Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Bedankt voor je steunende woorden maar heb toch het idee dat de spoeling een stuk minder is op mijn leeftijd dan als je 18/20 bent...
xDenies schreef:Geslaagde date. Gewoon lekker hier thuis op de bank. Mn ma was er ook bij en het was super tof. Hij vind mn ma en broertje hartstikke gezellig en voelde zich erg thuis.
Ik praatte alsof ik hem al jaren kende. En zo voelde t ook. Gezellig.. makkelijk... en tis echt een lieve jongen.
Hij heeft al wel een kindje maar heb aangegeven wat mijn gevoel daar bij is en dat begreep hij helemaal! We gaan gewoon voorzichtig kijken waar t schip strand.
Maar jeetje wat voelt dit weer bizar zeg... klein stemmetje in mn hoofd weet nog niet wat die wilt. Zo bang dat t weer helemaal mis loopt.
Alja schreef:Mri heel veel sterkte gewenst
Ik heb het vandaag ook heel moeilijk, weet niet waarom maar voel me heel rot en mijngezicht zit onder de rode vlekken... Het besef wordt steeds groter dat ik hem kwijt ben en ook mijn leventje wat ik had. En de harde woorden die zijn gevallen doen ook pijn aangezien het een echte aanval was als mij op persoon en dat dat ook het geval was toen hij me leerde kennen
Alja schreef:Mri heel veel sterkte gewenst
Ik heb het vandaag ook heel moeilijk, weet niet waarom maar voel me heel rot en mijngezicht zit onder de rode vlekken... Het besef wordt steeds groter dat ik hem kwijt ben en ook mijn leventje wat ik had. En de harde woorden die zijn gevallen doen ook pijn aangezien het een echte aanval was als mij op persoon en dat dat ook het geval was toen hij me leerde kennen