Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:48

Furrow schreef:
Ik zou even hard oordelen als het mijn beste vriendin is. Ik denk ook dat bepaalde vriendschappen niet zouden werken als je dezelfde normen en waarden niet deelt.

Maar ik snap het nog steeds niet, je hebt hetzelfde meegemaakt in omgekeerde vorm.
Je hebt die pijn gevoelt, maar vind het niet erg om dit een andere persoon aan te doen. Ik vind hier geen antwoord op?

Hier hetzelfde, ik denk dat ik dan zelfs in tranen zou zijn omdat ik zo teleurgesteld zou zijn. Hoe door en door slecht ben je dan als mens?

En ts. Zonder enig berouw. Je draait lekker heen en weer in je voordeel. Nee, niemand hoeft het te weten. Nee, je wilt geen vaste relatie. Ja, je wilt wel zijn aandacht en seks. Maar dat gaat niet, want hij is getrouwd. Boehoe.

Wees eens sterk en maak er een eind aan.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:49

Sgr1972 schreef:
Dit topic was zoals OOK in de beginpost vermeld om mensen via pb te bereiken die hetzelfde meemaken. Dat is gelukt, ik heb er genoeg die hier op bokt hetzelfde meemaken en reageren.... uiteraard niet in dit topic...
Ik heb dit ook al meerdere malen vermeld in mijn reacties....
Ik had ook nooit meer kunnen reageren maar dat word je niet in dank afgenomen lees ik.... als je een paar uurtjes niet reageert....
Er wringt niks.... ik wil er gewoon eens over kunnen praten.... en niet met mijn beste vriendin, die wel normaal reageert maar ook getrouwd is met kids en het ook niet écht begrijpt...

Ik heb ne 2 volle pagina's met pb berichten die ik uit aan het zoeken ben.... en waar ik wat mee kan.
Dat is wat ik wilde..... en ik verwachtte eigenlijk wel nare en negatieve reacties maar niet in 2 dagen 30 pagina's stront over me heen.
Een aantal normale daargelaten....

nou eigenlijk vind ik dit topic wel goed. Dit is ook niet mijn keuze hoor, maar zoiets komt vaker voor dan wij denken. Waarom kan dit, net als alle andere zaken waar het overgrote deel van ons Nederland niet voor kiest, niet gewoon besproken worden?
"Die ene vrouw....." heeft natuurlijk ook een verhaal en dat mag best verteld worden. Wat de rest ervan vindt staat er los van.

Leerzaam, om te lezen hoeveel meningen wij hebben. Oke oke het gaat wat off topic. Maar ach...

xSogno

Dus als je vind dat je niet met een getrouwde man gaat rampetampen ben je gelijk weer een moraalridder?

Liever een moraalridder dan een homewrecker, en vindt dat veel erger dan prutsmuts.

Dat je als vrouw ook behoeftes heb snap ik ook wel. Dat maakt niemand tot prutsmuts, absoluut niet. Maar het is een keuze met wie je dit doet? Kies dan gewoon een vrijgezelle man.

En ja het is grotendeels zijn fout, maar weetje er zijn ook normen en waarden. Als we allemaal de hele tijd maar gaan doen waar we zin in hebben en alleen aan ons zelf gaan denken kom je echt niet ver hoor.

Geryon

Ik kan er gewoon echt niet bij dat je dit kan doen. Hoe kán je het over je hart verkrijgen om hieraan mee te doen? Je weet dat het je hiermee het leven van de vrouw en de kinderen kan verzieken. Er heeft hier zelfs een kind van 15 zeer emotioneel gereageerd. Doet dat je hart niet een klein beetje breken?

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:50

Ik ben eerlijk heb niet alles door gelezen, maar wat wordt er verweten geschreven ! Jeetje of iedereen het heilig boontje zich zelve is. Ik ben een getrouwde vrouw met twee kinderen en natuurlijk zou ik het meer dan vreselijk vinden als mijn man vreemd ging. Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik ben ook een mens met gevoel en emotie. Net als deze vrouw. Sommige dingen over komt je en de man in kwestie neem ik meer kwalijk! Ik bedoel hij kan zeggen dat zijn sex relatie slecht is met zijn vrouw, maar hij zou daar ook juist aan kunnen werken in plaats van bij ander te zoeken. Ik zie heel veel relaties daar aan kapot gaan en soms denk ik ook echt wel eens dames wat verwacht je dan! Je moet er ook samen aan werken en dat mis ik ook echt in heel veel relaties de van zelf sprekendheid! Ga samen weg zoek het avontuur maak er toch iets van en leef niet alleen voor de kinderen, dieren of je baan!
Aan de andere kant zeg ik ook sorry meneer, los problemen op of kies!
Vreemd gaan is iemand bedonderen. Het vertrouwen is voor goed geschonden en mensen kunnen vergeven maar kunnen ze het ook vergeten. Ik denk niet.
Maar dit alles staat buiten de relatie die TS heeft.
Vind ik dit een geschikt persoon. Nu in elk geval niet! Hij moet maar eens echte keuzes maken en dan kan hij ook kiezen om echt vrij te leven. Jullie zijn allebei niet helemaal eerlijk anders had dit wel in de openheid gekund. Jij weet wel van zijn vrouw en kinderen. Wees eerlijk naar je zelf dan voel je ook een stuk prettiger. Al snap ik dat het allemaal best heel spannend en misschien ook wel makkelijk voelt.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:51

