Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij tegen deze hele toestand aankijkt, zo lang de eigen mening maar niet op een respectloze manier aan anderen opgedrongen wordt als dé onwrikbare waarheid. Een simpel 'ik vind dat ...' hier en daar zou al schelen.Je zorgen maken is niets mis mee, gaat erom dat hij iedereen voor angsthaas uit zit te maken. De hele wereld zit volgens hem in een psychose en dictatuur.
bigone schreef:Het lijkt er wel op dat het in Engeland wat afneemt maar even na het weekend kijken. En daar zaten afgelopen week meer dan een miljoen mensen in verplichtte quarantaine. Ze hebben de boel dan wel losgegooid maar de mensen die dat aanhalen hoe het ook kan vergeten dat wel even te vermelden.
Needje schreef:ingedebruijn schreef:Tuurlijk is dat vreselijk maar we komen er nu niet eens in de buurt.
Klopt het trouwens dat het VK nu gewoon al een paar dagen afnemende besmettingen heeft? Dat zou echt fantastisch nieuws zijn
Ik denk dat dat hier ook gewoon gebeurd was als alles open was gebleven.
Fitzroy schreef:De besmettingen nemen hier ook weer af en de ziekenhuisopnames toe.
Dus vermoedelijk zal het aantal ziekenhuisopnames de komende 2 weken nog toenemen en daarna weer naar beneden, denk ik.
Needje schreef:ingedebruijn schreef:Tuurlijk is dat vreselijk maar we komen er nu niet eens in de buurt.
Klopt het trouwens dat het VK nu gewoon al een paar dagen afnemende besmettingen heeft? Dat zou echt fantastisch nieuws zijn
Ik denk dat dat hier ook gewoon gebeurd was als alles open was gebleven.
Swanzie schreef:Wat ik me ook afvraag is of mensen hier op bokt ook een tweede keer zouden laten enten.. als ze bij de eerste er 6 weken last van zouden hebben gehad...
Met het risico dat dit bij de tweede ook het geval is en dan nog heftiger...waardoor je in totaal 3 maanden last zou hebben van bijwerkingen die ernstig beperkend zijn op sommige dagen (zo extreem moe en bleh voelen dat werken niet lukt en je niet verder komt die dag dan een beetje op een stoel zitten)
ingedebruijn schreef:Denk dat er ook genoeg jongeren verre van blij zijn dat alles weer dicht ging. Is maar net wie je kent denk ik.
lenaa_tje schreef:ingedebruijn schreef:Denk dat er ook genoeg jongeren verre van blij zijn dat alles weer dicht ging. Is maar net wie je kent denk ik.
Dat vast![]()
Maar dat heb je toch onder de hele bevolking?
bigone schreef:HC, ga naar het conspiracy topic, of viruswaanzin. Je bent heel hard op weg om in het verkeerde kamp te belanden mocht je daar nog niet zitten.
Cer schreef:Dan hier weer -1 aansluitend bij wat Needje zegt ..![]()
Er is hier ook wel eens geschreven of de maatregelen nog wel in proportie waren, en gevraagd wat “long-Covid” precies inhoud en daar zijn korte berichten over geschreven, maar soms vind ik ook wel dat sommige mensen wel erg in t negatieve blijven hangen..
Iemand naar een ander topic sturen gaat wel een beetje ver.. dit is Corona algemeen, niet voor of tegen. Als we zoiets willen dan moet er een harde scheiding komen en dat lijkt mij niet wenselijk .. daarnaast mag mis informatie weerlegd worden..