Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:MyWishMax schreef:Precies!
Dat je het niet lekker vindt, dat kan zeker. Ik vind 99% van het vlees niet lekker, maar er zit wel smaak aan. Anders klopt er iets niet en dat is bij vis ook zo.
Same, ik vind vlees, vis en dergelijke allemaal erg vies van smaak maar zeker hele aanwezige smaak hebbenIets helemaal zonder smaak kan namelijk ook moeilijk niet lekker zijn.
Maar goed op de wijn na heb ik sowieso stiekem smaak van een 5-jarige, mijn favo restaurants zijn pannenkoekenhuizen![]()
UO bokt variant, er bestaat geen enkele goede reden om het online gedetailleerd over je ontlasting te hebbenidem die vieze vulva- en uierfoto's van merries, hou je fetisj lekker voor jezelf ofzo
Fly_high schreef:UO bokt variant, er bestaat geen enkele goede reden om het online gedetailleerd over je ontlasting te hebbenidem die vieze vulva- en uierfoto's van merries, hou je fetisj lekker voor jezelf ofzo
Cer schreef:Ja ik snap het wel, in de films ziet het er altijd wel anders uit.. zonder gedoe enzo (althans, als je niet de 18+versie kijkt.. want daar is het vaak dan weer wel een troepje.. )
_San87_ schreef:Christus.
Urbanus schreef:Fly_high schreef:UO bokt variant, er bestaat geen enkele goede reden om het online gedetailleerd over je ontlasting te hebbenidem die vieze vulva- en uierfoto's van merries, hou je fetisj lekker voor jezelf ofzo
Ik vind het gewoon ontzettend onfatsoenlijk om het over je ontlasting te hebben. Ik heb eens een date gehad met een jongen, echt een leuke gast en toen we heel romantisch op een bankje in het park zaten vertelde hij dat hij diarree krijgt van MacDonalds.
Ik heb m'n oortjes ingedaan en heb afgezwaaid. Onfatsoenlijk.
Urbanus schreef:Jaren geleden was ik tijdens m'n stage in Zuid Afrika met m'n medestagiairs eten in een restaurant en halverwege de avond schoof er een homoseksuele (dit is van belang voor het verhaal) jongen aan voor een drankje die zij wel kenden, maar ik niet. Prima, gezellig, tot ik nog aan m'n dessert zat en hij uitgebreid ging vertellen overFly_high schreef:UO bokt variant, er bestaat geen enkele goede reden om het online gedetailleerd over je ontlasting te hebbenidem die vieze vulva- en uierfoto's van merries, hou je fetisj lekker voor jezelf ofzo
Ik vind het gewoon ontzettend onfatsoenlijk om het over je ontlasting te hebben. Ik heb eens een date gehad met een jongen, echt een leuke gast en toen we heel romantisch op een bankje in het park zaten vertelde hij dat hij diarree krijgt van MacDonalds.
Ik heb m'n oortjes ingedaan en heb afgezwaaid. Onfatsoenlijk.
_San87_ schreef:Sizzle schreef:Iets met 18+ en zo.Spoiler:
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&p=80773197&uf=53906#p80773197
Christus.
Suliko schreef:Wow, maar dit hele topic. Wat een ramp.Ben helemaal voor open praten over seks, maar sommige dingen, gewoon nee.
Zelfs het n* woord kwam voorbij…
Fly_high schreef:Suliko schreef:Wow, maar dit hele topic. Wat een ramp.Ben helemaal voor open praten over seks, maar sommige dingen, gewoon nee.
Zelfs het n* woord kwam voorbij…
N woord? wat heeft dat weer met gastendoekjes te makenof denk ik aan een verkeerd n woord...?
Ik vind het in ieder geval erg vermakelijk voor bij de koffieMaar al die misplaatste adviezen omtrent vruchtbaarheid enz, vraag me af hoeveel kindjes verwekt zijn dankzij dat topic