poes schreef:fleurtjeuh schreef:Dat ik soms van die knikkende knieën overhou na goede sex
Stoefer
Ik moest dat googelen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:iirrssjjee schreef:Mensen die nu huilen dat de schuld bij de jongeren gelegd word over het aantal besmettingen..... Tsja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest en niet had gesjoemeld met QR-codes had ik medelijden gehad, maar nu....
Nou dit dus. En het feit dat je sochtends kon laten vaccineren en met die QR code savonds kon stappen...
MarlindeRooz schreef:Vind dat altijd zulk overgevoelig gedrag. Er gaan echt niet meer/minder mensen voor de trein springen als mensen het als “grapje” zeggen. Idem dito voor schelden met ziektes. Het is niet opeens dat je spontaan de paasei krijgt wanneer je ermee scheldt.
fleurtjeuh schreef:Ik dacht al dat ik gek was![]()
Ben ik ook wel eigenlijk, maar dan anders
Stom eigenlijk dat er zo weinig gepraat kan worden over sex..
Ik ben dan wel een swinger samen met mijn vriend en in die wereld kan er veel over gepraat worden.
Maar daarbuiten? Ik zie en hoor het nergens.
Nog een ergernis gevonden
MarlindeRooz schreef:Ik erger me aan mijn hartkloppingen. Al 3 weken last van en het stopt maar niet. Heb verdorie vakantie en geen reden tot stress meer dus het kan wel stoppen.
Marocje schreef:fleurtjeuh schreef:Ik dacht al dat ik gek was![]()
Ben ik ook wel eigenlijk, maar dan anders
Stom eigenlijk dat er zo weinig gepraat kan worden over sex..
Ik ben dan wel een swinger samen met mijn vriend en in die wereld kan er veel over gepraat worden.
Maar daarbuiten? Ik zie en hoor het nergens.
Nog een ergernis gevonden
Yes, een gelijk gestemde! Ik hoor ook vaak dat ik te open ben..
dus deel die ergernis zeker hierover! (Maar dan ook wel richting mezelf, dat ik dat weer eens te laat in de gaten heb)
Veulen84 schreef:nicole_floor schreef:Nou dit dus. En het feit dat je sochtends kon laten vaccineren en met die QR code savonds kon stappen...
Dit is natuurlijk ook wel een groot stuk eigen verantwoordelijkheid. Overal wordt gezegd dat de werking pas 2 weken na de laatste vaccinatie optimaal is. Waarom dan wachten tot het specifiek verboden wordt? Hebben we dan echt zelf geen hersens meer.
poes schreef:Amber_anne schreef:Dat de oppas hond piept als ik naar bed ga en ik nu dus op de bank moet slapen
Sterkte. Wij hebben een vaste logeerkat die vindt dat de dag tussen 4 en 5 begint. En aangezien het een Birmaan is, heb je echt geen keuze dan mee op te staani feel you!
GUSTIxBILL schreef:Wil paard uit stal halen
Staat hij weer op 3 benen
Lijkt haast bevangen, maar dan op 1 been, Ookal is dat zo goed als onmogelijk. Staat op kale weide, onbeperkt (getest) arm hooi, suiker en eiwitarm voer (handje zodat hij wat heeft als de rest eet), vitamine balancer en indien werk of afvallen wat hartog grasmix. En ‘s middags fiberbeet mash van Cavalor met zijn vit E suplementen. En sinds deze week cortaflex voor zijn knieën
Dacht eerst dat hij koliek had, opgetrokken kruis, ingetrokken buik, wazige blik, wou niet eten, tot ik hem uit stal haalde om te wandelen.
Arm ding kon haast niet bewegen.
Viel haast door zijn voorbenen heen. Liep gisteren echter gewoon volledig zuiver in stap training...
Veearts is pas om 8.00 bereikbaar voor niet spoed. En weet niet of dit spoed is of niet.
Na paar passen leek het iets beter en at hij zijn eten.
Vorige keer was het “gewoon” een gekneusde zool. Echter is het nu het andere been, en staan er zooltjes tussen hoef en ijzer.