Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Dat zeg je goed Menino, ik was dit jaar op vakantie in Brussel en echt, ik heb daar de lekkerste chocolademelk ter wereld gedronken!
In oktober ga ik met mijn werk weer naar België toe, dus dat beloofd wat, want dan is het ook nog eens het juiste seizoen om chocolademelk te drinken (chocolademelk met +30 graden vonden de meeste Belgen toch een beetje raar geloof ik, kreeg behoorlijk wat vreemde blikken elke keer als ik het bestelde![]()
)
Menino schreef:M_D_H schreef:Dat zeg je goed Menino, ik was dit jaar op vakantie in Brussel en echt, ik heb daar de lekkerste chocolademelk ter wereld gedronken!
In oktober ga ik met mijn werk weer naar België toe, dus dat beloofd wat, want dan is het ook nog eens het juiste seizoen om chocolademelk te drinken (chocolademelk met +30 graden vonden de meeste Belgen toch een beetje raar geloof ik, kreeg behoorlijk wat vreemde blikken elke keer als ik het bestelde![]()
)
Oh god. Heel benieuwd nu wat dat voor hemelse drank geweest moet zijn
ynskek schreef:Omdat jij een man hebt die dat graag doet
Hiraeth schreef:Ik ben een liefhebber van chocolademelk én witte chocolade, maar ik heb laatst in Dublin de combinatie geprobeerd (warme witte chocolademelk) en:![]()
Hóe vinden mensen dat lekker?
Hiraeth schreef:Ik ben een liefhebber van chocolademelk én witte chocolade, maar ik heb laatst in Dublin de combinatie geprobeerd (warme witte chocolademelk) en:![]()
Banjer schreef:Hiraeth schreef:Ik ben een liefhebber van chocolademelk én witte chocolade, maar ik heb laatst in Dublin de combinatie geprobeerd (warme witte chocolademelk) en:![]()
heel simpel... warme witte chocomel is zelfs het begin geweest van mijn verslaving(Starbucks heeft trouwens ook warme witte chocomel.... heerlijk!
)