Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:24

Mogen uitstrijkjes wel?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:24

Suzanne F. schreef:
Mogen uitstrijkjes wel?

Met of zonder foto?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:26

Fly_high schreef:
MyWishMax schreef:
Precies!

Dat je het niet lekker vindt, dat kan zeker. Ik vind 99% van het vlees niet lekker, maar er zit wel smaak aan. Anders klopt er iets niet en dat is bij vis ook zo.

Same, ik vind vlees, vis en dergelijke allemaal erg vies van smaak maar zeker hele aanwezige smaak hebben :j Iets helemaal zonder smaak kan namelijk ook moeilijk niet lekker zijn.

Maar goed op de wijn na heb ik sowieso stiekem smaak van een 5-jarige, mijn favo restaurants zijn pannenkoekenhuizen :=

UO bokt variant, er bestaat geen enkele goede reden om het online gedetailleerd over je ontlasting te hebben :+ idem die vieze vulva- en uierfoto's van merries, hou je fetisj lekker voor jezelf ofzo :')

Pannenkoekenrestaurants zijn gewoon de bom. Ik wil ze wel graag alleen voor volwassenen ook. :')

En ja, eens! Vind die foto's niet vies, maar ook weer zo onnodig.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:27

Vroeger kwam je nog wel eens wat topics tegen over „gastendoekjes“ enzo. Ik heb het idee dat bokt juist steeds gematigder wordt }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:42

Fly_high schreef:
UO bokt variant, er bestaat geen enkele goede reden om het online gedetailleerd over je ontlasting te hebben :+ idem die vieze vulva- en uierfoto's van merries, hou je fetisj lekker voor jezelf ofzo :')

Ik vind het gewoon ontzettend onfatsoenlijk om het over je ontlasting te hebben. Ik heb eens een date gehad met een jongen, echt een leuke gast en toen we heel romantisch op een bankje in het park zaten vertelde hij dat hij diarree krijgt van MacDonalds.

Ik heb m'n oortjes ingedaan en heb afgezwaaid. Onfatsoenlijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:42

Sizzle schreef:
Vroeger kwam je nog wel eens wat topics tegen over „gastendoekjes“ enzo. Ik heb het idee dat bokt juist steeds gematigder wordt }>

...gastendoekjes... ?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 08:57

Iets met 18+ en zo.

Spoiler:
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&p=80773197&uf=53906#p80773197

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:00

Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Spoiler:

Christus :').

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:01

Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Ah :D

Ja ik snap het wel, in de films ziet het er altijd wel anders uit.. zonder gedoe enzo (althans, als je niet de 18+versie kijkt.. want daar is het vaak dan weer wel een troepje.. )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:04

Het is te vroeg voor deze oliebol :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:05

Cer schreef:
Ja ik snap het wel, in de films ziet het er altijd wel anders uit.. zonder gedoe enzo (althans, als je niet de 18+versie kijkt.. want daar is het vaak dan weer wel een troepje.. )

Daar is een liedje van toch?
„Net als in de film, ik wil het“ :+

_San87_ schreef:

Die houdt er weer hele andere principes op na :D
Daar is ook een liedje over _O-

https://youtu.be/k4mGrNGuJTM

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:06

Urbanus schreef:
Het is te vroeg voor deze oliebol :')

... >;)
i saw what you did there...

:')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:29

Schaam jullie >;)

_O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:31

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:

Ik vind het gewoon ontzettend onfatsoenlijk om het over je ontlasting te hebben. Ik heb eens een date gehad met een jongen, echt een leuke gast en toen we heel romantisch op een bankje in het park zaten vertelde hij dat hij diarree krijgt van MacDonalds.

_O-

McDonald's gaat nooit meer hetzelfde zijn :=

Ik vind die dame van gastendoekjes :+ eigenlijk veel minder goor bezig dan mensen die overal en nergens over exacte dikte en geur van hun ontlasting moeten vertellen en hoe hun schijtervaring wel en niet was als ze teveel patat hebben gevreten. Als je je er daadwerkelijk zorgen om maakt bel gewoon je huisarts aub, die krijgt er tenminste wel voor betaald :') en anders hou je strontbeleving lekker voor jezelf of je fetisjgenoten.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:35

Gastendoekjes will never be the same ;( :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:39

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:

Jaren geleden was ik tijdens m'n stage in Zuid Afrika met m'n medestagiairs eten in een restaurant en halverwege de avond schoof er een homoseksuele (dit is van belang voor het verhaal) jongen aan voor een drankje die zij wel kenden, maar ik niet. Prima, gezellig, tot ik nog aan m'n dessert zat en hij uitgebreid ging vertellen over
Spoiler:
hoe Zuid Afrikaanse homoseksuele mannen niet zo goed weten dat er toch wel enige voorbereiding nodig is voor je enigszins hygiënisch seks kunt hebben.

Ik heb de rest van de avond geen moeite meer gestoken in het leren kennen van deze jongen, ik vond het zó ontzettend onbeschoft. Überhaupt dat je dit deelt met vreemden, maar al helemaal als mensen nog zitten te eten.

Spoiler aanklikken op eigen risico, maar als je - net als ik toen - net aan je dessert zit, zou ik het even overslaan. :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:48

_San87_ schreef:
Sizzle schreef:
Iets met 18+ en zo.

Spoiler:

Wow, maar dit hele topic. Wat een ramp. :') Ben helemaal voor open praten over seks, maar sommige dingen, gewoon nee.
Zelfs het n* woord kwam voorbij…

Ah nee, dat is echt bah Mkango

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:53

Waarom klik ik toch gewoon op spoilers zonder eerst het hele bericht te lezen...

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 09:56

Suliko schreef:
Wow, maar dit hele topic. Wat een ramp. :') Ben helemaal voor open praten over seks, maar sommige dingen, gewoon nee.

N woord? wat heeft dat weer met gastendoekjes te maken :? of denk ik aan een verkeerd n woord...?

Ik vind het in ieder geval erg vermakelijk voor bij de koffie :+ Maar al die misplaatste adviezen omtrent vruchtbaarheid enz, vraag me af hoeveel kindjes verwekt zijn dankzij dat topic :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 10:11

NEUKEN

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 10:14

IK GA TEMMEN! :oo

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 10:17

Fly_high schreef:
Suliko schreef:

N woord? wat heeft dat weer met gastendoekjes te maken :? of denk ik aan een verkeerd n woord...?

Ik vind het in ieder geval erg vermakelijk voor bij de koffie :+ Maar al die misplaatste adviezen omtrent vruchtbaarheid enz, vraag me af hoeveel kindjes verwekt zijn dankzij dat topic :')

Het n woord met betrekking tot huidskleur. Gerelateerd tot de grootte van pielemuizen gok ik zo, maar heb niet alle reacties eromheen gelezen.
Ik weet dat het topic 10 jaar oud is, maar toch.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 10:26

Oh zo :') had gehoopt dat je misschien toch iets anders bedoelde zoals:

Niobe schreef:
NEUKEN

:=

Ik krijg jeuk van al die mensen die het over sex met een x in het Nederlands hebben, doet me denken dat iedereen daar 13 is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 10:29

Fly_high schreef:
Oh zo :') had gehoopt dat je misschien toch iets anders bedoelde zoals:

Niobe schreef:
NEUKEN

Ik krijg jeuk van al die mensen die het over sex met een x in het Nederlands hebben, doet me denken dat iedereen daar 13 is :')

Heel veel magazines doen dat ook :\.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 10:31

Fly_high schreef:

Dat vind ik ook echt lelijk ja _O-