neetoch schreef:Ik heb het ook slecht in mijn hoofd op moment; ga ik het krijgen? Ga ik dit financieel wel overleven? Ik zie mijn moeder 1x per jaar met geluk, want beide aan andere kant van het land, maar oliebol wat zou ik haar nu toch graag willen knuffelen. Ik heb ook een ongelofelijk groot déjà vu gevoel wat ik maar niet van mij afgeschud krijg.
Terwijl er voor mij eigenlijk niets veranderd is, ik doe het nog steeds alleen zoals altijd en ik heb de ruimte.
Maar ik ben ook voor eigen volk eerst. Ik was namelijk al van mening dat er veel te veel verborgen armoede is in ons land en ik denk inderdaad dat wij als dit zo nog lang doorgaat echt compleet naar de klote gaan. En dat zeg ik dus, iemand die als ze corona krijgt, 100% zeker is dat ze het niet overleefd en echt niet zit te wachten op een verstikkingsdood, been there, done that namelijk, vandaar dat déjà vu gevoel...
Maar ik kan mij dus de mensen die het nu financieel al niet meer trekken, niet kunnen werken, geen inkomsten hebben, met gezin op een flatje zitten, dus allemaal heel goed voorstellen.
Ik heb geen oplossing hoor, maar ik denk wel dat als dit zo lang doorgaat het niet meer goed komt met een groot deel van de bevolking.
Ik vraag me wel af of het of-of is, en niet en-en.
Hopelijk voel jij je snel beter