Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 23:38

MizzMontana schreef:
Nee vierkante ruimte, rechte muren, hoeken van 90 graden.
I kid you not.

[ [url=m/WB5erI.jpg]Afbeelding[/url] ]

hier kun je een schuine mop laten vallen :+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 23:49

MizzMontana schreef:
Nee maar je hebt ze wel op de wc (met zwarte wc pot, zwarte radiator en zwarte wc-rol houder) liggen.
Tenminste, bij mij liggen de tampons en inlegkruisjes wel voor het grijpen.
Nu nog zwarte tampons dus voor iedereen met een zwarte wc.
[ [url=m/WgJ8A8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie hier dus Darth Vader op zitten.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 23:51

Kuggur schreef:
MizzMontana schreef:
Nee maar je hebt ze wel op de wc (met zwarte wc pot, zwarte radiator en zwarte wc-rol houder) liggen.
Tenminste, bij mij liggen de tampons en inlegkruisjes wel voor het grijpen.
Nu nog zwarte tampons dus voor iedereen met een zwarte wc.
[ [url=m/WgJ8A8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie hier dus Darth Vader op zitten.

Whahahahha, en ik hoor dan dus in het afzuigsysteem dat geluid dat die Darth maakt :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 18:33

Een vriendin verkoopt haar iPhone X van 1,5 jaar oud met 256gb voor 450€.
Mijn 7 werkt nog prima maar ik zit wel al vanaf dag 1 te klooien met ‘maar’ 32gb en hij staat nu bijna vol met ‘andere’ waardoor ik steeds al mijn foto’s moet wissen als ik een app zou willen downloaden, wat ik dus maar niet doe :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 20:01

Jemig HOE DUUR??!! Het is maar een telefoon! 1x vallen en hij is weg. Kun je niet beter een externe harde schijf kopen om al je fotozooi, die toch niemand boeit, op te zetten?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:23

Granoek schreef:
Mijn 7 werkt nog prima maar ik zit wel al vanaf dag 1 te klooien met ‘maar’ 32gb en hij staat nu bijna vol met ‘andere’ waardoor ik steeds al mijn foto’s moet wissen als ik een app zou willen downloaden, wat ik dus maar niet doe :+

Voor hoeveel kan je je 7 verkopen?
Moet je m leeg maken om op te leveren, oh wacht, dan kan je er zelf weer mee verder :)*

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:05

Foto's niet gewoon op je telefoon laten staan. Dus opslaan op een plek waar jij je fijn bij voelt: cloud of drive of harde schijf of diskette... en dan de foto's van je telefoon verwijderen. Heb je én meer ruimte om apps te downloaden én je kan je foto's niet zomaar meer kwijtraken.

Alja

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:11

Gewoon doen !

Het is echt heel frustrerend om je telefoon altijd zo vol te hebben en niks meer te kunnen!
Dus doen en niet zeuren, verdient zichzelf terug :)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:13

450 euro voor een tweedehandsje??

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:17

Op de een of andere manier lukt het niet dingen op mijn cloud te zetten aangezien het niet de foto’s zijn die mijn geheugen ‘vol’ maken maar het grijze stuk met ‘andere’, zoals ik dus al zei :P ik heb helemaal niet zo veel foto’s maar als ik apps er op wil zetten om bv cadeaubonnen van in onze zaak te scannen (waar ik anders geen uitbetaling voor krijg) moet ik mijn fotorol leeg maken omdat dat de enige manier is waarop ik nog ruimte krijg voor een nieuwe app. Dan scan ik de bonnen van afgelopen maand en moet ik de app weer verwijderen.

Heb nog geen oplossing gevonden om dat grijze balkje met ‘andere’ leeg te krijgen dus ik gok dat dat gewoon de ruimte is die vorige updates in beslag hebben genomen

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:33

Granoek schreef:

Ik ben anti Apple. Ze lopen altijd achter in hun technologie. Je betaalt de hoofdprijs en er zijn nauwelijks spannende technologische ontwikkelingen. Het meest vernieuwende zijn drie camera’s. Wat overigens al een jaar op de markt was. De enige reden die Apple gebruikers vaak geven (iPhone althans), is dat ze het al jaren gebruiken en de besturing zo fijn vinden. Snap dat we gewoontedieren zijn maar gok dat je prima gewend kunt raken aan een ander besturingssysteem.

