Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:26

poes schreef:
fleurtjeuh schreef:
Dat ik soms van die knikkende knieën overhou na goede sex :')

Stoefer

Ik moest dat googelen. _O-

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:27

:D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:27

Ik ook _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:28

Ben ik dan de enige die gewoon af en toe even mensen wil laten weten wat voor heerlijke sex ze heeft? O:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:29

fleurtjeuh schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon af en toe even mensen wil laten weten wat voor heerlijke sex ze heeft? O:)

Nee hoor haha. Maar alsnog: stoefer :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:32

fleurtjeuh schreef:

Nope, maar idd ook dezelfde ervaring met deze reacties erna :') :')

En ja die knikkende knieën: kon laatst amper in de lift bijna staan zo trilden mijn benen!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:34

Ik dacht al dat ik gek was :o
Ben ik ook wel eigenlijk, maar dan anders :P

Stom eigenlijk dat er zo weinig gepraat kan worden over sex..
Ik ben dan wel een swinger samen met mijn vriend en in die wereld kan er veel over gepraat worden.
Maar daarbuiten? Ik zie en hoor het nergens.
Nog een ergernis gevonden :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:36

O in onze vriendengroep is dat vrij open eigenlijk. Zelf was ik er vroeger heel open over, inmiddels denk ik meer na bij wie ik wat vertel :D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:36

nicole_floor schreef:
iirrssjjee schreef:
Mensen die nu huilen dat de schuld bij de jongeren gelegd word over het aantal besmettingen..... Tsja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest en niet had gesjoemeld met QR-codes had ik medelijden gehad, maar nu....

Nou dit dus. En het feit dat je sochtends kon laten vaccineren en met die QR code savonds kon stappen...

Dit is natuurlijk ook wel een groot stuk eigen verantwoordelijkheid. Overal wordt gezegd dat de werking pas 2 weken na de laatste vaccinatie optimaal is. Waarom dan wachten tot het specifiek verboden wordt? Hebben we dan echt zelf geen hersens meer.

MarlindeRooz schreef:
Vind dat altijd zulk overgevoelig gedrag. Er gaan echt niet meer/minder mensen voor de trein springen als mensen het als “grapje” zeggen. Idem dito voor schelden met ziektes. Het is niet opeens dat je spontaan de paasei krijgt wanneer je ermee scheldt. _O-

Het probleem met zulke dingen is dat we niet weten hoe mensen het ontvangen. Het is namelijk wel degelijk zo dat er een relatie is tussen het bespreken van zelfmoord en het doen er van. In dit filmpje uitgelegd over hoe het werkt voor 'gewone' media: https://youtu.be/Yhb7lW2Ajms
Dit soort dingen gebruiken om een statment te maken over hoe ontevreden je ergens mee bent is gewoon geen grapje, maar een triggerende uitspraak. Overigens is het niet alleen confronterend voor mensen die er aan denken, maar ook voor mensen die het meegemaakt hebben. Kinderen van ouders die zelfmoord kregen, maar bv ook machinisten. Juist omdat dit heftige dingen zijn is er hiervoor wel een mediacode en krijgen heel veel beroepsgroepen er training over.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:39

Dat de oppas hond piept als ik naar bed ga en ik nu dus op de bank moet slapen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:39

Het is ook niet voor niks dat bijna overal waar zelfmoord genoemd wordt in de media, dat het hulpnummer genoemd wordt.

Maar op een forum is het dan weer lastiger met iedereen rekening te gaan houden.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:47

Amber_anne schreef:

Sterkte. Wij hebben een vaste logeerkat die vindt dat de dag tussen 4 en 5 begint. En aangezien het een Birmaan is, heb je echt geen keuze dan mee op te staan :D i feel you!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:53

fleurtjeuh schreef:

Ik ben dan wel een swinger samen met mijn vriend en in die wereld kan er veel over gepraat worden.

Yes, een gelijk gestemde! Ik hoor ook vaak dat ik te open ben..
dus deel die ergernis zeker hierover! (Maar dan ook wel richting mezelf, dat ik dat weer eens te laat in de gaten heb _O- )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:54

Ik erger me aan mijn hartkloppingen. Al 3 weken last van en het stopt maar niet. Heb verdorie vakantie en geen reden tot stress meer dus het kan wel stoppen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:57

MarlindeRooz schreef:
Ik erger me aan mijn hartkloppingen. Al 3 weken last van en het stopt maar niet. Heb verdorie vakantie en geen reden tot stress meer dus het kan wel stoppen. :+

Dit is zo herkenbaar :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 23:59

Dat ik zoveel twijfel over de ziektewet, werk, of ik mij niet aanstel, of ik nu niet profiteer omdat ik wel volledig betaald krijg etc.
En dan is het weer bijna 12 uur 's nachts en voel ik mij schuldig omdat ik nog niet slaap. En dat komt de slaap niet ten goede.
Kan ik mijn hersenen ook stop zetten?

