Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iinge_ schreef:Ik heb shell ook alweer verkocht. Genoeg winst uit gehaald en hier ook het idee dat het toch een aflopende zaak is voor shell op lange termijn. Ik heb hem op 55% winst verkocht en er een leuk aandeel voor teruggekocht.
8nnemiek schreef:Ik ben flink tegenstander van het boren naar gas in bv de Waddenzee en Groningen, dat moet je niet willen, net zoals boren naar olie en gas in andere kwetsbare natuurgebieden. Dus als ze dat gas zouden uitbreiden zou dat voor mij juist reden zijn om er uit te stappen.
8nnemiek schreef:De a58 bij Ettenleur? Dat zou wat mij betreft een voorbeeld mogen zijn voor het hele land. Zonnepanelen langs de snelweg is juist een heel goede oplossing; er hoeft geen natuur voor te wijken en een snelweg is sowieso al lelijk dus niemand heeft er last van.
Overigens vind ik het juist heel mooi, die glimmende panelen, in plaats van betonnen schotten..
tita schreef:Je weet duidelijk niet waar je over praat, genoeg bomen gekapt daar en natuur voor dieren verpest
pumpina schreef:Hier erg saai.Wij zitten nog steeds op ons handen. Het meeste is verkocht en we wachten op de mogelijke beurscrash nog steeds..