Trouwen in 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-22 18:55

Ik zie mooie kaarten voorbij komen! En een heerlijk menu.
Leuke foto’s Eulogy!

Hier wilden we deze week nog wat dingen regelen, maar helaas is mijn paard de hele week ziek geweest en hebben we hem gisteren moeten laten gaan. Dus mijn hoofd staat nu totaal niet naar het regelen van de bruiloft :(

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 19:01

Sterkte amandananana.

Leuke foto's Eulogy!

Burgers zoo als foto locatie zou kunnen maar ik inderdaad wel een beetje bang voor die vochtige omgeving en ook drukte, onze datum valt in een week dat mogelijk scholen vakantie hebben...
Hierbij nog wel de herkansing foto van de voorkant van onze menukaartjes. De uitnodiging is hetzelfde maar in plaats van Menu staat er We Do.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 22:19

Of iets als steenfabriek De Bovenste Polder? Waar ook de kanovereniging in zit? Wij zouden wel naar De Zaaier willen ooit, daar hadden we onze eerste date :+

Menukaart is mooi geworden zo!

Eulogy, hele mooie foto's!

Amandananana, jeetje wat verdrietig. Heel veel sterkte..

*kruipt weer onder meeleessteen*

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 23:29

Oehhh dat is een goeie idinn, de steenfabriek daar had ik niet aan gedacht. Dat is wel een gave locatie! Ik ga eens kijken of ik een contactpersoon daarvan kan vinden, bedankt voor de tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 06:09

Amandanana sterkte! Wat rot :-(

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 10:00

Wat naar amandananana. Dan heb je je hoofd naar hele andere dingen staan. Heel veel sterkte

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 10:05

amandanana, heel veel sterkte :(:)

binnenlocatie in (de buurt van) Wageningen zou ik ook zo gauw niet weten. Succes met je zoektocht, steenfabriek klinkt wel leuk!! Of misschien een oude boerderij, of iets museum-achtigs.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 10:28

Oh nee wat vreselijk verdrietig zeg en een heftige week lijkt me. Veel sterkte amandananana :(:)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 12:55

Gister heb ik mijn vrijgezellenfeest gehad *\o/*
Ik had samen gewandeld met mijn vriend en de hond en toen ik terug kwam zaten ze allemaal verstopt in de keuken.
Echt een leuke verrassing. We hebben een paaldansworkshop gedaan. Super leuk. Veel gelachen en het is echt veel moeilijker dan het lijkt. Daarna zijn we naar het café geweest voor een cocktailproeverij. Lekker wat gegeten en daarna nog heel even de kroeg in geweest.
Was echt een super geslaagde dag.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 13:36

Dat knlinkt goed Annepaardoes!! heel leuk. Heb je al last van spierpijn? vriendinnetje van me had ook eens zo'n paaldansworkshop gedaan, maar die kreeg later wel last van haar spieren. :)

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 13:40

Wat leuk annepaardoes! Klinkt als een heel gezellige dag :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 15:25

oh wat leuk!! klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest! :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 16:30

Klinkt geslaagd Annepaardoes! :D

Ik heb me bij wijze van afleiding dit weekend maar volledig op de bruiloft gestort. Bij mijn moeder op haar werk pampaspluimen gaan snoeien := De uitnodigingen zijn binnen dus die zijn op de post gegaan en rond gebracht. Dinsdag hebben we een afspraak met de BABS. Gaat echt opschieten allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 20:06

Dikke knuffel amanda! Niet teveel verstoppen in afleiding hoor, verdriet moet en mag er zijn!

Annepaardoes: oh een cocktailsproeverij klinkt heerlijk! Ik heb het meteen door geappt naar mijn schoonmoeder aka feestcommissie :+

Wij moeten alle id-bewijzen van de getuigen nog inleveren, en dan maken we ook kennis met de babs. De getuigen zijn een beetje traaaaaaag.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 08:43

Prachtige menukaart, Ky!

Paaldansen heb ik met een vriendin twee lessen geprobeerd, vlak voor haar bruiloft. We hadden eigenlijk 10 lessen, maar moesten afhaken vanwege de giga blauwe plekken. Ik vond dat niet kunnen voor haar, bont en blauw op de trouwdag... :=

Veel sterkte, Amandanana :(:)

Wij hebben onze ringen opgehaald en ons gesprek gehad met de fotograaf. Alle grote dingen lopen wel. Qua aankleding wordt het nog lastig. Dat kan op de dag zelf, maar ik heb daar 's ochtends geen tijd voor.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 09:12

Sterkte amandanna

Wij hebben al een samenlevingscontract, twijfel of we nu dan nog een keer langs de notaris moeten. Maar even een mail sturen naar de notaris.

