Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kun je maar beter een bruine of een vos hebben gok ik
wortel115 schreef:Leuk dat je meeleest Annash. Waar in Engeland woon je? En heb je je gezin en dieren meegenomen?
Zo kan ik de kosten mooi drukken omdat het zonder inkomen wel erg pittig werd. In Engeland zijn de hulppotjes links en rechts niet zo goed geregeld zoals in Nederland, en ik wilde niet mijn spaargeld eraan wagen omdat niemand weet hoe lang het duurt. Dit was voor de overheid een nieuwe Coronaregeling in het leven riep, waardoor ik nu als het goed is 80% doorbetaald krijg. Maarja, dat wist ik eerst niet, en ik moest wel snel een beslissing maken. Zodoende ervoor gekozen om mijn spullen (meubels etc.) te verkopen, huis op te zeggen (huur), en tijdelijk naar NL te gaan.
was ook met een knipoog gezegd

wortel115 schreef:Annash begrijpelijk dat je dan terug gaat. En het scheelt dat Engeland niet zover van Nederland is. Krijg je straks je baan weer terug?
Mer inderdaad ze mogen best meehelpen en leren hoe ze dingen moeten doen.
Vandaag hebben we een wedstrijd van de ponyclub of nja vandaag tot zondag. Stuur je foto in van best presented pony (mag fancy dress zijn) en beste tackroom hacks. Ik zal de foto hier ook plaatsen. Nikki is alweer vies dus we gaan niet voor de show look incl gevlochten manen.