Ik zou ook voor de 2e gaan, veel leuker voor het voorjaar/de zomer .
Ik vind mezelf zo'n piraat met die laarzen en een zwarte broek haha. Lijkt ook alsof ik hele brede heupen/bovenbenen heb. Een lang vest had ik ook geprobeerd, maar dat vertekende ook heel raar.
Uiteindelijk is dit het geworden haha;
Zijn zwarte Chelsea boots en ik heb een legergroen shirt onder het jasje.
Ik kan er niks aan doen, maar die jas vind ik echt niks! In het begin neigde ik nog wel naar leuk, maar hoe vaker ik m zie... maar goed, weet dat er meer meiden gek van zijn hier, dus het zal aan mij(n smaak) liggen!
Ik vind de outfit hierboven heel tof, Alleen die kleur broek, ik weet het niet en qua sneakers de tweede!
Aroha
Geplaatst: 04-04-15 19:10
Zou zelf een zwarte broek dragen bij dat jasje, denk ik! Ik blijf verlieft op dat jasje trouwens!! Zo stom dat er alleen nog een L van over is.. De hoge laarzen op de zwarte broek vind ik zelf wel leuk. Ik heb nu mijn laarzen niet bij de hand, kan komende week wel foto's maken van hoe ik ze combineer .
Jespri
Geplaatst: 04-04-15 19:49
Zag dat niet iedereen fan was van het blouse van h&m. Geeft niet ik ben er blij mee! Hij is vandaag binnengekomen en paste goed.
Sneakers hierboven zijn leuk! Koop ze zelf eigenlijk nooit, maar zo wel zou ik voor de 2e gaan.
Dewirox, Leuke outfit de eerste. Bij de tweede vind ik het jasje niet zo, al kan jij hem wel goed hebben.