Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Deijs schreef:Ik heb een emailadres gevonden! dus ik heb sowieso al even gemaild.
@jenny ik had gebeld maar kreeg een arshole aan de lijn die mij ook niet op een wachtlijst wou zetten. (hij ontkende dat er 1 was) Hij zei dat ze MISSCHIEN eind deze maand weer kwamen maar dat kon hij niet zeker zeggen.
Jennyj01 schreef:Deijs schreef:Als je het geen moeite vind om het te vragen bij Chanel zou je dat willen doen?want met die man was niks te beginnen.
Goed cardholder en de prijs? Of nog meer?
Jennyj01 schreef:Deijs schreef:Ik heb een emailadres gevonden! dus ik heb sowieso al even gemaild.
@jenny ik had gebeld maar kreeg een arshole aan de lijn die mij ook niet op een wachtlijst wou zetten. (hij ontkende dat er 1 was) Hij zei dat ze MISSCHIEN eind deze maand weer kwamen maar dat kon hij niet zeker zeggen.
Ja ze zijn daar niet heel erg vriendelijk klopt. heb inmiddels wel een tactiek gevonden om pc personeel in beweging te krijgen. Gewoon alles vast en oppakken wat ze hebben. Komen ze gelijk aangerend. Overigens zijn er ook veel winkels waar ze wel vriendelijk zijn hoor. Eigenlijk alleen Gucci en Chanel hebben zo'n raar policy.
Deijs schreef:die tactiek vind ik wel geniaal.
Eigenlijk erg dat ze soms zo aso of uit de hoogte doen..
@furrow; aw dat is wel liefen wow heel gunstig dat ie in de solden komt!
Jennyj01 schreef:Ja ze zijn daar niet heel erg vriendelijk klopt. heb inmiddels wel een tactiek gevonden om pc personeel in beweging te krijgen. Gewoon alles vast en oppakken wat ze hebben. Komen ze gelijk aangerend. Overigens zijn er ook veel winkels waar ze wel vriendelijk zijn hoor. Eigenlijk alleen Gucci en Chanel hebben zo'n raar policy.