Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 15:13

Voor de dames met jeuk: La Roche-Posay :j Hele fijne producten en zeker de Lipikar lijn heeft ook een hele fijne zeep die geen jeuk geeft. Wij wassen er onze dochter mee en als ik zelf weer eens last heb van exceemplekken, gebruik ik de producten ook. Werkt echt heel goed.

Saul,: Ooooh wat een verwennerij! <3 Douche je zelf graag met Zwitsal of voor eventuele kids? Heerlijk hoor, al die spulletjes. Die zeepblokken zijn ook zo fijn. Enne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik bedacht me nog een top. Ik ben gék op losse thee. Vooral herfst- en winterse smaken doen het hier goed, maar iets fruitigs of bloemigs is ook erg welkom. Ik gruwel alleen van sterremunt en alle ingrediënten daarvan, dus please niks met venkel en anijs :') Daar ga ik écht spontaan van spugen.. brrrrr...

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 15:24

Saul schreef:
[ [url=m/QUaltR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=[ [url=m/QUaltR.jpg]Afbeelding[/url]%20]]Afbeelding[/url] ]
<3

Quote compleet verkl**t, maar het gaat om de 2e foto :+

Ter verduidelijking,die plant komt niet bij mij vandaan,bij mij gaat alles op het gebied van planten en bloemen dood, gewoon hartstikke morsdood.

20 kilo Saul :')

Hihi ja beetje belachelijk maar ach, soms doe ik ff gek. En zoveel echte vriendinnen heb ik niet dus ben zuinig op jou.

En ja, je bent bijna jarig en we vieren ook maar ons jubileum. Hoeveel jaar inmiddels? 20?

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 15:48

Gaaf pakket Saul!! Super lief.

Ik zag iets over douchespul. Ik hou van Rituals! Zo'n fijne geuren.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:02

Oh wat een mooi pakket Saul, en wat lief Daan13 <3 Zwitsal is zo goddelijk haha.

Ik moet mezelf nog voorstellen maar op telefoon bokken is k*'t dus pak vanavond even de laptop haha.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:09

Herkenbaar. Ik wil mezelf ook nog uitgebreider voorstellen maar doe dat binnenkort via de computer.
Had drie weken vrij en op vakantie geweest dus computer niet meer aangehad. :))

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:20

Douchespul hoeft niet zo van mij. Ik heb nog genoeg liggen.

Losse thee is ook zeker een top, en dan vooral zoethout en sterremunt. Ik hou niet heel erg van zwarte en groene thee maar je mag mij altijd verrassen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:22

voor de gene vroegen naar rituals valt buiten budget.

dit heb ik net opgehaald bij iemand voor 5 euro :))
Afbeelding

douche spullen heb ik ook echt teveel maar inderdaad voor rituals heb ik altijd nog wel een plekje :))

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:29

geerte schreef:
Douchespul hoeft niet zo van mij. Ik heb nog genoeg liggen.

Losse thee is ook zeker een top, en dan vooral zoethout en sterremunt. Ik hou niet heel erg van zwarte en groene thee maar je mag mij altijd verrassen.

Hihi grappig hoe voorkeuren zo kunnen verschillen hè :D Ik zou het dan wel weer leuk vinden om voor jou te shoppen, juist omdat je zo'n tegengestelde smaak hebt

Ooeeeh Ashley, lekkerrrr!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:38

Blinnii bedankt <3
Voor onze dochter :D al denk ik dat een eventuele nummer 2 er ook nog wel van mee kan genieten zoveel is het :P

Daan13 zou niet overdrijven he. Bijna 18 jaar pas.
Zuinig zijn op mij _O- ik moet zuinig zijn op jou :D

Een goed fatsoenlijk thee ei is ook welkom evt.
Die van mij komt de thee aan alle kanten uit :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:57

Rituals, heerlijk! Maar hou t vaak beperkt bij doucheschuim, omdat ik bang ben voor allergische reacties. Heb nog wel een hoop liggen wat ik toch niet ga gebruiken, doe mij maar een lootje met een rituals wens :+

Heet douchen vind ik in de winter heerlijk. Maar mn droge huid vindt t een minder goed idee helaas ;(

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 17:14

Saul schreef:
Bijna 18 jaar pas.

Dan is het dat ik na 20 jaar een carrière switch heb gemaakt :+

Had ik het moeten afronden op 18 kilo ipv 20 _O-

Thee lootjes zijn welkom bij mij :D

Ik lust geen koffie of thee maar ik weet wel een leuke thee winkel bij het werk in de buurt.

