tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:13

Haha nee ik ga geen topic maken op bokt ... :P Dat durf ik echt niet

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 16:45

Jammer xDenies, ik wil wel graag op de hoogte blijven :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:27

Maar natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Zondag hebben we afgesproken.

Tot nu toe via de app klikt het echt wel super leuk en gezellig, maarja dat zegt niets. Ik merk wel dat ik hem nog op afstand houd omdat ik zo bang ben dat het dan ineens niets is en dat ik dan weer me zo bluh voel.

Enige is wel dat ie zeven jaar ouder is en al wel een kindje van drie jaar heeft. Maar goed .. in die zin hoeft dat geen mega groot issue te zijn .. maar wel iets waar ik mee moet leren leven.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:36

Hi ladies, ik spring zo even het topic binnen, maar ik wil toch ook wel graag mijn verhaal kwijt.

Twee jaar heb ik een relatie gehad met een jongen, waarvan we anderhalf jaar hebben samengewoond. Op den duur voelde ik het niet meer, ik begon me steeds meer te irriteren aan kleine dingetjes en als klap op de vuurpijl heb ik gevoelens gekregen voor een gezamenlijke vriend van ons.
Ik heb het dus uitgemaakt, maar hij maakt het me zo moeilijk. Hij heeft geprobeerd te manipuleren, emotioneel te chanteren, boos worden, huilen, dreigen, noem het maar op.
Momenteel sméékt hij me om een laatste kans, en ik weet niet hoe ik hem duidelijk moet maken dat het er écht niet meer inzit voor mij.

Daarbij is er nog steeds die vriend van ons, hier weet mijn ex ook van, we vinden elkaar onwijs leuk en hebben een hele gezellige afgelopen tijd gehad, maar hij heeft vandaag met mijn ex gepraat en wilt mij nu een tijdje niet meer zien om alles op een rijtje te zetten en uit te praten met mijn ex.
Maar deze vriend is iemand die ik al héél erg lang ken en mijn ex kent hem net een paar maanden, dus ik voel me eigenlijk gewoon een beetje aan de kant geschoven en ik voel me er verdrietig om.

Gelieve geen reacties als "je hebt jezelf in deze situatie gebracht", want daar ben ik me heel erg bewust van. Het is nooit mijn intentie geweest om ex aan de kant te schuiven voor vriend, maar het is gelopen zoals het is gelopen.

Long story short; ik voel me klote. :+

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:53

Alja schreef:
Bedankt voor je steunende woorden maar heb toch het idee dat de spoeling een stuk minder is op mijn leeftijd dan als je 18/20 bent...

Ik heb mijn vriend ontmoet toen ik 30 jaar was.
We zijn wel gekoppeld.
Het is de liefste vriend die ik ooit gehad heb.
Het heeft gewoon zo moeten zijn.
Niks is teveel en hij staat altijd voor mij klaar, trouw en eerlijk.
Nou ik dacht die mannen bestaan niet meer!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 20:43

Nou date gehad hoor :D

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:02

Vertel :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:11

Geslaagde date. Gewoon lekker hier thuis op de bank. Mn ma was er ook bij en het was super tof. Hij vind mn ma en broertje hartstikke gezellig en voelde zich erg thuis.

Ik praatte alsof ik hem al jaren kende. En zo voelde t ook. Gezellig.. makkelijk... en tis echt een lieve jongen.

Hij heeft al wel een kindje maar heb aangegeven wat mijn gevoel daar bij is en dat begreep hij helemaal! We gaan gewoon voorzichtig kijken waar t schip strand.

Maar jeetje wat voelt dit weer bizar zeg... klein stemmetje in mn hoofd weet nog niet wat die wilt. Zo bang dat t weer helemaal mis loopt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:12

wat goed nieuws!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:24

Mag ik mij hier ook melden?
Een kleine 2 maanden geleden ben ik vrijgezel geworden, na bijna 11 jaar samen te zijn geweest en daarvan 10 jaar samen te hebben gewoond.

Het is sinds het uit is ineens heel snel gegaan. Ik ben na 1,5 week bij m'n ouders gaan wonen en krijg overmorgen de sleutel van m'n nieuwe woning.
Het liefste wil ik hem terug, maar meer dan "gewoon vrienden" zit er niet meer in vanaf zijn kant. Heel erg jammer.
Ik ben de afgelopen weken voornamelijk bezig geweest met praktische zaken (wat met het huis wat we samen hebben gekocht, Financiën, nieuwe woning zoeken etc) waardoor de emoties en m'n gevoel naar de achtergrond is gezet. Ik zal volgende week waarschijnlijk een behoorlijke klap krijgen, dan heb ik een week vakantie om te gaan klussen en even geen werk aan m'n hoofd.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:39

O dat is lang zeg Mri.
Super nieuws xDenies!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:44

Jullie gaan hard!

Denise wat super leuk voor je!

Voor de rest heb ik niet bij gelezen nog. Afgelopen week een weekje op instructieweken geweest.
En komende week een date. Zo zenuwachtig. Ik hou het een beetje af merk ik aan mezelf haha.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 22:45

Lekker rustig aan doen dus Denies! Wel super leuk!

Jeetje, na zo'n lange tijd, sterkte Mri!

Ik heb deze week gedroomd dat hij een nieuwe vriendin had en dat ik toekeek. :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 23:13

Sterkte MRI! Maar neem echt de tijd om het een plekje te geven!

