Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:54

Haha ja idd marktplaats. Zie ze op de dm site niet staan. Zijn al ouder. Een man had ze op mp gezet en toen ik vroeg waarom hij ze weg wilde doen zei hij;

Het zijn schoenen maat 39 en mijn vrouw heeft 38. Ze moest en zou ze hebben maar zoals je al aan ziet komen; ze zijn nooit gedragen.

Mazzelaar dat ik ben! Heb geen idee van de verkoopprijs destijds maar ik heb zo'n vermoeden dat ze duur zijn geweest..

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:26

Ik zie net op de Dr Martens instagram een foto van een tas in de vorm van een hart voorbij komen in het rood <3 IK WIL! ik kan hem alleen nergens vinden op internet.. iemand een idee of deze nog moeten komen?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:28

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:53

Even een vraagje.. Ik had de hoge laarzen van timberland besteld maar helaas zijn deze op het breedste punt een goede cm bij elkaar pakken. Nu ben ik wel een beetje verliefd op hoge laarzen met veter en kwam dus uit bij dr. Martens maar hoe vallen deze?
Mijn kuitomtrek is ongeveer 34 cm

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 06:21

Mexx-lady, ik heb de hoogste variant met één ritssluiting. Deze kun je door middel van de veters precies aanpassen aan de vorm van je voet/been.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:13

Ik heb twee paar docs te koop ivm de verkeerde maat.

Bordeaux rode, maat 38. nieuwprijs 105,- en het prijsstickertje zit er nog in en is nog leesbaar. Niet vaak gedragen dus. ze hebben een beetje krom in de kast gestaan, vandaar dat ze geknikt zijn.
Afbeelding

Zwarte 9733 laarzen met dubbele rits in maat 40. Helaas zelfs met zooltje te groot voor mij, dus ik draag ze nooit. Erg handig aantrekken door de ritsen, aangezien de hele voorkant weg kan klappen.
nieuwprijs 175,- ze zijn niet meer nieuw te koop.

Afbeelding

Iemand interesse?

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 12:03

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 12:45

Ja ik denk het, want bij de witte kan het wel gewoon :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 13:39

Balen... via MP een paar Union Jacks gekocht, die aangemerkt werden als maat UK 7 en maar één keer gedragen voor slechts een derde van de nieuwprijs. Had er al zo'n te-mooi-om-waar-te zijn-gevoel bij en wat blijkt: m'n gevoel had het goed. Overduidelijk geen schoenen waar maar één keer op gelopen is en uiteindelijk een maat UK 6. De foto's waren helaas in de schemering gemaakt, dus ook niet goed kunnen zien. Hopelijk wil de verkoopster de koop ongedaan maken, want hier kan ik helaas niets mee. -O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 15:10

Balen! Hopelijk inderdaad.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:38

Hopelijk dat ze ze wil terugnemen maar aangezien haar verhaal zegt '1x gedragen' en ze er totaal niet uitzien als nieuw vrees ik een beetje dat haal verhaal ook niet helemaal klopt.
Ik duim voor je!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:06

Dank jullie wel!
Ja, echt jammer, maar ze mailde terug dat ze de koop wel ongedaan wilde maken (dus ik geld terug en zij de schoenen). Nu maar duimen dat dat ook gaat gebeuren: de schoenen staan al klaar voor verzending, maar ik heb haar adres nog niet gekregen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 18:19

Hmm meiden door een kortsluiting in de elektronica van mijn auto heeft ie de hele nacht met de ramen open gestaan. Nu heeft het dus in de auto binnen geregend en zijn mijn docs die op de grond bij de passagiers zetel stonden ook een beetje nat geworden. Ik heb ze nu gewoon binnen gezet maar kan het kwaad of moet ik ee nog een extra behandeling geven ofzo?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:24

In ieder geval niet op of tegen de kachel aanzetten, want leer kan daardoor (op den duur) stuk gaan. Gewoon in huis zetten en een aantal dagen laten drogen aan de lucht.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:29

Je hebt kans dat het zooltje aan de binnenkant wat vervormd, dat zijn de mijne iig wel doordat ze nat zijn geweest (maar dan wel zeiknat, want ik moest door flink diepe modderplassen :') sorry schoen!)

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:42

Kranten of wc-papier in je schoenen doen en invetten als ze droog zijn :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:09

Ga het allemaal meenemen. Ze voelen nu nog klam aan maar denk dag het wel goed gaat komen

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:37

Iemand hier ervaring met de 'for life' collectie? Ik vind de zwarte 1460's te gek, (vooral het ruwere oppervlak van het leer) maar wat een geld! Er zit natuurlijk wel levenslange garantie op.. maar dan moeten de schoenen waarschijnlijk opgestuurd worden naar Engeland. Als mij dat elke keer (ga er vanuit dat ik ze niet elk jaar hoef op te sturen) een hoop geld gaat kosten aan verzenden, is het dan nog wel interessant?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 22:20

Goeie vraag! Zou het niet weten.

Mijn rode dr martens zien er inderdaad al best gehavend uit.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:57

njiloj schreef:
Iemand hier ervaring met de 'for life' collectie? Ik vind de zwarte 1460's te gek, (vooral het ruwere oppervlak van het leer) maar wat een geld! Er zit natuurlijk wel levenslange garantie op.. maar dan moeten de schoenen waarschijnlijk opgestuurd worden naar Engeland. Als mij dat elke keer (ga er vanuit dat ik ze niet elk jaar hoef op te sturen) een hoop geld gaat kosten aan verzenden, is het dan nog wel interessant?

Engeland hanteert voor de normale aankopen die retour moeten de regel dat je zelf de verzendkosten voor het terugzenden moet betalen, dus ik ben bang dat dat ook geldt als er een garantie-verhaaltje speelt. Je zou het via mail eens kunnen navragen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 18:13

Ik heb mijn martens hakken nu een paar keer aangehad. Ze zijn heel hoog maar ik vind ze gaaaaf! Ben helemaal in love :o

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 16:24

Kan iemand mij een reële prijs voor mijn 9733 laarzen noemen?
Iemand vraagt het in een reactie via marktplaats maar heb geen idee wat ik ervoor kan vragen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 17:47

Voor iedereen die struggelt met het inlopen van zijn docs, na maandenlang van bloederige toestanden en blaren, heb ik eindelijk de oplossing:

Afbeelding

Eurootje of vijf bij de drogisterij, opsmeren, eventjes laten drogen, (eventueel tape erover) sokken aan en gaan met die banaan. Eindelijk kunnen mijn hakken bijkomen van alle blaren van afgelopen tijd. :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:03

Invito heeft haar totale collectie(nieuwe) nu voor de helft, staan ook een aantal dr Martens op!!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:40

Het ziet er naar uit dat mijn beide paren martens verkocht zijn! Wekenlang geen interesse en in 1 middag beide paren o.b.v. Betaling verkocht! Moet toch niet gekker worden ;)