Ik zal de maten van Postnl dozen opzoeken, kan ik dat alvast wel klaar maken :')

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 17:22

Als mijn ss iets makkelijks weet om deze stinkie beer makkelijk schoon te krijgen tussen de wasbeurten om :D

Mevrouw gaat graag in de modder en poep rollen tijdens wandelingen

Afbeelding

Douche en badspulletjes dikke top <3

Koffie flop tenzij icekoffie of caramel siroop voor de koffie

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 17:25

Ik heb ook wel genoeg douchespul en fotolijstjes. Wel vind ik gezichtsmaskers heerlijk :))

Mijn woonkamer heeft grijstinten met wit en dingen zoals een dekentje of fruitmand zijn oud roze en goud :)

Ik heb 2 katten, naar speeltjes kijken ze niet echt om. Snoepjes zijn ze dol op :j

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 19:42

Wow Saul, wat een verwennerij <3!

Zwitsal is hier een flop. Ik gebruikte altijd Zwitsal baby shampoo om de koker van mijn oude ruin te wassen. Ik zal die geur voor altijd daar mee associëren %) .

biggirl schreef:
Als mijn ss iets makkelijks weet om deze stinkie beer makkelijk schoon te krijgen tussen de wasbeurten om :D

[ [url=m/zKKiPi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als eens geprobeerd de hond regelmatig vers vlees te voeren? Bij onze herders hielp dat altijd tegen die vieze gewoonte.

Ik heb net vanavond een half flesje DE koffiesiroop caramel door de gootsteen gegooid :oo .

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 20:05

Roodvos schreef:
Wow Saul, wat een verwennerij <3!

Zwitsal is hier een flop. Ik gebruikte altijd Zwitsal baby shampoo om de koker van mijn oude ruin te wassen. Ik zal die geur voor altijd daar mee associëren %) .

biggirl schreef:

[ [url=m/zKKiPi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als eens geprobeerd de hond regelmatig vers vlees te voeren? Bij onze herders hielp dat altijd tegen die vieze gewoonte.

Ik heb net vanavond een half flesje DE koffiesiroop caramel door de gootsteen gegooid :oo .

Yess elke avond krijgt ze al vers vlees

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 20:08

Zwitsal is voor mij ook een flop. Ik kan er niet tegen. Jammer vind het altijd lekker ruiken, maar word er kaal van

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 20:17

MaNdiii schreef:
Zwitsal is voor mij ook een flop. Ik kan er niet tegen. Jammer vind het altijd lekker ruiken, maar word er kaal van

Voor mij ook een flop. Ik vind het vast als één van de weinigen totaaaaal niet lekker ruiken.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 20:52

Douche spullen en bodylotions <3
Daar hou ik echt van.
Wat voor geuren of merken maakt mij niks uit.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:01

Nou, laptop aangeslingerd hoor 8-)

Ik ben dus MerleSimone, dit is mijn doopnaam-roepnaam dus ik ben Simone! 25 jaar en kom uit Winterswijk, het mooie oosten dus! Ik heb 2 katten en een paard. Mijn katten zijn gek op simpele dingen, ze spelen graag met haarelastiekjes of nagelvijlen, de echte kattenspeeltjes of lasers zijn maar 5 minuten interessant :') Iemand die daar iets op weet is echt briljant!

Ik werk bij de grote gele M in een verantwoordelijke functie en probeer vanaf morgen weer 3 keer in de week in de sportschool te hangen :') Wat voor mij een echte flop zou zijn, zijn douche of parfum producten. Zoals ik eerder al noemde gaat de douche olie van Rituals wel goed en hou ik echt van hun geuren, maar andere douche/parfum zaken kan ik absoluut niet tegen. Makeup is dan weer geen probleem, ik heb bijvoorbeeld 2 Revolution basis palletten oogschaduw waar ik graaaag mijn kunsten mee probeer te verbeteren haha.

Ik ben gek op koffie! Ik probeer ook heel graag allerlei smaken uit, oploskoffie van Nescafé bijvoorbeeld <3

Ben echt heel benieuwd naar alle pakketten straks, en het lijkt me ook heel leuk deze groep bokkers in het topic wat beter te leren kennen! Is het al bijna november? *\o/*

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:39

yes ik sta erbij! Nu al super veel zin in!