MarlindeRooz schreef:

Ik duim mee dat ze snel afnemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 00:09

Marocje schreef:
fleurtjeuh schreef:

Yes, een gelijk gestemde! Ik hoor ook vaak dat ik te open ben..
dus deel die ergernis zeker hierover! (Maar dan ook wel richting mezelf, dat ik dat weer eens te laat in de gaten heb _O- )

Mijn schoonvader is hier ook heel erg open in. Helaas voor ons is dat enkel geklaag over hoe weinig (niet) het nog is nu de menopauze om de hoek komt kijken. :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 00:11

Veulen84 schreef:
nicole_floor schreef:
Nou dit dus. En het feit dat je sochtends kon laten vaccineren en met die QR code savonds kon stappen...

Dit is natuurlijk ook wel een groot stuk eigen verantwoordelijkheid. Overal wordt gezegd dat de werking pas 2 weken na de laatste vaccinatie optimaal is. Waarom dan wachten tot het specifiek verboden wordt? Hebben we dan echt zelf geen hersens meer.

Naja ik dacht ook dat dat gewoon algemene kennis was. Maarja blijkbaar moeten mensen elke keer de rand opzoeken. Ik ben en mijn vriend zijn ook op dinsdag gevaccineerd en hebben op woensdag en zaterdag (op het circuit) nog netjes een coronatest gedaan omdat we donderdag naar de formule 1 in Oostenrijk vertrokken en ja wij konden ook een vaccinatie QR code aanmaken in de coronacheck app.

Okee ik moest stoefer ook ff opzoeken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 05:19

Kan iemand mij uitleggen wat er zo moeilijk begrijpen is aan: Gesloten van dan tot dan, wachtlijst tot dan. Niet eerder plaats tot dan. Hoe kunnen mensen er dan maar even vanuit gaan dat je in jou verlof maar alles komt doen, jij ze voorneemt op iedereen en alles en je er nog korting bovenop gooit ook?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 07:08

poes schreef:
Amber_anne schreef:

Sterkte. Wij hebben een vaste logeerkat die vindt dat de dag tussen 4 en 5 begint. En aangezien het een Birmaan is, heb je echt geen keuze dan mee op te staan :D i feel you!

Dankjewel gelukkig heb ik nog 7 uur kunnen slapen

Ik leef met jullie mee, wat een nachtmerrie zijn die dieren soms

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 07:19

Moe. Slecht geslapen en afgrijselijk gedroomd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 07:39

GUSTIxBILL schreef:
Wil paard uit stal halen
Staat hij weer op 3 benen

Lijkt haast bevangen, maar dan op 1 been, Ookal is dat zo goed als onmogelijk. Staat op kale weide, onbeperkt (getest) arm hooi, suiker en eiwitarm voer (handje zodat hij wat heeft als de rest eet), vitamine balancer en indien werk of afvallen wat hartog grasmix. En ‘s middags fiberbeet mash van Cavalor met zijn vit E suplementen. En sinds deze week cortaflex voor zijn knieën

Dacht eerst dat hij koliek had, opgetrokken kruis, ingetrokken buik, wazige blik, wou niet eten, tot ik hem uit stal haalde om te wandelen.
Arm ding kon haast niet bewegen.
Viel haast door zijn voorbenen heen. Liep gisteren echter gewoon volledig zuiver in stap training...

Veearts is pas om 8.00 bereikbaar voor niet spoed. En weet niet of dit spoed is of niet.
Na paar passen leek het iets beter en at hij zijn eten.
Vorige keer was het “gewoon” een gekneusde zool. Echter is het nu het andere been, en staan er zooltjes tussen hoef en ijzer.

Is de veearts geweest? Hoe is het met je paard? :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 07:53

2 katten die nonstop voor je voeten lopen omdat ze huisarest hebben.

Eergisteren toen mijn zusje thuis was hebben ze beide een jong vogeltje dat net leerde vliegen te pakken gehad en opgegeten.
Dus nu hebben ze huisarest tot de laatste en enigste overgebleven jonkie het nest uit is.

Maar ze lopen de hele tijd te zeuren en voor je voeten. Je kunt geen stap verzetten -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:00

Ik zou acuut een kattenbuitenren plaatsen en ze daarin zich laten lopen vervelen geloof ik pff. :D

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:02

Idd, als je plek hebt.
Ik ben van plan hier ook een ren voor de katten te maken.
Mijn dikkerd loopt continu weg en mijn kleine wiefke die is een vechtersbaas.
Ze hebben op het moment een eigen kamer met krabpaal en een ton speelgoed.