Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Anoniem:Ik heb een keer een kwartet gedaan met mijn zusje, haar vriend en mijn (inmiddels) ex- vriend.
Is wel al 10 jaar geleden inmiddels maar op verjaardagen ed. hebben we nog altijd binnenpretjes
Plop1997 schreef:Silenna schreef:Gaan we nu massaal opbiechten met wie van Bokt je weleens een beschuitjeof ontbijtjezou willen delen?
Ben ik even blij dat mijn vriend niet op bokt zit
fohadie schreef:Mogelijk.fleurtjeuh schreef:Anoniem:Ik heb een keer een kwartet gedaan met mijn zusje, haar vriend en mijn (inmiddels) ex- vriend.
Is wel al 10 jaar geleden inmiddels maar op verjaardagen ed. hebben we nog altijd binnenpretjes
Iedereen heeft het over " de zusjes." Niemand die er bij stilstaat dat het ook een mannelijke bokker kan zijn die oa op mannen valt? Er staat nergens dat de anonieme bokker een vrouw is.
fohadie schreef:fleurtjeuh schreef:Anoniem:Ik heb een keer een kwartet gedaan met mijn zusje, haar vriend en mijn (inmiddels) ex- vriend.
Iedereen heeft het over " de zusjes." Niemand die er bij stilstaat dat het ook een mannelijke bokker kan zijn die oa op mannen valt? Er staat nergens dat de anonieme bokker een vrouw is.
Captain schreef:Plop1997 schreef:
Ben ik even blij dat mijn vriend niet op bokt zit
Want daar wil iedereen wel een beschuitje mee eten?
Of er zijn teveel bokkers waar jij wel een beschuitje mee wilt eten?
Ailill schreef:AMCM schreef:Aaaah, die woont tegenwoordig heel braaf samen in BelgiëOok 10 jaar geleden, Wilmaboy. Geen crush, maar ik vond hem wel leuk