Wil je dood ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Ganzen zie de snelweg met hun jongen willen oversteken , hart zit op zijn verkeerde plek nu en het idee dat ze daar nu nog op de vluchtstrook staan met het hele gezin en elk moment plat gereden kunnen worden pff
AmyJamess schreef:Het valt mij hier sowieso op dat er veel dode dieren langs of op de snelweg liggen. Veel marters al gezien, eend en vandeweek zelfs een hert.
Zou het komen door dat het rustiger op de weg is of komt het door het voorjaar dat ze actiever zijn?
Ghostattack schreef:Dat kan prima undercover politie zijn hoorNiet alle agenten rijden in zo'n opvallende politiewagen.
AnnexUdith schreef:Ghostattack schreef:Dat kan prima undercover politie zijn hoorNiet alle agenten rijden in zo'n opvallende politiewagen.
Vond dit een beetje een te luxe voor een politieauto ramen waren ook geblindeerd en zat maar 1 iemand in (tenzij er nog iemand achter inzat) en ik neem aan dat undercover politie niet iemand is die alleen ergens heen gaat. Je ziet ze alleen vrij laat ik heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs dus dacht echt van huh wat heb ik gedaan haha
miicchhellee schreef:AnnexUdith schreef:
Vond dit een beetje een te luxe voor een politieauto ramen waren ook geblindeerd en zat maar 1 iemand in (tenzij er nog iemand achter inzat) en ik neem aan dat undercover politie niet iemand is die alleen ergens heen gaat. Je ziet ze alleen vrij laat ik heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs dus dacht echt van huh wat heb ik gedaan haha
Kan ook prima arrestatieteam zijn, die rijden in luxe snelle auto's normaal
Ghostattack schreef:Geen ergernis van mijzelf, maar de opgefokte bestuurder voor mij wel denk ikHij zat al continu te slingeren en duwen achter dat busje, wat trouwens netjes maar niet mega snel op aan het trekken was tot 100
Viel me echt mee dat hij niet over de doorgetrokken streep ging, dat maak ik bij deze oprit minstens 3x per week mee haha
[ Video ]
Nayomie schreef:Helaas geen dashcam. En heb eerst gewoon nog normaal gereden, maar toen wilde ze er rechts langs, waar het levensgevaarlijk zou zijn dus op tijd gas gegeven dat dit geen optie was. Op die manier de inhaal manoeuvre doorgezet en weer normaal gereden. Had me een boete kunnen kosten ja (Flitsmeister staat aan), maar als iemand zo asociaal loopt te rijden, kies ik voor eigen veiligheid. Even gas geven, daarna weer loslaten, auto er langs laten en dan rustig doorrijden. Als deze vrouw in haar dikke BMW hem zonder pardon en zonder kijken hem voor mijn auto gooit, dan heeft ze geen flauw benul hoe haar rijstijl is naar andere weggebruikers.
Op deze zelfde rit had ik nog een haastige DHL (ofnou, haast?) bestuurder. Op een 80-weg zat er nog geen meter tussen. Levensgevaarlijk, maar daar kan en ga ik geen extra gas bijgeven. Uiteindelijk had hij ook niet de behoefte om in te halen maar wel blijven kleven.