Fem schreef:Roosch schreef:Ja hey en wat als ik nou Fem wil?
![]()
Roossss! Lang geleden girl... Leuk je hier tegen te komen.

Dat is echt lang geleden inderdaad!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ricie schreef:Hahaah, zaagsel? Heb voor mn hamster een pak staan van 450 liter dus ik kan zat pakketten vullen![]()
Strooigoed en kruidnoten enzo is hier wel een beetje flop, jaren geleden heb ik me eens klem kunnen vreten omdat ik bijna 20 kg strooigoed in huis had. Maar sinds dien kan ik het niet meer zien. Enige wat ik zo heel af en toe eens lekker vind zijn chocolade kruidnoten, maar dan houd het toch ook echt wel op
JPitty schreef:Wat ik mij afvraag, een heleboel mensen hebben hier dieren en wat lekkers is dan erg leuk inderdaad. En sommigen zetten er netjes bij dat de kat kieskeurig is bijvoorbeeld. Maar er zullen vast ook dieren bij zitten die een allergie od hebben. Daarom vind ik dat een beetje lastig inschatten. Er zullen er genoeg bij zitten die gewoon alles kunnen eten, maar juist de dieren die dat niet kunnen of willen, kan dat er dan bij gezet worden? Ikzelf heb daar best moeite mee om dat in te kunnen schatten wat dan wel of niet in zo'n dieet past.
J00P schreef:M_D_H
Je was om te kopen toch. Volgend jaar wil ik graag een persoonlijk appje zodat ik me op tijd in kan schrijven, om zeker te zijn van een plek![]()
Wat kost dat.
(Geintje , maar ik ga wel 1 september in m’n agenda noteren , geen grap).
M_D_H schreef:J00P schreef:M_D_H
Je was om te kopen toch. Volgend jaar wil ik graag een persoonlijk appje zodat ik me op tijd in kan schrijven, om zeker te zijn van een plek![]()
Wat kost dat.
(Geintje , maar ik ga wel 1 september in m’n agenda noteren , geen grap).
Helemaal dit bericht gemist, maar voor 13.000 euro stuur ik jouw een persoonlijk berichtje zodra Ynske het topic online gooit
(Dit bedrag wordt volledig gebruikt voor mijn bruiloft, dus hiermee sponsor je tevens een goed doel![]()
)