waarom deze man : ook al beantwword in de beginpost.... elkaar zien en vanaf het 1e moment is er "iets" aanwezig.... je werkt met elkaar.... je voel dat de hele dag.... en gaat wat drinken.

Ondanks dat je dan erachter komt hoe de stand van zaken is blijf je dat gevoel houden.... noem het pure sexuele aantrekkingskracht, noem het anders.
Sommigen geven er niet aan toe.... wij wel.
En wat leek op 1 keer lol werd nu al 1.5 jaar....

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:52

Ik vind het overigens naar dat mensen erover vallen dat TS voor prutsmuts wordt uitgemaakt. prutsmuts is toch geen scheldwoord? Sterker nog, ik heb meer respect voor een prutsmuts dan voor iemand als TS of haar 'vriend'.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:52

Normaal ben ik van het leven en laten leven.
Oftewel je gaat lekker je eigen gang en zolang je niemand lastig valt. Geen probleem.
Maar in dit geval komen er meerdere mensen in de knoei als dit uitkomt.
Dus je berokkent een ander schade. En dat is iets wat imo, dus absoluut niet kan. en de dooddoener dat de man de schuldige is. Ts is helaas de andere 50 % En dat zeker willens en wetens.
Helaas...

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:53

Anderson kan Je het ook stellen geryon, Mensen die ts voor een monster uit maken of voor walgelijk mens zijn Misschien nog wel erg, in Mijn Optiek.
Ts lijkt haar leven goed voor elkaar te hebben, baan, paard, huis en geen behoefte aan een relatie, Maar wel behoefte aan sex. Dit heeft ze gevonden bij iemand. Dat deze persoon naast ts als sexmaatje een vrouw en gezin heeft is zijn Keuze.

Mijn ervaring is dat vrijgezelle sexmaatje toch snel al meer willen Dan alleen maar een paar uurtjes lol. Kan me heel Goed voorstellen dat ts daar geen zin in zou hebben.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:53

Dus je wil een ervaringsdeskundigen clubje om "erover" te praten en ervaringen te delen.
Natuurlijk zijn er een berg in het zelfde schuitje zittende vrouwen. (ik ben single dus krijg genoeg getrouwde mannen achter mij aan ;) )

Maar waarom? wat doet/heeft dat voor toegevoegde waarde voor je eigen affaire?
Of is het voor je eigen genoegdoening, je geweten te sussen of om advies?

Ergens doe je het voor, vanwaar dit topic en PB's...
volgens mij weet je het echte antwoord zelf wel (diep van binnen)maar dat zullen wij hier niet horen.

Als je echt nergens mee zit ga je er toch gewoon lekker mee door, geen probleem voor mij hoor :)
zoals vele veroordelende posts hier, de situatie zelf is je eigen ding, moet je helemaal zelf weten.
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 13-01-15 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:55

MarlindeRooz schreef:
Verwachtte je dat serieus niet of wilde je het niet verwachten? :n

Volgens mij is haar verwachting duidelijk, lezen is ook een vak :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:55

Ach, sommige mensen zijn gewoon wat egoïstischer dan de anderen. De één zo egoïstisch dat ze bewust het leven van andere verziekt, de ander net iets minder egoïstisch maar egoïstisch genoeg om haar te begrijpen. De ander weer wat minder egoïstisch en die zijn hier tegen. Dat is het hele punt. ;)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:56

Je bent toch wel meer waard dan dit...........

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:56

Sgr1972 schreef:
waarom deze man : ook al beantwword in de beginpost.... elkaar zien en vanaf het 1e moment is er "iets" aanwezig.... je werkt met elkaar.... je voel dat de hele dag.... en gaat wat drinken.

Ondanks dat je dan erachter komt hoe de stand van zaken is blijf je dat gevoel houden.... noem het pure sexuele aantrekkingskracht, noem het anders.
Sommigen geven er niet aan toe.... wij wel.
En wat leek op 1 keer lol werd nu al 1.5 jaar....

Maar, dan ben je toch verliefd? En als je verliefd bent, kan je toch gekwetst raken?
En is er dan niemand anders waar je datzelfde gevoel bij zou kunnen hebben? Of is dit gewoon voor nu lekker makkelijk?

