Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:35

Castilja schreef:
Pfoe heb net 112 moeten bellen voor een vermoeden van huiselijk geweld. Sta nog na te trillen, was enorm heftig. Ik woon in een heel gehorig gebouw en hoorde alles door de muren komen inclusief geschreeuw en vallende spullen. Heb getwijfeld of ik moest bellen maar toch gedaan; achteraf nog nagebeld door de politie dat het heel goed was dat we actie hadden ondernomen. Maar man, dit wil je niet te vaak meemaken : :

:(:) Heel goed dat je gebeld hebt!

Ik ken het, helaas. 6 maanden lang zo'n situatie gehad hiernaast. Ook midden in de nacht. Drugs, alcohol, prostitutie - al met al zeker 50 keer de politie gebeld, ze konden er geen zak aan doen.

Mijn hart heeft 6 maanden lang bijna elke dag in m'n keel gezeten door de geintjes van die lui.

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:43

Sjeuzes, da's ook niet niks, 50 keer...! Gebeurt het nu nog (omdat je in de verleden tijd praat?)
Kon aan de gegevens van mijn sporthorloge ook mijn verhoogde hartslag van afgelopen uur zien, dat vind ik dan wel weer grappig :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:50

Ondanks de lockdown enzo...Veel te veel mensen die me niet gewoon even met rust laten. Rust wil ik...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:54

Castilja schreef:
Sjeuzes, da's ook niet niks, 50 keer...! Gebeurt het nu nog (omdat je in de verleden tijd praat?)
Kon aan de gegevens van mijn sporthorloge ook mijn verhoogde hartslag van afgelopen uur zien, dat vind ik dan wel weer grappig :')

:')

De eigenaar van het huis heeft er een paar duizend euro tegenaan gegooid om ze eruit te krijgen, die was het ook spuugzat. Ze hebben zijn hele huis afgebroken, maandenlang geen ruiten in de achterdeur en de deur van de bijkeuken gehad onder andere.

Er was al een procedure gestart bij de rechtbank, maar Corona, duurde hem te lang.

Nu woont er een heel aardige, rustige gast. Nooit last van (behalve misschien een beetje als ie auditie doet voor the Voice, damn zo vals :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:55

Maatje van me belde me, maar die info had ie mij ook via app kunnen vragen. Erger ik me groen en geel aan. Kan die jongen ook niets aan doen. Maarja toch is het soms irritant.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:59

-O- goed dat je gebeld hebt. Hopelijk niet te veel ellende. :(:)

Hier is het niet eens mijn probleem maar toch ben ik er aardig geirriteerd door. _-:( Het adres waar ik regelmatig zit heeft sinds kort een nieuwe buur. Maar man man wat een drama. Klussen tot midden in de nacht. Echt vrolijk timmeren om 12 uur s nachts. De bus gewoon op de stoep parkeren tegen het tuinhek van een ander (daardoor het tuinpad blokkerend van iemand) en de boom van de gemeente aan omdat je anders misschien wel 10 m verder moet lopen. En vandaag is er kennelijk geklust in de fietsschuur. Het gevolg zeker 10 grote gaten en heel veel bijna gaten in de hele goed afgewerkte waterdichte muur van een ander. Ik kreeg wat fotos doorgestuurd een gatenkaas en een open verbinding met de buurschuur nu. Een hele prestatie omdat de muur zeker 10 cm is. Gewoon lomp dwars door de muur geboord. {:)-:( dat beloofd wat :x |o
Laatst bijgewerkt door karuna op 04-02-21 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:01

Citaat:
Nu woont er een heel aardige, rustige gast. Nooit last van (behalve misschien een beetje als ie auditie doet voor the Voice, damn zo vals :') )

Je zou bijna je oude buren terug willen als er zo'n kraai naast je komt wonen -O-
:')

Dank Karuna! Hij ging even verhaal halen wie de politie had gebeld (zo klonk het althans) en toen was ik niet helemaal zen, maar rust lijkt nu gelukkig wedergekeerd. Als ik jouw post zo lees hebben we allemaal problemen met buren vandaag. :Y)
Laatst bijgewerkt door Castilja op 04-02-21 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:02

Oh dat is niet heel tof. Een misschien opgefokte persoon bij je voordeur. Brrr

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:07

Ik ga vanaf zaterdag in winterslaap. :brr:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:18

Heerlijke temperaturen. Vorig jaar om deze tijd zat ik in -18 <3 heerlijk

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:24

Dat ik nu gewoon even wil huilen en er helemaal klaar mee ben dat ik gewoon mijzelf even niet over een vriendschap heen kan zetten die mijn tijd niet waard meer is.