Hoeveel contact hebben jullie met de fotograaf gehad? Wij hebben 1.5 /2 jaar geleden kennis gemaakt en later nog gemaild dat de datum anders werd en nu nog geen contact gehad. Wat spreek je daarmee af?

Volgende week heb ik mijn proefkapsel en make up, blijf keuze maken moeilijk vinden maar heb nu wel een idee.

Mooie kaart en menu kaart!!

De echte kaart moet er hier ook nog uit. Save the date is er al in december uit gegaan.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 09:20

We hebben in het begin een kennismakingsgesprek gehad via videobellen en we hebben een lunchafspraak gehad, om elkaar in het echt gezien te hebben. Meer dan dit wordt het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:12

Wij hebben een videocall gedaan ook, en gaan binnenkort ook een keertje ergens koffie drinken om elkaar live te zien en alles door te spreken, en eventueel wou ze vlak voor de dag nog eens meeten. Maar zij woont in Groningen, en wij in Zwolle dus misschien gaat het dan anders. :)

Wij moeten ook naar de notaris, vriend heeft een eigen zaak en dat willen we ook graag zo houden. :o Direct even laten vastleggen dat de hond van mij is en blijft, want daar grapt hij altijd over. :P

Ik irriteer me nog steeds mateloos aan mijn lakse getuigen! Kom nou met die id-bewijzen! :Y)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 11:49

lastig is dat pimaude... ik heb mijn getuigen toen een foto via de app laten sturen, makkelijk zat lijkt me, maar het moet wel even gebeuren.

Wij hebben de fotograaf 1 keer ontmoet, paar maanden voor de bruiloft. En 2 weken van te voren nog even duidelijk de planning doorgesproken via mail.

Lorette, kun je niet iemand inschakelen (bruidsmeisje/getuige) voor de aankleding?

Succes met je kapsel en make-up Eroslover!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 11:57

Ja, haha dat heb ik ook gevraagd. Zelfs van hun rijbewijs, kom op he :p Ik moet al genoeg regelen, werk nou meeeheeeeee

Ja, voor de aankleding: Heb je niemand die dat zou willen doen? Je zou je erover verbazen hoeveel mensen het oprecht leuk vinden als ze zoiets voor je kunnen doen!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 12:00

Mijn schoonvader kwam een heel eind fietsen om paspoorten te brengen, want die vertrouwt Whatsapp of mail niet voor dergelijke documenten. :P We hadden ze wel snel.

Ja, ik heb wel vriendinnen die dat willen doen! Maar die wil ik ook niet met allerlei taken belasten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 12:18

Als ze het aanbieden.... aangrijpen!! Ik heb zelf de vraag gesteld aan degene die ik in mijn hoofd had of ze iets willen doen - en wat ze zelf in gedachte hadden.. En eigenlijk kwam daar al heel snel een super toffe rolverdeling uit! En echt een stuk of 6 mensen die willen helpen versieren en de dag erna opruimen!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:45

Hier ging het met de paspoort kopieën gelukkig makkelijk, dat is allemaal al geregeld. Hopelijk horen we binnenkort ook wat van onze ambtenaar, dat zou rond deze tijd moeten zijn.

Met onze fotograaf hebben we vorig jaar een kennismaking gehad en de datum vastgelegd. Hij mailde tussendoor nog een keer voor de aanbetaling en verder geven we vlak voor de grote dag het draaiboek door en dan zal het wel goedkomen :)

Aankleding zitten wij ook nog een beetje mee. Ik ga proberen de bloemist de bloemen (behalve het bruidsboeket en corsage) direct naar de locatie te laten brengen. Dan kan onze ceremoniemeester dat wel even neerzetten. Verder, geen idee... Ik wil nog wel iets erbij maar weet echt niet wat en het ligt ook aan of de ceremonie binnen of buiten gaat plaatsvinden.

Veel plezier met je proef make-up en haar eroslover!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 10:12

De savs the day kaarten gaan vandaag op de post & in de brievenbussen !
Afbeelding

En ik heb gister meteen maar labels geplakt op de bellenblaas.

Afbeelding

Volgende stap:
- afspraak maken notaris
- schorten voor het eten zoeken
- vriend een pak afspraak laten maken

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 11:14

Bah Amandanana, wat verdrietig :(:) Sterkte!

Mooi Pimaude, spannend!! Zal snel gaan, die laatste 6 maanden!

Nou, iedereen vraagt mij al weken of ik niet zenuwachtig of gestrest ben... En mijn antwoord was steeds nee, maar nu duizelt het me ineens :') Komt wel goed, heb echt 20 verschillende lijstjes voor alles zodat ik niks vergeet, haha. En gelukkig helpen mijn beste vriendin en moeder ons echt ontzettend. Nog 2 weken!