Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:Ik lees net op NU.nl dat 'alle zitplaatsen in het OV per 1 juli weer in gebruik genomen mogen worden'. Betekent dit dat je weer aan de gangpaden mag zitten, en weer alle stoelen van een vierzits mag gebruiken? Of vat ik het nu verkeerd op?
Magrathea schreef:Kan je bij een trein eigenlijk ook alle deuren vanuit de cabine open doen? Dat kan bij een metro wel dat ik weet, dat scheelt wel met het aanraken van vieze knopjes
Danielleeee_ schreef:Ik lees net op NU.nl dat 'alle zitplaatsen in het OV per 1 juli weer in gebruik genomen mogen worden'. Betekent dit dat je weer aan de gangpaden mag zitten, en weer alle stoelen van een vierzits mag gebruiken? Of vat ik het nu verkeerd op?
lucifertje schreef:Danielleeee_ schreef:Ik lees net op NU.nl dat 'alle zitplaatsen in het OV per 1 juli weer in gebruik genomen mogen worden'. Betekent dit dat je weer aan de gangpaden mag zitten, en weer alle stoelen van een vierzits mag gebruiken? Of vat ik het nu verkeerd op?
Wat ik zo bizar vind, is dat ze mondkapjes in het OV verplicht stellen, maar in een bioscoop waar je effectief langer in een en dezelfde ruimte zit niet. Ik ben wel blij dat ze de zitplaatsen vrij hebben gegeven. Kneep hem zo langzamerhand toch wel omdat het steeds drukker werd.
fohadie schreef:lucifertje schreef:
Wat ik zo bizar vind, is dat ze mondkapjes in het OV verplicht stellen, maar in een bioscoop waar je effectief langer in een en dezelfde ruimte zit niet. Ik ben wel blij dat ze de zitplaatsen vrij hebben gegeven. Kneep hem zo langzamerhand toch wel omdat het steeds drukker werd.
Omdat je in de bios 1,5mtr afstand hebt en in een trein meestal niet. Zo simpel kan het zijn.
fohadie schreef:lucifertje schreef:
Omdat je in de bios 1,5mtr afstand hebt en in een trein meestal niet. Zo simpel kan het zijn.
Vjestagirl schreef:Wat nog veel leuker is dat je afstand moet houden van iedereen die geen deel uitmaakt van je inwonende gezin (dus ook je partner etc) maar dat je wel weer een prostituee mag bezoeken
Nabster schreef:Bijzondere opmerking.
Vooralsnog is Covid dodelijker dan elk andere SOA denk ik.
Ik denk dat sekswerkers vooral geen keus hebben. Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta.