Heb zelf de track and trace gehouden, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Het heeft geen haast dat het voor kerst moet komen oid
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Dank voor alle fijne reacties.
Het is gewoon echt chaos, dat was wat ik met mijn bericht over mijn man wilde bevestigen.
Hij heeft overigens zelf alvast z'n collega laten weten dat die er morgen nog wat extra post bijkrijgt, helaas, omdat het niet meer ging.
Eerste reactie van die collega was "jeetje, wat naar voor je, hoe is het nu met jou? Ben je een beetje bijgekomen?" dus gelukkig is de sfeer binnen het team prima, ook al krijgt hij er nu 1,5 tas post bij.
Truedreams schreef:De aantallen van nu komen overeen met 20 jaar geleden. Voor de tijd van internet. Misschien dat dat een idee geeft hoeveel het nu is.
thirteenn schreef:Ik heb vandaag een pakketje op de post gedaan voor een vriendin die er even doorheen zit. Voelde me een beetje schuldig om nu een pakket te sturen met deze drukte moet ik bekennen
Heb zelf de track and trace gehouden, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Het heeft geen haast dat het voor kerst moet komen oid
robert45 schreef:Afgelopen maandag mochten we geen pakketten meer versturen met PostNL ze hadden de voormeldingen stopgezet.
Dinsdag hadden we beperkte mogelijkheden voor wel 10 pakketten. Meer voormeldingen/barcodes waren er niet.
Gisteren kon er weer normaal verstuurd worden.
De grote jongens als bol.com krijgen alle voorrang en als kleine speler zoek je het maar uit.
Er staan nog ergens 15 pakketten al sinds vorige week maandag. Geen idee wanneer die geleverd worden...
robert45 schreef:Afgelopen maandag mochten we geen pakketten meer versturen met PostNL ze hadden de voormeldingen stopgezet.
Dinsdag hadden we beperkte mogelijkheden voor wel 10 pakketten. Meer voormeldingen/barcodes waren er niet.
Gisteren kon er weer normaal verstuurd worden.
De grote jongens als bol.com krijgen alle voorrang en als kleine speler zoek je het maar uit.
Er staan nog ergens 15 pakketten al sinds vorige week maandag. Geen idee wanneer die geleverd worden...
Christiene schreef:Winkels dicht dus alles online zien te krijgen kapotte wasrek dweil lampen vuilniszak tot riem ikheb van alles langs zien komen zelfs op facebook word van alles gevraagd zie ik. Dat zijn dus ook allemaal pakketten met spullen die weer verstuurd worden wat je normaal even kan ophalen