Edit: Ben zelf ergens anders gaan zitten. Zitten echt 6 mensen in de hele trein ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:De nieuwjaarswensen en dan vooral die 3 zoenen met collega's die je eigenlijk nooit spreekt. Gedoe wat van mij allemaal niet zo hoeft.
Gini schreef:Hoe weinig empathie mensen hebben wanneer ze lekker achter een computerschermpje "hun mening uiten". Ik erger mij aan de hardheid van de maatschappij.
Gini schreef:Hoe weinig empathie mensen hebben wanneer ze lekker achter een computerschermpje "hun mening uiten". Ik erger mij aan de hardheid van de maatschappij.
Anoniem schreef:Gini schreef:Hoe weinig empathie mensen hebben wanneer ze lekker achter een computerschermpje "hun mening uiten". Ik erger mij aan de hardheid van de maatschappij.
Ik snap wat je bedoelt. Maar aan de andere kant wordt het ook steeds truttiger en mag men niets meer zeggen want huilie huilie. De reacties daarop worden dan weer harder en harder. Als ik voor mezelf spreek merk ik ook dat ik steeds vaker denk (en uitspreek) "ach jank niet zo, incasseren en doorrrrr, je bent niet van poppenstront". Meteen dingen bleren over azijn en pluimen vind ik net zo kwalijk en kansloos overigens. Dat helpt ook van geen enkele kant mee aan een normaal gesprek natuurlijk.
Anoniem schreef:Gini schreef:Wat bedoel je met 'meteen dingen bleren over azijn en pluimen'?
Dat een vraag als "wil je nou een pluim?" ook niet bepaald respectvol is en ook niets doet aan verzachting van de maatschappij.
Gini schreef:De trigger voor mijn bericht in dit topic was een nieuwsartikel op FB over een verzonnen groepsverkrachting waar mensen nogal apart op reageren.