Ik stel deze vragen niet om je te bekritiseren, maar dit is nou een interessant discussiepunt, lijkt mij.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:57

Ik vraag me af hoeveel bokkers er hier hebben gereageerd en nog nooit zijn vreemdgegaan :+

listiglistje schreef:
Als je lol hebt en vrede hebt met de situatie, dan ga je toch lekker verder zoals het nu gaat :)
Maar ergens proef ik tussen de regels door dat je ergens mee zit...
Ergens wringt er denk ik wat bij je, anders open je niet dit topic?
Daarnaast is dit precies wat ik dacht over TS..

@TS: Ergens vind ik het wel dapper dat je dit topic opent, maar ben heel benieuwd hoe het zit dat je (al zo lang) op de tweede plaats wil staan bij iemand.
Heb je geen schuldgevoel? Of schaamte?
Houd je van hem?

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:58

De vraag o.a waarom geen vrijgezelle man? De vraag doet het je niks, de getraumatiseerde kinderen die hier reageren?

Ja sorry maar ik krijg sterk de indruk dat je allemaal goedkeurende reacties wilt hebben en er gezellig over wilt praten. Je hebt al een luisterend oor, alleen die keurt het blijkbaar niet helemaal goed...
Dus dan wil je nog meer.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:58

Niet fraai :n

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:59

Mijn vraag is in ieder geval beantwoord, ze ligt niet wakker van die vrouw en kids ;)

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:00

Waarom zou ik en slotje vragen trouwens ??? Het eerdere slotje kwam niet van mij af.... en het weer opengooien ook niet.
Discussieer lekker verder.....

Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, b edrijf en kids...

Tja, en nu gaat iedereen roepen dat ie dat liegt, dat ie me het bed in banketstaaf.... nou, misschien wilde ik dat zelf wel......... hij heeft geen reden om erover te liegen... ik vind hem evengoed leuk....
Stel nou...dat ie nou eens NIET liegt ( niet dat het uitmaakt maar zie het eens van een andere kant dan van het zielige vrouwtje) En nee, de kids zijn evengoed de dupe , dat weet ik

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:00

Geryon schreef:
Mensen die het oke vinden of je begrijpen, zijn even erg :+

Wat een in en in trieste cq domme opmerking. Nooit van vrijheid van meningsuiting gehoord?
Oorlogen, terroristische aanslagen komen voort uit het opdringen van "jouw" mening en anders denkenden moeten worden gestraft/uitgeroeid.

Accepteer dat er mensen zijn die hier anders over denken. Er zijn zat landen ter wereld waar bigamie de normaalste zaak vd wereld is, niet dat ik daar op zit te wachten, maar beetje milder uit drukken kan ook.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:00

xSogno schreef:
De vraag o.a waarom geen vrijgezelle man? De vraag doet het je niks, de getraumatiseerde kinderen die hier reageren?

Ja sorry maar ik krijg sterk de indruk dat je allemaal goedkeurende reacties wilt hebben en er gezellig over wilt praten. Je hebt al een luisterend oor, alleen die keurt het blijkbaar niet helemaal goed...
Dus dan wil je nog meer.

Niet ieder kind loopt hier een trauma van op, het risico willen nemen is een ander verhaal.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:02

Net als de post hier voor waarom deze man? Wil je niet op de eerste plaats staan? Wil je niet met volle overgaven van je gehouden worden, iedereen is dat toch waard? Het waarom vind ik ook erg belangrijk.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:03

Dan is hij nog steeds fout. HIJ heeft namelijk mond gekregen om te communiceren met zijn vrouw. Dat is geen excuus om je banketstaaf maar in een andere vrouw te steken.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:03

Sabini... ik zie het niet als 2e plaats... waarom denkt iedereen dat.... het is gewoon een andere "plaats" al vind ik dat een raar woord, en nee ik heb geen schaamte of schuld.... hij gaat vreem en niet ik...en nee ik hou niet van hem....

En de eerdere vraag...nee ik was niet verliefd.....en ben het ook niet... eerst gewoon seks... en nu een heel goede vriend, een maatje waar ik ook seks mee heb.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:03

Sgr1972 schreef:
Waarom zou ik en slotje vragen trouwens ??? Het eerdere slotje kwam niet van mij af.... en het weer opengooien ook niet.
Discussieer lekker verder.....

Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, b edrijf en kids...

Tja, en nu gaat iedereen roepen dat ie dat liegt, dat ie me het bed in banketstaaf.... nou, misschien wilde ik dat zelf wel......... hij heeft geen reden om erover te liegen... ik vind hem evengoed leuk....
Stel nou...dat ie nou eens NIET liegt ( niet dat het uitmaakt maar zie het eens van een andere kant dan van het zielige vrouwtje) En nee, de kids zijn evengoed de dupe , dat weet ik

Waarom gaat hij dan niet bij haar weg?
Ik snap de behoeftes van de man, maar als hij jou leuk vind en jullie lol etc. Hebben...waarom gaat hij niet weg?

Want nu is het vreemdgaan voor die vrouw... Of ze hm nog wil of niet.