In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:40

Ik ben blij dat je bij je moeder bent gaan logeren. Hij verdient je niet. Knap dat je het een week zo hebt volgehouden. Ik zou dat echt niet kunnen. Volgens mij zoekt hij dus wel degelijk zijn geluk ergens anders, maar heeft hij zelf het lef niet om de relatie te verbreken. Zo komt het over mij toch over met die "take it or leave it". Wens je veel positieve energie toe en een hoop afleiding :(:)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:42

Hij wil de relatie helemaal niet verbreken, toch reuze handig zo'n meid thuis achter de hand.

Wie zegt dat hij al niet vaker vreemd is gegaan waar TS niks van weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:43

Als hij zo'n top vent zou zijn had hij meteen tegen ts gezegt "zeg ik wil iets met je bespreken, ik voel mij aangetrokken tot een andere vrouw".
Hij heeft echter niets gezegd en dan maakt het niet uit of hij zijn banketstaaf al in die dame heeft gestopt of niet.
Hij voelt die aantrekkingskracht en zweeg er over tot Ts hem er over confronteerde.
En ja dat hij dan eerlijk is zegt voor mij niets want dat had meteen moeten zeggen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:44

_Nancy_ schreef:
Kimbers schreef:
Wat een e*kel. Eerlijk had ik hem pas gevonden als hij van tevoren had aangegeven zo in de relatie te staan. Vind zijn gedachtegang erg egoïstisch en van mij had hij een knal op zijn snufferd gehad.
Precies dit. Wanneer je van te voren weet hoe iemand in een relatie staat dan kun je bij jezelf nagaan of je je hier oké bij voelt of niet.

Jeetje. Je weet toch niet van tevoren dat je je tot iemand aangetrokken gaat voelen in de toekomst?
Iemand fysiek aantrekkelijk vinden is volkomen normaal en menselijk en kan (ja serieus waar) ook gebeuren als je al in een relatie zit. Het is vrij naief om te denken dat als je eenmaal in een relatie zit er nooit meer fysieke aantrekkingskracht zal zijn.
Hoe je ermee omgaat is een ander punt, maar voor zover vind ik de reactie van de vriend van TS volkomen eerlijk.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:45

Het hele topic bijgelezen, en dit is wat ik ook 'lees'. Nou, wat een topkerel. -O-

Ik zeg, wegwezen.. Wat een slappe zak.

sallandval schreef:
Misschien horen/lezen we allemaal iets anders in de update van TS.

Wat ik dacht te lezen is
-niet verliefd
-wel seksueel aangetrokken
-sluit afspreken niet uit
-staat niet voor zichzelf in als ze afspreken
-geeft TS de keuze om daar akkoord mee te gaan of weg te gaan

Klinkt voor mij niet als het antwoord waar TS op hoopte (tenminste niet waar ik op had gehoop als ik har was). In feite zegt hij volgens mij namelijk: "Als je bij me blijft geef je me een vrijbrief om met anderen af te spreken (en is het ok als ik daarbij een scheve schaats rij), als je daar geen zin in hebt moet jij maar degene zijn die de relatie beëindigd".

Slappe hap als je het mij vraagt.

Kimbers

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:47

Goof, tuurlijk is het volkomen normaal dat je je zo nu en dan tot een ander aangetrokken voelt. Daar is ook zeker niets mis mee. Maar als je je partner vertelt 'deal with it', ik weet niet hoe ver ik er mee ga, dan ben je gewoon een zak.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:48

Goof schreef:
Jeetje. Je weet toch niet van tevoren dat je je tot iemand aangetrokken gaat voelen in de toekomst?
Iemand fysiek aantrekkelijk vinden is volkomen normaal en menselijk en kan (ja serieus waar) ook gebeuren als je al in een relatie zit. Het is vrij naief om te denken dat als je eenmaal in een relatie zit er nooit meer fysieke aantrekkingskracht zal zijn.
Hoe je ermee omgaat is een ander punt, maar voor zover vind ik de reactie van de vriend van TS volkomen eerlijk.

Tuurlijk kan dat, maar dan moet je dat meteen bespreken met je partner en niet eventueel die gevoelens tot uiting willen brengen met zo'n meisje.

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:52

Dat zeg ik toch ook niet?? Maar het "zo is hij nou eenmaal, hij kan/wil niet veranderen, take it or leave it" daar krijg ik wel de kriebels van. En dat is waar ik op doel, feit hoe hij er mee om gaat!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:58

Vind deze wel toepasselijk
Afbeelding

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:23

Zeg meid, je verdient echt beter! Straks heb je een geslachtsziekte waar je nooit meer vavaf komt en zelfs onvruchtbaar van kunt worden,of doodgaan! Wacht toch op "de ware",En besteed je tijd en liefde zolang aan je paard [als je die hebt]of andere dieren,of mensen die het wel waard zijn!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:24

Goh wat een reactie. Even een bom droppen van "ik weet niet wat er gaat gebeuren als ik haar zie" en jou met die boodschap laten zitten. Eerlijk kun je het noemen, ja. Ik vind het ronduit bot en een aflatende houding: zo stel je je niet op tegenover diegene van wie je beweert te houden. Of laat ik het zo zeggen: met zo'n houding en instelling zou ik geen relatie meer hoeven, dat an sich vind ik al een enorme afknapper. En dan hoeft er nog niet eens wat gebeurd te zijn.Ik zou er vriendelijk voor bedanken TS, je laat je toch niet op de reservebank zetten?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:30

Emmaa_ schreef:
Kimbers schreef:
Wat een e*kel. Eerlijk had ik hem pas gevonden als hij van tevoren had aangegeven zo in de relatie te staan. Vind zijn gedachtegang erg egoïstisch en van mij had hij een knal op zijn snufferd gehad.

