Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:52

Minimus schreef:
Nope, geen ex-sexer hier. Kan ook niet, gozer is verhuist naar Maleisië :') En van de andere heb ik nu zoiets van, goh, hoe kon je daar wat in zien :')

Inmiddels al 3 jaar happy single zonder onsjes of vonsjes :P Ik was wel een tijdje close met een van mijn beste vrienden maar daar ben ik vanaf gestapt. Leek me geen goed plan :)
3 jaar :wow:

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:58

musiqolog schreef:
Schiet me nu ineens te binnen. Als je vriend het nog met zijn ex doet of wil doen, is dit jullie boodschap voor hen:
[ Video ]
Harde nostalgie dit, trouwens. Dit luisterden wij toen we elf waren. Op de klassenavond of gewoon op vrijdagmiddag. :D

_/-\o_
Staat in mijn afspeellijst. (Brede selectie foute uur :+ )

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:58

Ailill schreef:
Minimus schreef:
Nope, geen ex-sexer hier. Kan ook niet, gozer is verhuist naar Maleisië :') En van de andere heb ik nu zoiets van, goh, hoe kon je daar wat in zien :')

Inmiddels al 3 jaar happy single zonder onsjes of vonsjes :P Ik was wel een tijdje close met een van mijn beste vrienden maar daar ben ik vanaf gestapt. Leek me geen goed plan :)

Ja ik werk gewoon veel te veel :') Naast fulltime werk, paard verzorgen en motorrijden geen tijd om te daten _O-

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:59

Of gewoon geen zin om te daten, want je hebt altijd wel tijd om te daten en anders moet je zorgen dat je tijd maakt. Als je het echt wil is er een weg ;)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:01

Dat kan het ook nog zijn. Ik loop vanzelf iemand tegen 't lijf denk ik maar zo. Vind het wel prima zo, al is een relatie hebben natuurlijk ook gezellig. Ja, 't zal 'geen zin hebben' zijn denk ik :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:03

Ik kan even niet daten nu, zit aan de Tramadol.... ga ik straks rare dingen doen, ik reageer er vrij heftig op :=

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:05

MMIDV schreef:
Ik kan even niet daten nu, zit aan de Tramadol.... ga ik straks rare dingen doen, ik reageer er vrij heftig op :=

Ik reageerde er weer anders op.... overgeven overgeven en overgeven.. En daarna nog een week onwijs misselijk terwijl ik in de auto op vakantie ging naar Tsjechië :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:17

Ailill schreef:
Minimus schreef:

Jij hebt 3 jaar lang geen bedactiveiten (bank, douche, keuken, whatever) gedaan?

Langste wat ik heb uitgehouden was 10 maanden. vond dat al lang. En het idee dat ik weer maagd was :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:22

Winged schreef:
Ailill schreef:
]3 jaar :wow:

Jij hebt 3 jaar lang geen bedactiveiten (bank, douche, keuken, whatever) gedaan?

Langste wat ik heb uitgehouden was 10 maanden. vond dat al lang. En het idee dat ik weer maagd was :+

Ik was eigenlijk niet van plan het voor de 200e keer te zeggen, maar als jullie hier al van achteroverslaan, dan kan ik het niet laten. :) Ik zit al acht jaar zonder. Niet helemaal gewenst, oké, maar als ik het echt met alle geweld had gewild had ik me wel ergens ingeschreven. Bij eh... Tinder bijvoorbeeld.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:23

Slechts 10 maand :') :+

Ik zit "iets" langer alleen :+

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:23

Nou dat red ik echt niet hoor.. Afgelopen jaar was al bijzonder rustig, niks an.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:24

Ik had mezelf na begin oktober voorgehouden om het rustig aan te doen en de eerste tijd geen man over de vloer te hebben... maar dat is niet helemaal gelukt :+

Maar voor mijn ex heb ik eigenlijk niet zo'n wild leven gehad :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:26

Ach ja #4everalone hier :+

Beter op tijd accepteren _O-

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:28

Niks accepteren! Actie ondernemen! :))

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:28

Je weet het niet he! Straks kom je zo je dame op het witte paard tegen :D Anders moeten we zaterdag maar voor je zoeken/matchen

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:33

DanielleB schreef:
Je weet het niet he! Straks kom je zo je dame op het witte paard tegen :D Anders moeten we zaterdag maar voor je zoeken/matchen

Tja, een van de redenen dat ik meelees is om erachter te komen wat meisjes nou precies willen en wat nou precies welke indruk maakt. Ik heb tot nu toe twee dingen geleerd: piemelfoto's scoren niet, een verzoek om er een terug te sturen al helemaal niet. Maar dat eh.... had ik zelf ook nog wel bedacht.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:35

Is toch heel wisselend wat scoort en wat niet. Wat ik grappig vind, is voor een ander weer totaal humorloos en dat is met alles zo...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:36

We zijn niet zo moeilijk hoor... Gewoon leuk contact, af en toe een grapje en beetje uitdagen is geen probleem.. en voor de rest.... komt vanzelf ;)

Winged

nja, ben wel al bijna 4 jaar vrijgezel hoor :+

DanielleB

Winged schreef:
nja, ben wel al bijna 4 jaar vrijgezel hoor :+

Te kieskeurig ~~}>

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:40

Sure_lee schreef:
En wat als ik jullie niet de namen geef van degene die mee gaan?
hahah grapje hoor.... ik ben in voor foto's... zolang het niet al te serieus hoeft :P

zolang het geen piemel foto's zijn :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:41

Minimus schreef:

Langste wat ik heb uitgehouden was 10 maanden. vond dat al lang. En het idee dat ik weer maagd was :+[/quote]

Hahah helemaal geen activiteit. Behalve wat gefriemel met mn beste vriend dan :') Maar dat was maar even en daar ben ik niet mee door gegaan, was geen goed plan.

Ik voel me ook weer maagd hoor :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:49

Ik zie al nieuw topic "de nieuwe maagden" waar eerst de stofzuiger er overheen gehaald moet worden :')

Ja hoor ik ook bij dan hoor :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:50

Oh dat klinkt wel erg _O-

Anders sturen we jullie naar Goedele, kunnen jullie gelijk weer wat les krijgen :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:52

Hahaha dan wordt het in ieder geval net zo gezellig als hier als een deel van de tinderaars ook al zo lang droog staat _O-