Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce_eddy schreef:Hartje winter ( echt met die kou) kachels uitlaten ( of wel zo laag dat de boel niet kapot vriest) en alleen aandoen als er visite komt...
BeFunny schreef:Tigra_ schreef:Ik ken nog wel iemand die als hij op vakantie gaat met de vrouw zelf business class gaat zitten en z'n vrouw krijgt de goedkoopste zit plek. Ze mag in ieder geval mee op vakantie dat is ook al wat. Maar vindt het toch wat vreemd.
Even hoor.
Maar dat laat je als vrouw toch niet gebeuren? Ik zou lekker thuis gebleven zijn. Want op die manier mee op vakantie zou voor mij geen optie zijn. Samen uit luxe of goedkoop maar niet hij luxe en ik goedkoop.
Lynnepinny schreef:De huisbaas van mn vriend is ook een erge. Die zet elke keer als ze heeft gedouched de boiler weer uit, wat dus resulteert in koud water als je niet oplet. Ook mag hij alleen tussen 23:00 en 7:00 de wasmachine gebruiken omdat ze dit alleen via nachtstroom wilWel betaalt hij 400 per maand samen met 3 anderen, dus waar ze nou zo moeilijk over doet?
joyce_eddy schreef:Hartje winter ( echt met die kou) kachels uitlaten ( of wel zo laag dat de boel niet kapot vriest) en alleen aandoen als er visite komt...
Kaygee schreef:Mijn schoonzusje liep stage bij een dierenkliniek. Met sinterklaas kreeg ieder personeelslid een chocoladeletter. Behalve mijn schoonzusje, de stagiair, die daar al maanden voor nop stront aan het ruimen was. Echt, ik ben nog steeds verbaasd.
Kaplaars schreef:Kaygee schreef:Mijn schoonzusje liep stage bij een dierenkliniek. Met sinterklaas kreeg ieder personeelslid een chocoladeletter. Behalve mijn schoonzusje, de stagiair, die daar al maanden voor nop stront aan het ruimen was. Echt, ik ben nog steeds verbaasd.
Bij mijn vorige baas kregen de vakkenvullers geen kerstpakket. Die jongens sjouwden zich 2 avonden in de week, plus zaterdag het apenzuur, maar niks krijgen. En ze stonden er gewoon bij tijdens het uitdelen.
Zulke plaatsvervangende schaamte toen.
Britta31 schreef:Ik kreeg als dank voor 2 maanden stage in een verzorgingshuis een theelepeltje.Zat wel een doosje omheen.En met kerst 2 drijfkaarsjes.Is wel 30 jaar geleden.Jeetje ,ben ik al zo oud
Faline schreef:joyce_eddy schreef:Hartje winter ( echt met die kou) kachels uitlaten ( of wel zo laag dat de boel niet kapot vriest) en alleen aandoen als er visite komt...
Ik doe de kachel niet uit in de winter, maar wel laag. Vind het zonde zoveel aan gas te betalen, terwijl je net zo goed een trui aan kan trekken of lekker onder een fleecedeken kan zitten. Daarnaast ben je er best snel aan gewend dat de temperatuur wat lager is en het is ook nog eens gezonder voor je.![]()
In de zomer is de kachel hier wel uit zolang het niet onder de 17 graden komt in huis. Mijn huis is top geïsoleerd dus dat gebeurt niet zo snel.
Captain schreef:16/17 graden? Ongelooflijk..Dat is toch niet comfortabel? Wij hebben hem hier altijd op 21,5. Ik heb het ook echt altijd koud als ik naar een vriendin ga die het 19 graden heeft..
Extra kleren aan!