Idd bizar hoe medewerker 2 direct medewerker 1 vraagt of hij de seatbelts wel had gecheckt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
njiloj schreef:Kennen jullie bmezine?
https://www.bme.com/
Dit was vroeger een blad (en een forum, deze bestaat nog steeds) voor body modification. Dit gaat van simpele tattoos en piercings tot extreem zoals implantaten, oogbaltattoos, tongsplitsen en zelfs amputatie van genitaliën en andere lichaamsdelen. De mensen doen dit zichzelf aan, of hebben toestemming gegeven om dit te laten doen.
Zoals mijn onderschrift al aangeeft, ben ik wel geïnteresseerd in dit soort dingen, maar, zeker bij het extreme, vraag ik mij toch altijd af wat sommige mensen bezield om dit te doen. (Het fascineert mij echt enorm)![]()
Via de website zie je alleen mainstream modificaties als tattoos en piercings, maar als je googled op BMEzine krijg je meer te zien. Wel even een waarschuwing: niet voor zwakke magen en minderjarigen.
Varekaj schreef:Je hebt ook een soort attractie op kermissen, waarin je in een bol gaat zitten die tussen 2 elastieken hangt. Die worden opgespannen en dan wordt je als een katapult de lucht in geschoten tussen die elastieken. Daar is ook een filmpje van een zwaarlijvige jongen die door de schok als de elastieken op hun eind komen door de Veiligheidsbeitels/riemen schuift. Uiteindelijk hangt die enkel nog "vast" omdat een riem onder zijn kin blijft haperen. Alles wordt gefilmd met de actioncam die op de attractie zit.
njiloj schreef:Kennen jullie bmezine?
https://www.bme.com/
Dit was vroeger een blad (en een forum, deze bestaat nog steeds) voor body modification. Dit gaat van simpele tattoos en piercings tot extreem zoals implantaten, oogbaltattoos, tongsplitsen en zelfs amputatie van genitaliën en andere lichaamsdelen. De mensen doen dit zichzelf aan, of hebben toestemming gegeven om dit te laten doen.
Zoals mijn onderschrift al aangeeft, ben ik wel geïnteresseerd in dit soort dingen, maar, zeker bij het extreme, vraag ik mij toch altijd af wat sommige mensen bezield om dit te doen. (Het fascineert mij echt enorm)![]()
Via de website zie je alleen mainstream modificaties als tattoos en piercings, maar als je googled op BMEzine krijg je meer te zien. Wel even een waarschuwing: niet voor zwakke magen en minderjarigen.
Captain schreef:WAT?!Ik ga dit vanavond googlen..
goldenarrow schreef:Ik vind de tongsplit nog wel meevallen, zeker als het plaatje ernaast een eikelsplit is![]()