mvdende schreef:Maar even, dat jij van mening bent dat je nu niet mag gaan winkelen en dagjes uit mag maken naar een natuurgebied, dat mag je aangeven.
Maar ik vind het behoorlijk irritant dat je jou mening als wet op gaat leggen naar andere bokkers die wel gewoon blijven funshoppen en dagjes weg blijven gaan naar natuurgebieden....
Het is nog steeds niet verboden door de overheid dus het is dan niet de bedoeling dat Bokt dat wél gaat verbieden.
En er zijn meerdere bokkers die vinden dat de door hun ingestelde regels gevolgd dienen te worden....
Als jij je vader wil beschermen, moet je dat zeker doen. Maar houdt het bij jezelf! En val anderen niet lastig met jou regels.
Ik vind het ook vreselijk vervelend dat mensen steeds hun eigen zelfbedachte regels opleggen aan anderen.
Maar jij bent het andere uiterste, want jij lijkt te vinden dat de maatregelen die nu getroffen zijn ook alleen maar een soort richtlijnen zijn. En dat jij er gewoon van af mag wijken als jij vindt dat het nodig is. Die instelling is precies de reden waarom nu alle stranden en veel natuurgebieden afgesloten zijn.
Als jij een dagje weg gaat om te shoppen of te wandelen, hou je je niet aan de regels van het RIVM!
Citaat:Waarom moet ik zoveel mogelijk thuisblijven?
Voor iedereen geldt: blijf zoveel mogelijk thuis. Werk thuis als dit kan. Ga alleen naar buiten voor noodzakelijke boodschappen, om zorg te verlenen aan een ander of om een frisse neus te halen.
Misschien moet je deze site van de overheid even goed doorlezen, daar staat wat wel en niet mag.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... handhaving