Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nancy_ schreef:Kimbers schreef:Precies dit. Wanneer je van te voren weet hoe iemand in een relatie staat dan kun je bij jezelf nagaan of je je hier oké bij voelt of niet.Wat een e*kel. Eerlijk had ik hem pas gevonden als hij van tevoren had aangegeven zo in de relatie te staan. Vind zijn gedachtegang erg egoïstisch en van mij had hij een knal op zijn snufferd gehad.
sallandval schreef:Misschien horen/lezen we allemaal iets anders in de update van TS.
Wat ik dacht te lezen is
-niet verliefd
-wel seksueel aangetrokken
-sluit afspreken niet uit
-staat niet voor zichzelf in als ze afspreken
-geeft TS de keuze om daar akkoord mee te gaan of weg te gaan
Klinkt voor mij niet als het antwoord waar TS op hoopte (tenminste niet waar ik op had gehoop als ik har was). In feite zegt hij volgens mij namelijk: "Als je bij me blijft geef je me een vrijbrief om met anderen af te spreken (en is het ok als ik daarbij een scheve schaats rij), als je daar geen zin in hebt moet jij maar degene zijn die de relatie beëindigd".
Slappe hap als je het mij vraagt.
Goof schreef:Jeetje. Je weet toch niet van tevoren dat je je tot iemand aangetrokken gaat voelen in de toekomst?
Iemand fysiek aantrekkelijk vinden is volkomen normaal en menselijk en kan (ja serieus waar) ook gebeuren als je al in een relatie zit. Het is vrij naief om te denken dat als je eenmaal in een relatie zit er nooit meer fysieke aantrekkingskracht zal zijn.
Hoe je ermee omgaat is een ander punt, maar voor zover vind ik de reactie van de vriend van TS volkomen eerlijk.
Emmaa_ schreef:Kimbers schreef:Wat een e*kel. Eerlijk had ik hem pas gevonden als hij van tevoren had aangegeven zo in de relatie te staan. Vind zijn gedachtegang erg egoïstisch en van mij had hij een knal op zijn snufferd gehad.
Hij is toch eerlijk? Waarom is hij dan in hemelsnaam een eikel.. Fysieke aantrekkingskracht kan je niet sturen, dat overkomt je. En ja, soms ga je daar iets te ver in, ook als je een relatie hebt. Misschien was hij wel overdonderd door de aandacht die hij van dit meisje kreeg en wist hij niet wat hij ermee moest.
weg ermee.