Bedankt voor de opheldering
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CurlyCoat schreef:Ik heb gisteren even mijn bankierenapp erbij gepakt en uitgerekend hoeveel ik aan hem kwijt ben.
Ik kom rond de €5000 uit, en dat is dan alleen van die 8 maanden dat ik daar heb bijgewoond.
Ik wil niet weten wat ik in totaal kwijt ben...
Ik ga nu proberen een duidelijke maar nette mail te sturen.
Mondy schreef:Hoewel ik het bizar vind dat die moeder dit vraagt en ik het te idioot voor woorden vind dat hij zoveel geld van jou heeft gebruikt ben ik het niet eens met de mening dat je een tegen rekening zou moeten sturen al dan niet serieus.
Jij bent degene die hem telkens die bankpas gaf wetende dat hij er geld vanaf heeft gehaald..cru gezegd.
Laat het iig een wijze les zijn !
Super om te lezen hoe je er nu in staat trouwens. Verdrietig zijn is helemaal ok maar volgens mij voel je je nu zoveel beter ?
Littera schreef:TS, ik zou geen antwoord naar die moeder sturen. Dan zal zij namelijk weer reageren, jij ook weer, vervolgens zij weer en dan loopt dit uit de hand.
Ze kan juridisch gezien (even kort door de bocht uitgelegd) niet achteraf huur vragen als er vooraf geen contract of schriftelijke afspraak was waarin is opgenomen dat dat zou kunnen.
Als je jezelf juridisch wilt indekken, maak dan voor jezelf een map met "bewijs" dat je ex geld van je "stal". Print je berichten in dit topic en zet ze in de map. Maak screenshots van bedragen, van appjes van je ex, etc. Waarschijnlijk zal je die map nooit nodig hebben, maar als je bezorgd bent dat die rare moeder van hem stappen onderneemt, is het maken van zo'n map misschien fijn voor je eigen gemoedsrust. Nogmaals: houd die map voor jezelf, deel dit niet met die moeder, die zal er alleen maar discussie over willen voeren