Hij is toch eerlijk? Waarom is hij dan in hemelsnaam een eikel.. Fysieke aantrekkingskracht kan je niet sturen, dat overkomt je. En ja, soms ga je daar iets te ver in, ook als je een relatie hebt. Misschien was hij wel overdonderd door de aandacht die hij van dit meisje kreeg en wist hij niet wat hij ermee moest.

Hij is eerlijk ja, nadat hij geconfronteerd werd met zijn stiekeme gedrag.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:42

Lekker banketstaaf dat hij je dat pas verteld nadat jij hem confronteerde, niks eerlijks aan. Zou weggaan.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:49

Hij is duidelijk, maar ik zou dit niet kunnen accepteren als partner. Als je in de veronderstelling bent een monogame relatie te hebben, moet je hierop ook kunnen vertrouwen. Als hij zichzelf dus al niet vertrouwt daarin, hoe ga jij dat dan ooit kunnen?

Ik zou me ontzettend verdrietig voelen in jouw plaats. Veel sterkte met je beslissingen in elk geval.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:52

Wat een reactie... Vind het echt naar voor je TS, dit is niet wat je verdient. Maar vraag jezelf eens af, stel dat jullie verder gaan met jullie relatie, kan je hem dan nog 100% vertrouwen?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:53

Zo heftig ts.
Heel veel sterkte.

Bedoelde hij dat hij nog wel met haar af wilde gaan spreken?

Gevalletje het gras is aan de overkant altijd groener maar grote kans komt terug met hangende pootjes.

Misschien was hij inderdaad overdonderd maar dan ga je niet ook echt daadwerkelijk afspreken.
Hij had eerlijk moeten zijn vanaf het begin van bv ik mis iets in de relatie.
Wie weet hadden jullie of kunnen jullie nog? dingen veranderen of meer variatie of dingen ondernemen ervoor.
Maar niet de aandacht bij een ander zoeken.
Zo makkelijk.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:11

Tsjah.....Het had op zich wellicht netter geweest als hij hier zelf mee was gekomen, maar als zijn bedoeling niet is om af te spreken snap ik dat hij dat niet heeft gedaan.

Je fysiek aangetrokken voelen kan heel sterk zijn, maar het is maar net wat je ermee wilt...

Vraag is of hij contact met haar wilt en dus het risico opzoeken om in bed te belanden. Als dat t hem waard is moet jij je bedenken of jij dit t waard vind.

Als hij zegt dat hij niets met haar wil doen maar wel wilt afspreken met haar en contact wilt houden en jij staat niet open voor zulke acties moet je lekker voor jezelf kiezen. Dan is het wachten op ellende.

Maar wie weet geilt hij gewoon op haar, wat geen schande is en vind hij t oke om over haar te fantaseren in zichzelf en jullie relatie te respecteren en dus het contact te verbreken. Dan is dat oke toch?

Monogaam zijn is een bewuste keuze geen manier om gevoelens gedachtes en lust uit te schakelen

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:16

Collie2008 schreef:
Monogaam zijn is een bewuste keuze geen manier om gevoelens gedachtes en lust uit te schakelen

_/-\o_ En zo is het.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:20

Wat een gore klootzak. Monogamie en al die oliebol heeft hier niets mee te maken. Gevoelens, kan gebeuren, wat hij ermee doet is vreselijk respectloos :n weg ermee.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:33

Hm, niet waar je op hoopt, maar wel heel eerlijk.
Hij had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat het niets was en er iets zou gebeuren, dan zou hij nog net zo'n eikel zijn (volgens bokt).
Ik vraag me nu vooral af hoe hij reageerde op het feit dat je het ontdekt hebt. Was hij verbaasd of geschrokken of doet het hem niets? Maw; was hij wel van plan het te gaan vertellen, of was hij van plan stiekem met haar af te spreken.
En vooral ook; als jij nu aangeeft dat je dit niet oke vind, wat doet hij daar dan mee?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:19

Kayleigh_ schreef:
Wat een k*t reactie van hem. Hoe reageerde jij erop?

Hoezo? Toch fijn dat hij eerlijk is geweest? Aan ts wat ze er mee wil.
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 28-08-15 01:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:25

sallandval schreef:
Mijn conclusie is: "He's just not that into you".

Precies mijn idee! Aan ts of ze hier genoegen mee neemt.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 02:56

Wat een eikel.. hij had gewoon eerlijk moeten zeggen voordat jij het ontdekt. Want waarschijnlijk had ie met dr afgesproken en hoelang wou hij dat verzwijgen.

Ik zou zeggen leave it. Hij gaat dus niet 100% voor je

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 03:49

Weg gaan. Dit is er eentje die dit vaker gaat doen, kan ik nu al de donder op zeggen.
Sommige mensen zijn niet gemaakt voor monogamie, mijzelf incluus. Ik weet dus hoe het werkt. Alleen ik ben er eerlijk over naar elke man.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 05:47

Geryon schreef:
Wat een gore klootzak. Monogamie en al die oliebol heeft hier niets mee te maken. Gevoelens, kan gebeuren, wat hij ermee doet is vreselijk respectloos :n weg ermee.

Dat heeft er dus wel mee te maken je zegt t zelf al. Gevoelens kan gebeuren maar wat je ermee doet is een keuze