Het doet pijn om iemand die mij heeft opgebouwde de laatste jaren nu opeens een vreemde voor mij wordt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:41

Castilja schreef:
Pfoe heb net 112 moeten bellen voor een vermoeden van huiselijk geweld. Sta nog na te trillen, was enorm heftig. Ik woon in een heel gehorig gebouw en hoorde alles door de muren komen inclusief geschreeuw en vallende spullen. Heb getwijfeld of ik moest bellen maar toch gedaan; achteraf nog nagebeld door de politie dat het heel goed was dat we actie hadden ondernomen. Maar man, dit wil je niet te vaak meemaken : :

Wat heftig zeg! Dat is heel naar, ook dat wat hij later zei over dat hij wilde weten wie de politie had gebeld -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 07:58

Jeetje heftig Castilja, goed dat je gebeld hebt!

Die temperaturen maken mij nog niet eens echt wat uit ( dan blijf ik gewoon nog meer binnen :+ )
Maar die sneeuw -O-
Ik moet naar mijn stage komen zonder ongelukken... -O-

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 07:58

Ineke2 schreef:

Die temperaturen maken mij nog niet eens echt wat uit ( dan blijf ik gewoon nog meer binnen :+ )
Maar die sneeuw -O-

Sneeuwvrij :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 08:09

Haha dat geld helaas voor mij niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 08:17

Mensen die niet in de vakken parkeren. Van de 10 vakken zijn er maar 7 die gebruikt kunnen worden door toedoen van de scheefparkeerders :').

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 08:19

Ik heb planten via PostNL besteld en ik hou echt m’n hart vast. Om de minuut bijna kijk ik of de status al veranderd is ;( :( . Ben echt bezorgd dat ze überhaupt niet of kapot aankomen ;(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 08:51

Dat ik kan uitslapen en gewoon al 2 uur wakker ben -O-

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 11:00

Ineke2 schreef:

Maar die sneeuw -O-

Sneeuw? Wij hebben hier alleen maar regen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 11:18

Halve informatie in de groepsapp van ons gezin :') mijn zusje moet naar de huisarts heeft last van haar been maar wat er is geen idee hoor heel irritant :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 11:38

Dat ik gisteren de nalevering van Ikea zou krijgen, maar nog steeds niks gekregen en ook nog niks verzameld of onderweg. Mijn voor gevoel dat ik gewoon niks ga krijgen is gewoon weer juist geweest. En daar wacht je sinds augustus 2020 dan al op. :')

Nooit meer Ikea dus wat een ballen tent is dat zeg.

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 11:47

Verbouwen duurt laaaaang |o

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 11:53

Wachten op een pakje waarvan nu opeens niet meer duidelijk is of het wel komt vandaag. Gisteravond van dpd ja vandaag absoluut zeker wordt het bezorgd en nu is het daarbij gebleven. Geen enkele indicatie hoe laat of wat. En dpd levert op dit moment niet bij pick up punten. -O- en het hondenvoer begint toch op te raken langzaam aan

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 12:16

karuna schreef:
Wachten op een pakje waarvan nu opeens niet meer duidelijk is of het wel komt vandaag. Gisteravond van dpd ja vandaag absoluut zeker wordt het bezorgd en nu is het daarbij gebleven. Geen enkele indicatie hoe laat of wat. En dpd levert op dit moment niet bij pick up punten. -O- en het hondenvoer begint toch op te raken langzaam aan

Nou gisteren nog pakketje opgehaald bij dpd punt, heb 'm juist daar naar laten versturen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 12:22

Had zin in een lekkere wrap als lunch maar heb geen sla / komkommer er voor in huis en dan is het niet compleet. -O-
Mijn brein: “Dan maar niet eten”

:+