santa gevonden denk ik - Eelmo, heb ik mijn leuke pakket aan jou te danken? :D

Afbeelding