Ik ben Desiree, 31 jaar, samenwonend met vriend en 2 honden, Ginny en Pip. Helaas geen kat meer en ook geen paarden/pony’s meer.
We gaan graag op reis en gaan veel fietsen of wandelen. We hebben een vrij moderne inrichting met veel kleur en ik ben niet heel erg van de tierelantijnen in huis, planten en foto’s vind ik wel heel leuk. We hebben geen bad.
Lezen doe ik te weinig, zou ik meer willen doen, bv tijdschriften of thrillers. Ik ben wel bezig met duurzaamheid en het milieu, een klein pakket i.p.v. een boel “prullaria” vind ik dus geen probleem , evenals 2e hands.
Fotografie en wasgij puzzels vind ik leuk en ik zou wat willen gaan tekenen/schilderen. Verder schrijf ik op mijn eigen blog mijn reisverhalen.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:42

Na een heerlijke week vakantie ben ik net weer thuis. Gelukkig heb ik tijdens mijn vakantie wel redelijk mee kunnen lezen :)

Zal me ook nog even voorstellen, Roulette, aangenaam! Ik ben 32 en woon samen met mijn man in het midden van het land. Mijn tijd vul ik deels met mijn werk voor de kwaliteitsafdeling van een voedingsmiddelen fabriek en deels met mijn liefste merrie Eva. Mocht er nog iets van tijd over blijven, dan besteed ik die graag in mijn keuken met koken of bakken.
Lezen vind ik ook heerlijk, sleep bijna overal mijn e-reader mee naartoe.

Daan13, zal je zoekwerk besparen, maximale afmeting van een doos bij PostNL is 100x50x50. Of dat was het iig vorig jaar, zal vast niets aan veranderd zijn :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:29

Laat ik ook even wat van me laten horen, voordat ik straks het beheer achter me aan krijg grapje hoor :* . Net even de afgelopen 25 pagina's doorgenomen, dus meteen maar een bijleespost. Iedereen die jarig is geweest de afgelopen tijd: nog gefeliciteerd *\o/* :') Ik zag de thee/koffie discussie langskomen. Ik drink geen koffie, wel thee maar heb al super veel thee liggen. Ik heb geen bad en douchespul krijgt mijn moeder vaak cadeau die dan weer naar mij doorgeschoven worden. Dus die hoef ik voorlopig ook niet. Rituals is ook niet wat voor mij, net als make-up, nagellak of sieraden. Wat ik wel leuk vind, zijn planten. Ik ben een 'je kunt nooit genoeg planten hebben'-type. Verder gek op spelletjes. Daar kun je ook nooit genoeg van hebben :)) Ik woon alleen, samen met m'n kat. Die ik hoop dat ze dit niet leest ~~}> extreem vatsig is op dit moment, dus geen snoepjes oid hoeft. Mijn huisje heeft veel rood momenteel, maar ik probeer er wat groen in te krijgen. Beetje de natuurlijke groentinten. Sowieso hou ik wel van natuurlijke dingen, hout ook bijv. Verder heb ik vrij weinig oog voor design dus daar kun je weinig fout in doen :') (Geur)kaarsen heb ik wel genoeg nu en doe ik ook weinig mee. Sokken met diertjes erop zijn altijd welkom. Ik heb maat 37. Tweedehands spullen heb ik ook totaal geen problemen mee.
Uiteindelijk vind ik het al heel leuk dat iemand iets voor me samenstelt en daar moeite in steekt. Dus een eigen invulling mag uiteraard ook. Ik heb alleen wel een haat aan glitters, dus sorry als mijn santa grootse glitter-plannen had :Y)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:48

SSS beheer, als we eerder al op 100 zitten kunnen we toch al eerder lootjes trekken? :D nee grapje weet dat jullie vast houden aan de planning maar oeh no november is nog zo ver! :oo

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:35

Ik heb ook nog een top: een tijd geleden heb ik bij de Action geurstokjes gekocht in de geur 'kaneel'.
Die rook heerlijk, maar korte tijd later waren ze uitverkocht en online zijn ze veel te duur. En verder kan ik alleen andere geuren en gemengde geuren als appel/kaneel vinden.
Dus stel dat mijn SSS ze wel nog ergens tegen komt, daar zou ik zeker blij mee zijn :D
Ik wil ze onbeheerd achter kunnen laten, dus kaarsjes en geurbranders zijn dan minder handig, die stokjes zijn ideaal!
Zo'n soort flesje was het:
Afbeelding

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:44

Geurstokjes zijn ook wel een goed idee idd. Ik heb nu zo'n grote kaars staan, maar die kan idd alleen maar aan als de katten niet in de buurt zijn. Ik hou alleen absoluut niet van lavendel. Van die lucht krijg ik direct braakneigingen.
8nnemiek, ik zal hier eens in de buurt kijken bij onze actions of ze ze nog hebben.