Dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Ik had, hoe stom ook, mijn beurs nog in mijn jaszak zitten op school. Deze heeft iemand eruit gepakt, geld eruit gehaald en op een bankje in een park neer gelegd. Een meisje zag hem liggen en heeft het bij de politie gebracht. Natuurlijk was al het geld er al uit maar gelukkig zat mijn id er nog in.
Dat mn laptop traag is Dat mn dvd niet wilde afspelen Dat ik moe was Trage auto bestuurders Dat mn sollicitatie gesprek niet zo goed ging Dat mn pillen vanmorgen in mn keel bleven hangen Dat mn muziekbox ermee stopte
Aan mijn eeuwige hoofdpijn, die alleen opduikt als ik vrij ben! Of als ik niet meer ziek kan zijn (toetsweken) En aan het feit dat ik als een paracetamol hartstikke dof wordt. (heb deze week lekker wat te klagen ja! )
BounceBabe
Geplaatst: 27-03-15 19:14
Pijn in de schouder en arm die maar niet overgaat.
En het rotweer heb ik kunnen ontlopen, ben precies tussen de buien door wezen paardrijden!
Carr_friesje
Geplaatst: 27-03-15 19:29
Aan mijn loserfactor vandaag.... M'n post op fb luidt:
Ooooh *facepalm* Bezig met een opdracht voor school: Tijdens het doorlopen van de punten terwijl je aan het typen bent toch eens achter je oor krabben en denken "huh, dit had ik toch al eens gedaan?'
Vervolgens jezelf voor gek verklaren en gewoon doorwerken...
Nadat je 3 kwartier hebt zitten typen aan je opdracht ga je je bestanden doorbladeren voor wat info en kom je een bestand tegen wat qua naam bijna gelijk is aan je huidige opdracht..
Je opent het bestand en komt tot de conclusie dat je inderdaad niet helemáál achterlijk bent en daar staat je (bijna) complete opdracht, uitgewerkt en wel op een presenteerblaadje voor je neus op je beeldscherm..
Je realiseert je dat je net 3 kwartier hebt zitten typen aan een opdracht die je al zo goed als af had, slaat jezelf voor je kop, loopt wat te vloeken over de afgelopen 3 kwartier verspilde vingergymnastiek en gaat vervolgens verder met de originele opdracht die al bijna af was...
Aan de stroomstoring waardoor mijn tentamen afgelast is terwijl ik al halverwege was en het echt goed ging .. En aan de terugreis van Amsterdam Zuid naar Utrecht Centraal die 4 uur duurde.
Dat ik tijdens de stoomstoring op m´n werk nauwelijks wat heb kunnen doen, en toen de stroom het weer deed gigantisch heb moeten stressen om ook maar iets af te krijgen