MizzMontana schreef:Nee vierkante ruimte, rechte muren, hoeken van 90 graden.
I kid you not.
[ [url=m/WB5erI.jpg]Afbeelding[/url] ]
hier kun je een schuine mop laten vallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Nee maar je hebt ze wel op de wc (met zwarte wc pot, zwarte radiator en zwarte wc-rol houder) liggen.
Tenminste, bij mij liggen de tampons en inlegkruisjes wel voor het grijpen.
Nu nog zwarte tampons dus voor iedereen met een zwarte wc.
[ [url=m/WgJ8A8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kuggur schreef:MizzMontana schreef:Nee maar je hebt ze wel op de wc (met zwarte wc pot, zwarte radiator en zwarte wc-rol houder) liggen.
Tenminste, bij mij liggen de tampons en inlegkruisjes wel voor het grijpen.
Nu nog zwarte tampons dus voor iedereen met een zwarte wc.
[ [url=m/WgJ8A8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie hier dus Darth Vader op zitten.
Granoek schreef:Een vriendin verkoopt haar iPhone X van 1,5 jaar oud met 256gb voor 450€.
Mijn 7 werkt nog prima maar ik zit wel al vanaf dag 1 te klooien met ‘maar’ 32gb en hij staat nu bijna vol met ‘andere’ waardoor ik steeds al mijn foto’s moet wissen als ik een app zou willen downloaden, wat ik dus maar niet doe
Granoek schreef:Een vriendin verkoopt haar iPhone X van 1,5 jaar oud met 256gb voor 450€.
Mijn 7 werkt nog prima maar ik zit wel al vanaf dag 1 te klooien met ‘maar’ 32gb en hij staat nu bijna vol met ‘andere’ waardoor ik steeds al mijn foto’s moet wissen als ik een app zou willen downloaden, wat ik dus maar niet doe
Granoek schreef:Op de een of andere manier lukt het niet dingen op mijn cloud te zetten aangezien het niet de foto’s zijn die mijn geheugen ‘vol’ maken maar het grijze stuk met ‘andere’, zoals ik dus al zeiik heb helemaal niet zo veel foto’s maar als ik apps er op wil zetten om bv cadeaubonnen van in onze zaak te scannen (waar ik anders geen uitbetaling voor krijg) moet ik mijn fotorol leeg maken omdat dat de enige manier is waarop ik nog ruimte krijg voor een nieuwe app. Dan scan ik de bonnen van afgelopen maand en moet ik de app weer verwijderen.
Heb nog geen oplossing gevonden om dat grijze balkje met ‘andere’ leeg te krijgen dus ik gok dat dat gewoon de ruimte is die vorige updates in beslag hebben genomen
MarJon schreef:Granoek schreef:Op de een of andere manier lukt het niet dingen op mijn cloud te zetten aangezien het niet de foto’s zijn die mijn geheugen ‘vol’ maken maar het grijze stuk met ‘andere’, zoals ik dus al zeiik heb helemaal niet zo veel foto’s maar als ik apps er op wil zetten om bv cadeaubonnen van in onze zaak te scannen (waar ik anders geen uitbetaling voor krijg) moet ik mijn fotorol leeg maken omdat dat de enige manier is waarop ik nog ruimte krijg voor een nieuwe app. Dan scan ik de bonnen van afgelopen maand en moet ik de app weer verwijderen.
Heb nog geen oplossing gevonden om dat grijze balkje met ‘andere’ leeg te krijgen dus ik gok dat dat gewoon de ruimte is die vorige updates in beslag hebben genomen
Heb je stap 6 al eens geprobeerd? Dat hielp bij mij altijd met het geheugen leeg maken.
https://www.iphoned.nl/tips/iphone-geheugen-vol/
Granoek schreef:Op de een of andere manier lukt het niet dingen op mijn cloud te zetten aangezien het niet de foto’s zijn die mijn geheugen ‘vol’ maken maar het grijze stuk met ‘andere’, zoals ik dus al zeiik heb helemaal niet zo veel foto’s maar als ik apps er op wil zetten om bv cadeaubonnen van in onze zaak te scannen (waar ik anders geen uitbetaling voor krijg) moet ik mijn fotorol leeg maken omdat dat de enige manier is waarop ik nog ruimte krijg voor een nieuwe app. Dan scan ik de bonnen van afgelopen maand en moet ik de app weer verwijderen.
_San87_ schreef:Granoek schreef:Op de een of andere manier lukt het niet dingen op mijn cloud te zetten aangezien het niet de foto’s zijn die mijn geheugen ‘vol’ maken maar het grijze stuk met ‘andere’, zoals ik dus al zeiik heb helemaal niet zo veel foto’s maar als ik apps er op wil zetten om bv cadeaubonnen van in onze zaak te scannen (waar ik anders geen uitbetaling voor krijg) moet ik mijn fotorol leeg maken omdat dat de enige manier is waarop ik nog ruimte krijg voor een nieuwe app. Dan scan ik de bonnen van afgelopen maand en moet ik de app weer verwijderen.
Waarom koop je geen micro SD? Ik heb die ook in mijn telefoon. Krijg 'm met geen mogelijkheid vol.