Ben een beetje bang dat we door mijn studieschuld niet aan de VP kunnen voldoen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Pantykous schreef:Niet melden als je niet onder NHG valt is ook een optie maar dat is discutabel
Je kunt ook niet melden als je wel onder NHG valt haha
idinn schreef:Najah, ligt eraan.. wat als ze het wel willen registreren centraal? Daar hoor je toch steeds vaker geluiden over. Krijgt een hypotheekverstrekker dan enkel inzage bij nieuwe aanvragen, of kunnen ze reeds bestaande ook checken. Ik waag de gok niet, maar misschien ben ik ook gewoon te braaf
Pantykous schreef:Ik heb de mijne gemeld maar ik zal een mens er niet op aan kijken die het in deze markt overweegt.
Doubtless schreef:Pantykous schreef:Idinn, als je gewoon netjes betaald komt de hypotheekverstrekker er natuurlijk nooit achter.
Maar als je er aanspraak op wil doen, dan vervalt 'ie dus wel... ik snap dat de huizenmarkt krap is, maar liegen over je studieschuld is echt geen goede optie...
Je bent er bijna PSvanLot!!
Doubtless schreef:Pantykous schreef:Idinn, als je gewoon netjes betaald komt de hypotheekverstrekker er natuurlijk nooit achter.
Maar als je er aanspraak op wil doen, dan vervalt 'ie dus wel... ik snap dat de huizenmarkt krap is, maar liegen over je studieschuld is echt geen goede optie...
Je bent er bijna PSvanLot!!