Steek die 450 euro in je zak of besteed het aan een merk dat beter is dan Apple. OnePlus is velen malen goedkoper en maakt kwalitatief nog veel betere foto’s.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:52

Granoek schreef:
Op de een of andere manier lukt het niet dingen op mijn cloud te zetten aangezien het niet de foto’s zijn die mijn geheugen ‘vol’ maken maar het grijze stuk met ‘andere’, zoals ik dus al zei :P ik heb helemaal niet zo veel foto’s maar als ik apps er op wil zetten om bv cadeaubonnen van in onze zaak te scannen (waar ik anders geen uitbetaling voor krijg) moet ik mijn fotorol leeg maken omdat dat de enige manier is waarop ik nog ruimte krijg voor een nieuwe app. Dan scan ik de bonnen van afgelopen maand en moet ik de app weer verwijderen.

Heb nog geen oplossing gevonden om dat grijze balkje met ‘andere’ leeg te krijgen dus ik gok dat dat gewoon de ruimte is die vorige updates in beslag hebben genomen

Heb je stap 6 al eens geprobeerd? Dat hielp bij mij altijd met het geheugen leeg maken.
https://www.iphoned.nl/tips/iphone-geheugen-vol/

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:57

MarJon schreef:
Granoek schreef:

Heb je stap 6 al eens geprobeerd? Dat hielp bij mij altijd met het geheugen leeg maken.
https://www.iphoned.nl/tips/iphone-geheugen-vol/

Ja maar dat hielp bij mij niet zo veel, toch niet meer als stap 5 en ik heb mijn instellingen al zo dat apps automatisch opgeschoond worden, dus bijna elke keer als ik een app wil gebruiken moet ik hem vanuit de cloud terug op toestel downloaden haha, dan staat er zo’n wolkje bij.

Maar zoals ik zei, de prul wérkt gewoon nog, hij pest me gewoon af en toe :+
Heb een tijd hauwei gehad maar terug naar Apple gegaan (makkelijk te synchroniseren met mijn MacBook, voor de anti-apples hier :') ) en ik koop mijn iPhones altijd tweedehands, net omdat ik er geen hele vakantie voor wil betalen haha

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:44

Voor €450 kun je anders prima op vakantie... :+

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 00:03

Maar een iPhone X, Granoek, weet je hoe gigantisch die dingen zijn? Je krijgt misschien meer ruimte maar hij gaat ook significant meer ruimte innemen!
En met dat gigantische apparaat moet je dan ook nog bellen, je hebt bijna zo’n handvat met zuignappen nodig die bejaarden gebruiken om niet uit te glijden in de douche, zodat je die er op kunt plakken en hem nog enigszins vast kan houden. Of je moet altijd met twee handen bellen.

Als je er foto’s mee gaat maken ben je nog nét niet m’n moeder die op vakantie foto’s met de iPad (met hoes) staat te maken.
Bovendien past ie vast niet meer in je broekzak, dus moet je óf een speciaal telefoontasje aanschaffen, óf een kleermaker betalen om al je broekzakken groter te maken.

Nee. Gewoon niet doen. Wel hieruit lering trekken en nooit meer een telefoon met minder dan de grootste optie aan geheugen kopen :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 00:36

Ja dat is inderdaad wel zwaar kak, dat ze zo lomp groot zijn haha

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 12:08

Heb je in ieder geval wél altijd een dienblad bij de hand. Handig als je eens koffie haalt voor iemand anders.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 14:22

Granoek schreef:

Waarom koop je geen micro SD? Ik heb die ook in mijn telefoon. Krijg 'm met geen mogelijkheid vol.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 14:32

Alja schreef:
Gewoon doen !

Het is echt heel frustrerend om je telefoon altijd zo vol te hebben en niks meer te kunnen!
Dus doen en niet zeuren, verdient zichzelf terug :)

Vertel eens, hoe werkt dat precies, dat "verdient zichzelf terug"..... :o?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 15:07

_San87_ schreef:
Granoek schreef:

Waarom koop je geen micro SD? Ik heb die ook in mijn telefoon. Krijg 'm met geen mogelijkheid vol.

Omdat t een iPhone is, daarom :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 15:08

theadora99 schreef:
_San87_ schreef:

Omdat t een iPhone is, daarom :')

Ik snap het niet. Kunnen daar geen SD's in? Of wat? Ik heb zelf geen iPhone, dus geen idee wat wel en wat niet kan.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 15:44

Nope :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 15:45

Niet? Wat waardeloos.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 15:51

En dan wil je dus opnieuw zo een stom toestel kopen, dat al anderhalf jaar oud is en waarschijnlijk nog maar 8 maanden zal leven.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 16:05

Nou vanwege het feit dat meneer appel je dwingt om een nieuwe te kopen omdat er geen SD in kan, zou ik al acuut weigeren!