Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:Het probleem ligt hem denk ik in grote scholen of schoolgebouwen met meerdere scholen. Hier in de regio meerdere gebouwen met 3 scholen erin. Dan moet je dus 24 pauzes (uitgaande van 8 groepen per school) los van elkaar plannen, dat gaat best een uitdaging worden. En daarnaast, hoe bewaar je afstand in een klaslokaal van 64m2 met 25 kinderen?
En de juffen van 60+, juffen uit de risicodoelgroep of partner uit de risicodoelgroep? Werken die klassen dan wel gewoon thuis of gaan ze daar extra krachten voor zoeken (die er voor de crisis ook niet waren..)?
Ik ben overigens pro openen, maar wel kijken naar wat kan, veilig en haalbaar is.
_Noah_ schreef:We gaan ook kijken waar school meekomt, maar neig ook naar wat jij zegt nog een maand thuis en dan kijken wat er gebeurt als de scholen open zijn
Zonnetje81 schreef:Ik zou zelf mijn kind nog niet zo de straat opsturen van ejj ga je gang! Maar goed dat zou mijn mening zijn. Meer mensen die dit wel doen?
Zonnetje81 schreef:Ik zou zelf mijn kind nog niet zo de straat opsturen van ejj ga je gang! Maar goed dat zou mijn mening zijn. Meer mensen die dit wel doen?