BeauWertz schreef:fleurtjeuh schreef:.
Maar met die van vandaag naar de epplejeck geweest. Ik wou een hoofdstel hebben en hij moest toch nog een borsteltas
Daar aangekomen beslluit hij nog even wedstrijdbroeken te passen...
Hij heeft mega lange benen dus de broeken waren veel te kort....
Daarna nog even bij zijn paard geweest, en daar hebben we een stuk mee gewandeld.
Wel moest hij natuurlijk laten zien dat hij met zn lange benen met zijn gallopperende paard mee kon rennen.
De terugweg in de auto heeft hij me de oren van mn kop gekletst..
En even later kreeg ik appjes dat hij het zo gezellig had gevonden en dat hij steeds aan me moest denken. En dat hij niet kon wachten tot de volgende keer dat we elkaar zouden zien.
Heb hem vriendelijk verteld dat we duidelijk verschillende verwachtingen hadden, en dat hij een aardige jongen was, maar verder ook niet.
Waarom hij reageerde dat hij dat jammer vond, maar dat hij het fijn vond dat ik zo eerlijk was.
een paardenjongen!!!!waar vindje die ik heb hier bijna elke steen al omgedraaid maar vind er geen!!!
mijn date fail was ook ergg doe sinds kort Tinder (ja een hype in mijn paardensportklasje) dus vorige week voor het eerste wezen Tinder date notabene met de ex van een goede vriendin die ik ken van NHBDeurne en hem ookdat faalt al op zich we zijn geweest "flurydaten"( bij de maci dus) was op zich niks mis mee de jongen is van zichzelf geen paardenjongen maar dankzij z'n ex dus wel (mooie gespreksstof dus
) naja opzich leuke date gehad dik 4u bij de mac zitten kletsen, hij mij naar huis brengen stopt voor mn deur wil me kussen (kwam uiteindelijk wel goed) komt de vader van mijn buurjongen (die ook niet verkeerd is) tevens een klant van mij (maak de pony van die vader z'n dochtertje (mn buurjongens z'n zusjes dus) zadelmak) met z'n auto aangereden met groot licht en schijt dus zoooo naar binnen
awkward
dus die jongen trapt zn gas in en rijd eventjes de straat uit met mij, hij scheet 7kleuren stront omdat hij dacht dat het mijn pappa was
uiteindelijk wel vertelt dat het niet zo was en kon er om lachen volgende week volgede date met het hahaha
btw een geniaal topic
Ik heb er één gevonden en niet meer los gelaten
Ik ben mij paarden jongen gewoon in de trein tegen gekomen
waar vindje die ik heb hier bijna elke steen al omgedraaid maar vind er geen!!!
dat faalt al op zich we zijn geweest "flurydaten"( bij de maci dus) was op zich niks mis mee de jongen is van zichzelf geen paardenjongen maar dankzij z'n ex dus wel (mooie gespreksstof dus
awkward
dus die jongen trapt zn gas in en rijd eventjes de straat uit met mij, hij scheet 7kleuren stront omdat hij dacht dat het mijn pappa was
uiteindelijk wel vertelt dat het niet zo was en kon er om lachen volgende week volgede date met het hahaha