Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik neig ernaar om een heel wit met boter en hagelslag op tafel te zetten en zelf in de airco gekoelde slaapkamer te gaan liggen
Popstra schreef:Is het niet een idee dat als je zo tegen komend warm weekend op ziet om naar het bos te gaan? Lekker fietsen. Het is heerlijk die verkoeling onder de bomen.
Of naar de kust waar het ook altijd wat graden scheelt en wind staat!? Lekker onder een parasol om je heen kijken..lekker wandelen langs het water...
Gewoon een leuke dag er van maken. Zondag gaat het alweer regenen.
MoniqueT schreef:Wij gaan hier komende week naar de 40 graden en we hebben ook nog een aantal dagen vrienden te logeren. Morgen het gastenhuisje maar alvast poetsen, voor het echt niet meer te harden is. Pff, als het zo heet is, ben ik niet echt blij met mensen over de vloer. Gelukkig wel met eigen auto, dan kunnen ze mooi zelf op pad tijdens onze zeer uitgebreide siesta.
Jessix schreef:Popstra schreef:Is het niet een idee dat als je zo tegen komend warm weekend op ziet om naar het bos te gaan? Lekker fietsen. Het is heerlijk die verkoeling onder de bomen.
Of naar de kust waar het ook altijd wat graden scheelt en wind staat!? Lekker onder een parasol om je heen kijken..lekker wandelen langs het water...
Gewoon een leuke dag er van maken. Zondag gaat het alweer regenen.
Precies! Hier is het welkom hoor. Ik pas me gewoon een dagje aan. Zorg dat ik 's morgens op tijd alles klaar heb in en rond het huis en met de paardjes en dan 's middags lekker relaxen in de schaduw.