Ik zit 40 uur per week op kantoor/thuis, dus ik twijfel. Wel aanbod gekregen van m’n vakantiebaan, maar dat is dus avonden en weekenden...
Krijg wel stagevergoeding
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MonteKarlo schreef:Pff vrijdag verdediging
spannend zeg
Gelukkig moet ik werken vanaf 06:30, beetje afleiding is oké.
Zou eigenlijk vorig jaar afstuderen, toen afgelopen schooljaar en nu erachter gekomen dat ik zelfs met voorzieningen van school (die ze me niet willen geven) nog een jaar door zou moeten door het krom aanbieden van vakken. Mijn eigen schuld, maar het water staat me al ruim een jaar aan de lippen en ik denk dat het uiteindelijk echt het beste was voor mij. Dus geen diploma hier
MonteKarlo schreef:Ik ben afgestudeerd!!
Jullie kunnen het! Emmaa_ schreef:Hier een kleine plottwist: ik ben gestoptZou eigenlijk vorig jaar afstuderen, toen afgelopen schooljaar en nu erachter gekomen dat ik zelfs met voorzieningen van school (die ze me niet willen geven) nog een jaar door zou moeten door het krom aanbieden van vakken. Mijn eigen schuld, maar het water staat me al ruim een jaar aan de lippen en ik denk dat het uiteindelijk echt het beste was voor mij. Dus geen diploma hier
Emmaa_ schreef:Hier een kleine plottwist: ik ben gestoptZou eigenlijk vorig jaar afstuderen, toen afgelopen schooljaar en nu erachter gekomen dat ik zelfs met voorzieningen van school (die ze me niet willen geven) nog een jaar door zou moeten door het krom aanbieden van vakken. Mijn eigen schuld, maar het water staat me al ruim een jaar aan de lippen en ik denk dat het uiteindelijk echt het beste was voor mij. Dus geen diploma hier
Alleen weet dat als ik nu even goed doorzet dat ik dan zelf daar uiteindelijk wel gelukkiger van word. Als dat in jou geval niet zo was dan heb je het meer dan goed dat je bent gestopt
Eelmo schreef:[naam], wat goed dat je gewoon voor jezelf gekozen hebt! Mag je ook best een beetje trots op zijn.Wil je nog beginnen aan een andere opleiding of ga je gewoon opzoek naar werk nu?
In die zin was de keuze dus makkelijk gemaakt. Voor nu moet ik er niet aan denken om nog iets anders te studeren maar ik vind leren niet stom dus wie weet in de toekomst.
Canon schreef:Gefeliciteerd MonteKarlo!![]()
Emma, wat goed dat je voor jezelf kiest! En gefeliciteerd met je baan!![]()
Ik begin morgen officieel weer. Ik ben heel benieuwd. Heel eerlijk: Ik krijg het nu al benauwd.. Ik weet niet of ik er nog zo positief in zit en of ik wel nóg een keer door zo'n traject wil.. Ik vind dat hele traject gewoon zwaar onprettig verlopen bij de Han en ondanks dat ik mijn opdracht, team en begeleider houd, heb ik toch echt lichte panieksymptomen.
Maak ik mezelf gewoon gek, of is dit toch iets om serieus wat mee te doen? Ik denk wel dat ik het ga neerleggen bij mijn praktijk- en prohectbegeleider.