@ Carola, ik merk ook heel erg dat ik het op een afstand probeer te houden. Toch gek .. ben wel aan het daten en als er dan ineens één voor mijn neus sta dan vliegen de deuren dicht en word er een enorme muur gemetseld. Bizar gevoel geeft mij dat echt.
Maar toch ga ik er gewoon op mijn gemakje voor!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 09:32

Ciccolata en denies, wat onwijs leuk. Geniet ervan en idd kijken waar het schip strand :)

MRI, wat onwijs rot! Wel fijn dat je zo snel weer je eigen plekje hebt. Sterkte!!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 09:34

xDenies schreef:
Geslaagde date. Gewoon lekker hier thuis op de bank. Mn ma was er ook bij en het was super tof. Hij vind mn ma en broertje hartstikke gezellig en voelde zich erg thuis.

Ik praatte alsof ik hem al jaren kende. En zo voelde t ook. Gezellig.. makkelijk... en tis echt een lieve jongen.

Hij heeft al wel een kindje maar heb aangegeven wat mijn gevoel daar bij is en dat begreep hij helemaal! We gaan gewoon voorzichtig kijken waar t schip strand.

Maar jeetje wat voelt dit weer bizar zeg... klein stemmetje in mn hoofd weet nog niet wat die wilt. Zo bang dat t weer helemaal mis loopt.

Lekker rustig aan doen (tot zover dat kan *D ) En vooral naar je gevoel blijven luisteren en erover praten!

EN MAAK PLEZIER *\o/*

Je kan me altijd pb'en he!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:00

Mri heel veel sterkte gewenst :(

Ik heb het vandaag ook heel moeilijk, weet niet waarom maar voel me heel rot en mijngezicht zit onder de rode vlekken... Het besef wordt steeds groter dat ik hem kwijt ben en ook mijn leventje wat ik had. En de harde woorden die zijn gevallen doen ook pijn aangezien het een echte aanval was als mij op persoon en dat dat ook het geval was toen hij me leerde kennen :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:59

Die laatste zin snap ik niet Alja. Maar ik kan me voorstellen dat het heel heftig is. Waar slaap je nu? Zorg je een beetje goed voor jezelf?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:28

Alja schreef:

Ik heb het vandaag ook heel moeilijk, weet niet waarom maar voel me heel rot en mijngezicht zit onder de rode vlekken... Het besef wordt steeds groter dat ik hem kwijt ben en ook mijn leventje wat ik had. En de harde woorden die zijn gevallen doen ook pijn aangezien het een echte aanval was als mij op persoon en dat dat ook het geval was toen hij me leerde kennen :(

:(:) :(:)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:59

Dikke knuffel :(:)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:37

Mri heel veel sterkte en Alja ook!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:09

Helaas de keus gemaakt om niet verder te gaan met deze jongen ... toch ook vanwege dingen waar ik tegenop keek en ook dat ik me totaal niet verliefd voelde.

Dan ben ik nog liever happy single met al m'n beestjes :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:02

Alja schreef:

Ze zeggen altijd dat woorden geen pijn doen maar ik weet als geen ander dat het kan voelen alsof je hart is 2en scheurt. Dikke knuf voor jou..

Ik hoop dat een aantal dames mij advies kunnen geven..

Ik heb sinds 2,5 maand een relatie, ik vind hem al heel lang leuk dus toen we elkaar weer zagen op een feest en hij niet van me weg te slaan was kom mijn dag niet meer stuk. Dates volgde snel en toen kwam mijn onzekerheid.

Ik heb erg moeilijke relaties achter de rug, dit komt door mij, ik ben bang en ik neem de benen. Dit heb ik dinsdag ook bij hem gedaan, echter liet hij me niet zomaar gaan. En het was duidelijk dat hij me dus wel echt leuk vindt.

Er is nu alleen 1 probleem, we zijn collega's, hij wel op een andere locatie (andere stad ook) en ik spreek hem niet iedere dag, daarnaast houden we het gewoon zakelijk.

Nu wil ik het mijn baas vertellen, ik vind dat hij hier recht op heeft daarnaast zijn we een klein bedrijf en erg hecht, met uitjes mag aanhang mee en ik wil hem dus meenemen. Echter wil hij het niet hebben, hij denkt (weet zeker) dat dit enorme impact op ons zal hebben, ik weet zeker van niet.

Dit betekent ook dat ik nog niet bij hem ben geweest omdat een groot deel van zijn collega's in die stad wonen en ons kunnen spotten. Ik wil leuke dingen met mijn enorm leuke vent doen maar ik voel me zijn " dirty little secret". Ben ik heel cru als ik hem een keuze geef of we komen er voor uit of we stoppen ermee? Ik weet ook niet hoe ik moet beginnen erover want ik wil hem niet kwijt maar ik wil zo niet verder...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 09:52

Ik zou een gesprek voeren en toch aangeven dat je er erg tegen aan loopt.. om gelijk hem voor de keuze te zetten ja.. lastig in te schatten. Ik zou het zelf wel doen denk ik, subtiel met een gesprek beginnen en toch die kant op werken..

Jammer Denise!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 09:55

Ik zou het inderdaad met hem bespreken. Dat jij overal met hem wil kunnen zijn, zonder over je schouder te kijken of er heel misschien collega's zijn.
En zwart/wit keuze weet ik niet of ik dat zou doen.