Krijg ik vandaag ineens melding dat betaling terug gestort gaat worden omdat ze het elders verkocht. Een automatische mail. Niets reactie verkoper.
Dochtertje heel teleurgesteld natuurlijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loreke2 schreef:Ik had afgelopen woensdag een reiskoffer met paard besteld voor dochtertje. Krijg bericht om me te bedanken en ze gaat opsturen.
Krijg ik vandaag ineens melding dat betaling terug gestort gaat worden omdat ze het elders verkocht. Een automatische mail. Niets reactie verkoper.
Dochtertje heel teleurgesteld natuurlijk.
Bootsiebob schreef:Dat is ook niet leuk, en helemaal niet netjes van de verkoper. In zulke gevallen is een slechte review heel terecht. Hoewel ik alweer vergeten was naar reviews te kijken toen ik iets kocht deze week. Gelukkig nog niet teleurgesteld, maar ik moet daar echt eens aan gaan denken zeg!

Lisitano schreef:Dat is balen zeg. Niet zo netjes.
Ik vind Vinted ideaal om kleding te verkopen maar die paar die dan toch laag gaan bieden terwijl ik al leuke prijzen hanteer voor de merken en staat...
Het is lang niet zo erg als op marktplaats hoor, maar ik vind het toch irritant. Ik doe trouwens nooit een tegenbod. Ik heb er nu maar bij gezet dat het vaste prijzen zijn.
.
Ik zal maar wat korting geven dan als de koper hem nog steeds wil ...
Baal er wel flink van.