Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 22:44

Outfit & make-up gevonden alleen wat ik met mn haar moet doen??
Heb lang dik krullend pluizend haar (heb het normaal altijd in een vlecht) iemand een idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 22:49

Zo'n mooie ingevlochten vlecht al helemaal vanaf boven op je hoofd? Franse vlecht ofzo heet dat? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:01

Is er niet een handige vriendin of handig familielid wat leuk kan vlechten?
Misschien is een hanekam ook leuk:

Denk dat het goed blijft zitten. (Mijn dikke haar blijft met zoiets wel zitten) en wat pluis is gok ik niet storend.. ;) )

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:02

Ik ga gewoon in me rijkleren haha wij doen er niks aan :(

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:03

Over rijkleren gesproken. Ik was naar de musical in het Afas vorige week en daar liep een meisje met een donkere Eurostar rijbroek aan en daaronder hakken. Moest wel gniffelen :').

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:05

M'n moeder en ik kunnen beide niet invlechten helaas :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:20

_San87_ schreef:
Over rijkleren gesproken. Ik was naar de musical in het Afas vorige week en daar liep een meisje met een donkere Eurostar rijbroek aan en daaronder hakken. Moest wel gniffelen :').

Dat zal de meeste niet-paardenmensen niet eens opvallen denk ik _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:53

Ik krijg ook wel eens de vraag waar die leuke laarzen vandaan komen. Lees: mijn pioneers. Mijn rijlaarzen dus. Soms ga ik vanuit stal recht naar de supermarkt om boodschappen te doen. Altijd lachen.

Hier wordt het gewoon comfi kleding voor de feestdagen. Morgen bij schoonouders, oudejaar bij mama. Vriend is tegen alle verwachting in geen van beide feestdagen thuis :'( (k*tzooi op hun planningsdienst...) dus ik ga ook niet uit.
Baal er aardig van eerlijk gezegd.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 00:07

Ah bah, kan ik me voorstellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 00:18

Dat ie niet thuis is balen, maar ik weet dat die kans er altijd is met zijn job.
Ik baal extra omdat ik de feestdagen het ideale excuus vind om me op te tutten, en zoveel gelegenheid heb je in een jaar al niet om een glitterjurkje of echt chique aan te trekken. Tenzij je vrijwillig de zomer in wil als discobal. Met kerst en oudejaar wordt dat meer geaccepteerd.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 00:23

[*]
_San87_ schreef:
Pluisje1998 schreef:
Poeh, ik heb het mezelf weer lastig gemaakt. Ik had een jurkje gekocht een tijd geleden. Die vind ik nog steeds heel mooi, maar nu paste ik laatste voor de grap mijn jurkje van vorig jaar. Die wilde ik eigenlijk niet meer aandoen, maar stiekem vind ik hem toch wel heel gaaf. Staat veel beter nu ik mijn haar geverfd heb. Pfff, nu zit ik weer in een dilemma...

Ene dag de een, andere dag de ander?

@Elmira30, ik zou voor mat huidkleur gaan :). Geen glans.

Tnx!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 00:24

Ik heb een jaren 50 hoedje wat ik eventueel draag of mijn diadeem met fluwelen strikje. Ik heb een dikke krullenbos.

Varekaj schreef:
Dat ie niet thuis is balen, maar ik weet dat die kans er altijd is met zijn job.
Ik baal extra omdat ik de feestdagen het ideale excuus vind om me op te tutten, en zoveel gelegenheid heb je in een jaar al niet om een glitterjurkje of echt chique aan te trekken. Tenzij je vrijwillig de zomer in wil als discobal. Met kerst en oudejaar wordt dat meer geaccepteerd.

Oh mijn vriend moet de dag na kerst om 6 uur werken dus ik ga juist 2e kerstdag uit. Mijn vriendinnen zijn al ingeschakeld. Lekker feestjes vieren :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 00:30

Ik heb voor:
-kerstavond: Zwart jurkje tot op de knie met dunne zwarte panty en hoge hakken
- eerste kerstdag: leren kokerrok met een zwarte en hoge hakken of een donkerblauwe polkadotjurk
- tweede kerstdag: pailettenjurkje of pailettenrokje met zwarte top
- oud en nieuw: pailettenjurkje

Ik zag vandaag nog een mooi hemdje voor bij mijn leren rok, maar dingen met spaghettibandjes staan me echt vreselijk -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 00:53

Wij vieren enkel kerstavond met familie, eerder casual chique qua kledij. Kerstdag ga ik uit eten met mama, stiefpa en broer naar de Chinees. Alweer casual chique. Dus jeans, ballerina, hemdje, blazer, subtiel juweeltje. Meer hoeft dat niet te zijn.

Oudejaar is dit jaar bij mijn moeder en nadien zouden we uitgaan. We spreken dan pas af met de rest rond 2 à 3u in de stad. Kledij mag dan echt knallen :D
Helaas pindakaas is hij er dus niet. Wat maakt dat ik na middernacht gewoon naar huis toe ga. In mijn uppie naar de stad zie ik niet zitten tot de rest er is. Bovendien is het met mijn schoonbroer + vriendin en vrienden van mijn partner. Hele leuke mensen, daar net van, maar dan kruip ik alsnog liever in bed...

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 23:00

lieveli schreef:
Ik vind het juist mooi in balans zo, als je je lippen wat heftiger hebt zou ik juist je ogen wat rustiger houden. En je hebt prachtige wenkbrauwen, die knallen er uit. Ik houd altijd -donkere lippen = donkere wenkbrauwen en lichte lippen = zwaardere ogen aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 03:26

Geheel last minute nog een jurkje gescoord in de stad vanmiddag. Was niet de bedoeling maar met de fikse korting kon ik het niet laten liggen :D Dus hierbij mijn outfit voor vanavond voor kerst bij mijn schoonouders.
Afbeelding

Helaas heb ik momenteel geen betere spiegel dan dit fancy exemplaar :')

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 09:35

Oeh leuk! Fijne dagen allemaal!
Mijn kerst outfit is heerlijk simpel, geen jurkje.. geen hakken want dan breek ik gelijk m'n nek :D.
Ik doe gewoon een normale broek aan, met een witte blouse en mn spierwitte huaraches (gympen) eronder. Make-up hou ik redelijk naturel voor mijn doen. Wat is naturel als je visagiste bent? :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 09:52

Fijne dagen allen!

Afbeelding

Dit was het jurkje van gisteren. :)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 10:10

Ik denk dat ik de hele dag in mijn katten-onesie ga lopen :+ Hoef toch niet de deur uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 10:21

_Laura_ schreef:
Ik denk dat ik de hele dag in mijn katten-onesie ga lopen :+ Hoef toch niet de deur uit.

Zoooooooooooo jaloers! Dat wil ik ook!

Oh en gefeliciteerd trouwens! Y)(^)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 10:27

Fijne feestdagen allemaal!

Waar heb je dat jurkje en de schoenen vandaan eenittaM :wow:

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 10:47

enamorada schreef:
Fijne feestdagen allemaal!

Waar heb je dat jurkje en de schoenen vandaan eenittaM :wow:

Hm en Schuurman :)

Afbeelding

Afbeelding

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 11:26

Dit was mijn outfit <3 Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 11:37

Ik moet vandaag Chinees gaan eten met mama en stiefpa bij mijn broer. Die woont op een uur rijden aan de kust.
Ben echter flink ziek (luchtweginfectie) en gisteravond was toch aardig vermoeiend. Zou liefst van al hele dag in bed uitzieken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 11:42

Blijf dan lekker thuis?

Edit: dat H&M jurkje is populair :=