[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 22:36

Filmpje gezien van de jongen...absoluut heftig. En bizar. Ik ga ervan uit dat hij net als velen uit spanning voor de atractie zelf riep 'als ik dit niet overleef...' Doe ik ook bij spannende dingen. Als dit voor hem klopte heeft ie welgeteld 1 seconde de tijd gehad voor paniek. Dat is dan de enige troost. %) Anders heeft hij een bizar heftige laatste minuten gehad. Duurde wel even voordat het ding boven was, en bleef vervolgens nog wel even boven draaien voordat de vrije val werd ingezet.

Idd bizar hoe medewerker 2 direct medewerker 1 vraagt of hij de seatbelts wel had gecheckt.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 22:36

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 22:53

Kennen jullie bmezine?

https://www.bme.com/

Dit was vroeger een blad (en een forum, deze bestaat nog steeds) voor body modification. Dit gaat van simpele tattoos en piercings tot extreem zoals implantaten, oogbaltattoos, tongsplitsen en zelfs amputatie van genitaliën en andere lichaamsdelen. De mensen doen dit zichzelf aan, of hebben toestemming gegeven om dit te laten doen.

Zoals mijn onderschrift al aangeeft, ben ik wel geïnteresseerd in dit soort dingen, maar, zeker bij het extreme, vraag ik mij toch altijd af wat sommige mensen bezield om dit te doen. (Het fascineert mij echt enorm) :o

Via de website zie je alleen mainstream modificaties als tattoos en piercings, maar als je googled op BMEzine krijg je meer te zien. Wel even een waarschuwing: niet voor zwakke magen en minderjarigen. :n

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:11

njiloj schreef:
Kennen jullie bmezine?

Dit was vroeger een blad (en een forum, deze bestaat nog steeds) voor body modification. Dit gaat van simpele tattoos en piercings tot extreem zoals implantaten, oogbaltattoos, tongsplitsen en zelfs amputatie van genitaliën en andere lichaamsdelen. De mensen doen dit zichzelf aan, of hebben toestemming gegeven om dit te laten doen.

Zoals mijn onderschrift al aangeeft, ben ik wel geïnteresseerd in dit soort dingen, maar, zeker bij het extreme, vraag ik mij toch altijd af wat sommige mensen bezield om dit te doen. (Het fascineert mij echt enorm) :o

Via de website zie je alleen mainstream modificaties als tattoos en piercings, maar als je googled op BMEzine krijg je meer te zien. Wel even een waarschuwing: niet voor zwakke magen en minderjarigen. :n

Ik kan niet onder woorden brengen hoe ongelooflijk veel spijt ik ervan heb dit te googlen := Wat je met je gezicht/oren/handen doet, nou ja prima lekker zelf weten. Maar dat je je geslachtsdelen zó kan mishandelen... :brr:
Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 29-03-22 09:15, in het totaal 2 keer bewerkt

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:11

Varekaj schreef:
Je hebt ook een soort attractie op kermissen, waarin je in een bol gaat zitten die tussen 2 elastieken hangt. Die worden opgespannen en dan wordt je als een katapult de lucht in geschoten tussen die elastieken. Daar is ook een filmpje van een zwaarlijvige jongen die door de schok als de elastieken op hun eind komen door de Veiligheidsbeitels/riemen schuift. Uiteindelijk hangt die enkel nog "vast" omdat een riem onder zijn kin blijft haperen. Alles wordt gefilmd met de actioncam die op de attractie zit.

Heb je hier een linkje van?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:30

Google maar op Slingshot, zo heet die attractie.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:39

Onali schreef:
Google maar op Slingshot, zo heet die attractie.
Ik vind niet het filmpje waar jij op doelt, maar wel veel andere. Wat gaat het vaak mis bij deze attractie! :oo

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 11:00

Zo, die BME hierboven. Ik zie heel wat startrek rassen voorbij komen als ik daarop zoek :D Waarom doen mensen zichzelf zoiets aan? Tattoo kan mooi zijn, maar als een halve Borg of Jem Hadar over straat gaan...wtf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 12:11

njiloj schreef:
Kennen jullie bmezine?

Ik vind dit ook altijd enorm fascinerend. Ik herinner me ook een man die 2 implantaten in zijn voorhoofd heeft waardoor die dus eigenlijk een soort hoorns heeft. :') Ach ja, als hij het mooi vind.

Tong splitue vind ik trouwens denk ik nog het 'ergst' van alles en al helemaal als je weet hoeveel dit eigenlijk gebeurt. Brrrr. Ik heb zelf zat tattoos en ook wat piercings gehad maar ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn zoiets moet doen. :=

Die slingshot heb je heel vaak op kermissen toch? Ik was vroeger echt van extreme attracties maar in zoiets heb ik nooit gedurfd. Overigens hoe ouder ik word hoe minder ik sowieso durf. _O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 12:43

Ik vind de tongsplit nog wel meevallen, zeker als het plaatje ernaast een eikelsplit is :oo :oo

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 12:48

WAT?! :') Ik ga dit vanavond googlen..

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:00

Wat dacht je van die complete pik split dan?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:05

neetoch schreef:
Wat dacht je van die complete pik split dan?

>;) wil ik dit Googlen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:06

geef anders ff een linkje?

Die eikel had ik wel gezien...mag ik het gestoord noemen?

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:06

Captain schreef:
WAT?! :') Ik ga dit vanavond googlen..

Weet wat je aan begint hè? Het ergste is nog wel, als je doorklikt op die foto’s, kom je (soms) dus op het forum terecht en lees je dus de post van die persoon met beweegredenen en hoe ze het gedaan hebben, en de reacties van de andere forumleden. Mensen vinden het echt prachtig. Echt zo bijzonder.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:09

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:11

_O- Trut

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:13

:D

Vraag me wel af wat de beweegreden is dat deze is gespleten :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:21

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:24

Nou vond ik penissen al niet heel mooi, maar jeetje dat iemand zichzelf dit vrijwillig aandoet :wow:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:25

Captain schreef:
_O- Trut

Zo ben ik niet vaak genoemd

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:40

tegenwoordig is elk scheldwoord genderneutraal :P

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:40

oomens schreef:
Captain schreef:
_O- Trut

Zo ben ik niet vaak genoemd

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:44

goldenarrow schreef:
Ik vind de tongsplit nog wel meevallen, zeker als het plaatje ernaast een eikelsplit is :oo :oo

Ik had nog niet gegoogled omdat ik het dus al wel kende. Nu kende ik deze tak van body modification nog niet. Dat moet helemaal pijn doen. :wow: En ik heb nog heel veel praktische vragen nu :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-22 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 13:44

DuoPenotti schreef:
:D

Vraag me wel af wat de beweegreden is dat deze is gespleten :P

Voor ieder gat een?

Hoewel wordt het dan nog wel stijf :')