-2 blije pony’s tijde wandelen en rijden - lekker geklommen - gezellige serie avond
VanHuisUit
Geplaatst: 07-03-21 18:06
Gisteren én vandaag Gisteren 1. gezellig op bezoek bij mijn bonuskinderen (wonen net op kamers) 2. mijn eigen zoon had autorijles en dat ging wonderbaarlijk goed na een stop van ruim 3 maanden 3. erg lekker gegeten
Vandaag 1. lekker lang uitgeslapen 2. knutselwerk eindelijk af 3. nu totaal relaxed op de bank
SplashIsLief
Geplaatst: 07-03-21 18:29
Gisteren
1. Heerlijk gegeten 2. Mijn zwager verwend met een borrel en etentje 3. Lekker ritje met Nuut gemaakt
Vandaag 1. Gelachen om Nuut die over de draad was gesprongen en vrolijk gras stond te eten 2. Lekker dutje gedaan 3. Heerlijk relaxte zondag gehad
1. Heerlijk gewandeld, wat een weertje 2. Lekkere speculaas cake gebakken. 3. Super mooie nieuwe autostoel vandaag geïnstalleerd. Kleine meisjes worden groot.
1. Weer wat meer gedaan als voorbereding op het afmaken van de babykamer 2. Gezellig geborreld en pizza besteld met mijn schoonfamilie 3. Nu een lekker bankhangavondje met de open haard aan
1. we zijn weer veilig (en rustig ) thuis na een weekend bij mijn schoonmoeder 2. lekker gegeten vanavond 3. komende week mag ik een auto lenen omdat mijn koekblik kapot is
Weer een taakje afgerond, rondom de track een kruiden mengsel ingezaaid
Rijbroek gescoord bij decathlon voor 15 euro, en een solar douche voor de camping
Mandyy
Geplaatst: 08-03-21 08:14
Gisteren: 1. Voor het eerst wezen skeeleren. 2. In bad geweest. 3. Boek uitgelezen en in een nieuwe begonnen (De Zeven Zussen Zon).
VanHuisUit
Geplaatst: 08-03-21 18:05
1. Mijn nieuwe badkamer plus toilet zijn klaar en ik kan er morgen voor het eerst in douchen 2. Flink stuk gewandeld, bijna 12 km 3. Lekkere luchtje voor mezelf gekocht, vond dat ik het wel verdiend had met al die zooi van de badkamer
1. Bananenbrood gebakken 2. Schoonmoeder is begonnen met verven van de babykamer 3. Chromecast besteld voor de tv, dus straks lekker alles streamen (nu al zin in mijn verlof )
1. Een goede reis gehad met de trein vanochtend 2. Prima gesprek met de psycholoog, heel positief 3. Mijn pakketje is aangekomen en het bestelde past goed!
JolisaJ
Geplaatst: 08-03-21 19:54
Gimme_Joy schreef:
JolisaJ schreef:
1. Hele fijne paardrijles gehad na bijna 4 maanden 2. Zelf ook fijn les kunnen geven 3. Ei-de-lijk de finale van WIDM kijken vanavond!
Oehh heb je het gered om het niet te zien ergens?!
Jazeker! Gewoon social media vermeden de afgelopen dagen
Gister 1, stap in diepe gezet en begin naar eigen bedrijf gestart 2, Vriend hier, dus lekker samen gekookt 3, Na slecht rit van zondag maandag heerlijk ontspannen paard onder mijn kont.
Vandaag 1, 2 uur gewandeld met vriend 2, Straks aardbeien in chocolade stoppen en lekker smullen 3, Feedback aangepast en examen opdracht opnieuw ingeleverd.
1. eindelijk weer goede fineliners in huis om lekker mee te tekenen, letteren, tanglen, etc. 2. lieve kaart gekregen van mijn lieve zus 3. ik heb een bestelling bij de Action gedaan voelde gewoon goed hahaha.