Als je er 10€ voor wilt zou ik dat er bij zetten, mensen bieden meestal onder de vraagprijs.
renskesanne
Geplaatst: 29-04-16 13:44
c_esther schreef:
Als je er 10€ voor wilt zou ik dat er bij zetten, mensen bieden meestal onder de vraagprijs.
Bij de vraagprijs staat ook 10 euro... maar toen ik ook iets zij over haar manier van reageren werd ik al uitgescholden en moest ik me domme smoel maar houden dus ik besteed er geen aandacht meer aan haha
goede ervaring via eBay dit keer, woensdag betaald en nu al in huis. en iets wat ik woensdag via mp gekocht heb, wordt als het goed is vanmiddag gebracht.
Heb een springsingel te koop staan weinig gebruikt geen beschadigingen etc en nieuw 100 euro dan denk ik ben ik met mijn vraagprijs van 70 heel schappelijk Bieden mensen 40 euro
Cardy
Geplaatst: 29-04-16 16:42
Esprit4 schreef:
Heb een springsingel te koop staan weinig gebruikt geen beschadigingen etc en nieuw 100 euro dan denk ik ben ik met mijn vraagprijs van 70 heel schappelijk Bieden mensen 40 euro
Ook zo leuk als iemand een bericht naar je stuurt van ja ik wil het vandaag hebben en je zegt prima hoelaat kom je het halen of wil je het op de post? En je hoort niks meer Is nou al 2x gebeurt... ach we blijven maar geduldig
Zucht, krijg je een boe van 150€ op een zadel in prima staat. Ga je akkoord omdat hij dringend wegmoet. Dan is het ineens ja ouders willen maar 100€ uitgeven. Geantwoord dat hij daar niet voor weggaat. Vraagt hij nu of ik er toch niet over wil nadenken want hij vind het een leuk zadel en hij vind niks beter. Euhm, nee... Had ik al verteld, gaat ie echt niet voor weg... Ondertussen akkoord gegaan met een bod van 175€, zij komt hem dadelijk halen . Moest dat toch niet zijn heb ik nog een bod van 175€ en 170€.
Gelukkig iemand geweest die zich wel aan de afspraak hield. Nieuwe harley davidson jas (limited) nieuwprijs: 700 en verkocht voor €150.
Marocje
Geplaatst: 29-04-16 23:35
Ik kreeg vannacht (0.14) een sms, dat iemand serieuze interesse had in onze hoogslaper. Las het vanmiddag pas, dus bericht terug gestuurd dat ie er nog was. Hij vroeg wanneer ie hem kon halen en of ie al gedemonteerd was. Dus hij kon over een uurtje komen(20.00) dan zouden we hem demonteren.
Ik stuurde 19,45 dat ie klaar stond. En kreeg terug dat ie eraan kwam. Om 21.00 nog niks, dus begon het wel vaag te vinden. Gelukkig stond ie een kwartier later voor de deur!
Heb er de vraagprijs voor gekregen, dus dat was fijn. Maar vond het toch wel een beetje apart om ruim een uur later te komen zonder enig bericht..
Haha das inderdaad apart marocje Die van mij was ook te laat maar ben blij dat ik ervan af ben!
Anoniem
Geplaatst: 30-04-16 13:09
Nou nvm. Wat een arrogante verkoper.
bamsy
Geplaatst: 30-04-16 20:53
Ik meld me ook
Dinsdag een impulsief bod gedaan op een eskadron dekje, vrij snel mail gekregen dat ze akkoord ging.
Ik meteen gevraagd om gegevens zodat ik het bedrag over kon maken, ook daar weer vlot een mail op terug.
Bedrag overgemaakt en gevraagd of ze even kom laten weten als ze hem verzonden heeft, ook daar weer antwoord op dat ze dat zou doen.
Tot vandaag nog geen reactie gekregen of het verzenden, vanochtend nog even een mailtje verstuurd of ze misschien wist wanneer ze hem kon verzenden maar nog geen antwoord op gekregen. Ben benieuwd
Mailtjes die ze stuurde waren wel zonder aanhef en zonder afsluiting dus alleen een "ja dat doe ik" maar dat leek me toch geen probleem.
God.. Ik bied €100 op iets van €150. Lijkt me niet heel aso? Verwacht ik een tegenbod van €130? Kon ik mooi mee akkoord gaan.. Krijg ik reacties..
Ga ik niet mee akkoord. Maar een tegenbod zit er dus ook niet in? Nee €150 vaste prijs. Waarom is bieden dan aan als ik vragen mag? Biedingen zijn toegestaan. Maar lager als €150 ga ik niet.
Zet je vraagprijs dan hoger of bieden uit.. Beetje raar.
Goh.. Net iemand die bood op iets, akkoord gegaan, zou straks langskomen. Nog geen 5 minuten later reactie 'oh ik kan niet m'n oma is opgenomen met spoed en ze gaat dood'.
Zeg dan gewoon 'bij nader inzien geen interesse', als mijn oma op sterven zou liggen zou k niet als eerst aan marktplaats denken
Oh hee ik had een naam gekregen naar wie ik mijn schoenen mocht opsturen na betaling. Even gegoogled op naam en adres. Niemand woont op dat adres of met haar naam is overleden.. Iemand die even mee wilt zoeken?