En net een blokje om met hond, maar het is echt fris in vergelijk met voorgaande dagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Naast dat je boomstammen inderdaad niet zomaar uit het bos mee mag nemen, is dat ook niet bepaald makkelijk, boomstammen zijn zwaar.
Je zou eens bij een zagerij langs kunnen gaan om te vragen of ze resthout hebben waarvan je wat uit mag zoeken. Of een boerderij in de buurt waar ze net een stel bomen gekapt hebben. Of toch de stoute schoenen aantrekken en een stronk uit het bos meenemen.
_San87_ schreef:Spannend. Ik ben blij dat ik dat achter de rug heb, maar het is wel altijd leuk om uit te kunnen kijken naar je eigen stekje
.
Faelynn schreef:_San87_ schreef:Spannend. Ik ben blij dat ik dat achter de rug heb, maar het is wel altijd leuk om uit te kunnen kijken naar je eigen stekje
.
zeker, ga voor het eerst op mezelf wonen, maar heb wel gelijk een pittige klus uitgekozen, dit is het pand nu
alles, maar dan ook echt alles moet er nog in, dakisolatie, nieuwe vloer, afvoeren, elektra verleggen, keuken, muren, badkamer, ga zo maar door. Ga zo veel mogelijk zelf doen, maar sommige dingen kan ik natuurlijk niet zelf.
Wel super leuk, want kan nu natuurlijk ook alles zelf uitkiezen, wel low budget, maar word dus wel echt een eigen plekje. ik hou altijd wel van een strakke, nette beetje luxe uitstraling, dat het ook een mooi geheel is, dus dat word de uitdaging![]()
beneden verdieping
[ [url=m/fnm8Jv.jpg]Afbeelding[/url] ]
boven verdieping
[ [url=m/DFfIFh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shadow0 schreef:Ha, da's zeker een uitdaging, maar ook wel een mooie ruimte zo te zien! Zelfs als je er nauwelijks een 'indeling' in zou maken maar alleen een fatsoenlijke vloer en die griezelige dakplaten vervangen heb je denk ik al iets wat al redelijk oogt.
(Ok. Voor het praktische is een keuken natuurlijk wel fijn)
Daar kun je wellicht tzt een eigen volgtopic van maken, want ik vind het altijd reuze interessant om te zien hoe dat verandert!
ontherun schreef:Oh Ik heb je topic inderdaad gezien faelynn! Welke regio ga je naartoe? Ik heb eventueel nog wel wat spulletjes die we in dit huis niet meer gebruiken als je in de buurt woont.
Zelfmaakprojectjes: plantenhangers, bloempotten uit beton oid, ik zou eens op Pinterest rond gaan neuzen, ben ik ook aan het doen
musiqolog schreef:Nee. Nee, nee, nee! Ik hou dit niet uit! Volgens dit artikel moeten we minstens (minstens!) tot herfst volgend jaar wachten voordat we weer naar concerten kunnen. Dit ga ik niet overleven. En wat erger is: dit gaat de cultuursector ook niet overleven. Artiesten, podia en organisaties - kunnen - niet - anderhalf - jaar - zonder - inkomsten. Dan zijn ze of failliet, of in de fabriek gaan werken (want die zullen wel eerder open gaan).
Natuurlijk, het is maar één expert die dat zegt, en zelfs als hij gelijk heeft is er misschien veel eerder een vaccin, maar mijn God... ik wil dit niet. Ik denk nu gewoon dingen die ik niet op fora mag zeggen.
Faelynn schreef:ik moest vanmorgen om 6:00 al naar werk, maar kon helaas maar ruim 2 uur draaien, er was te weinig te doen, beetje zonde, kwam weer thuis van werk op de tijd dat ik "normaal" ontbijt, voelt toch wel gek dat je dan echt je hele dag nog hebt. Hoop wel dat ik snel meer uren kan gaan maken
Citaat:Wat voor werk doe je?
Echt wel vervelend in deze tijd, zo met je huis...
Ik wilde de kringloop aanraden, maarja... Ook niet heel handig misschien