Kan ik daaruit concluderen dat het een oudere trein betreft en dat de machinist weet wat het probleem is en dit geen veiligheidsrisico geeft? Of is dat te kort door de bocht?
Ik had een andere studie moeten kiezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_pepper schreef:Daarnet wilden de deuren van het achterste treinstel helemaal niet meer open. Alleen de voorste. Daardoor ging ik dus naar buiten. Deur weer dicht, trein rijdt weg.
Kan ik daaruit concluderen dat het een oudere trein betreft en dat de machinist weet wat het probleem is en dit geen veiligheidsrisico geeft? Of is dat te kort door de bocht?
Ik had een andere studie moeten kiezen
Emmaa_ schreef:Solmyrkvi schreef:Waarom zou je een broodje met brie eten in de treinAls er iets is waarvan ik over m'n nek kan gaan
Serieus? Maar dat ruikt toch niet eens zo heel heftig? Ik vind iemand die burger king weg zit te werken als ik net weer begonnen ben aan een dieet vervelender eigenlijk.
Edit: daarbuiten mag je, zoals eerder besproken in dit topic, gewoon eten in de trein. Als ik een drukke dag heb dan haal ik ook pasta zodat ik die in de trein op kan eten, scheelt me gewoon ontzettend veel tijd omdat ik reizen kan combineren met eten.
Gloa schreef:Driebergen-zeist is een heel moeilijk station. Het is daar eigenlijk het jaar rond heel erg glad. Dan ook nog eens vooral in de spitstijden door schommelingen in buitentemperatuur.
puppy1128 schreef:Kennen jullie die trein stoelen die je naar beneden moet klappen zegmaar? Ik had weer de stoel te pakken die een beetje stuk is.. Altijd de schrik van mijn leven.
En mensen die voorbij lopen kijken mij stom aan waarom ik op die andere stoel zit.
MarlindeRooz schreef:Ik had net me toch een hartverzakking!![]()
Ik zat in de bus 28 in Utrecht. Die rijd dwars door het centrum heen. Langs Neude, vredenburg etc. Steekt er zomaar een kleine rottige Aziaat over (zag er verdacht chinees uit) op zo'n kleine fiets, zonder ook maar om te kijken. Ze had geen muziek op oid maar ze stak gewoon over, dus die buschauffeur toeteren en vol op de rem. We raakten haar echt net niet.
Ze keek niet op of om, er vertrok zelfs geen spier in haar gezicht. Ik zat voorin dus ik kon het allemaal goed zien.