Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(Ik vraag meestal na 10 seconden graaien, zal ik even mee kijken? want ik geloof dat ik het al zie liggen)
communicatie is vaak de sleutel, ook bij klachten.
Dus van het terugtellen krijg ik dan weinig mee, maar ga er dan maar wel vanuit dat het goed is. 
Maar na paar keer inwerken moeten ze het zelf doen en als ze het dan nog niet kunnen (terugtellen) wordt er weinig mee gedaan volgens mij xD

En je leert het pas echt door het te doen. In je eigen tijd kan je het niet uitvoeren want dan heb je geen echte klanten. Maar meestal doe ik het wel als er niet veel klanten in de rij staan. Als het super druk is zie ik het wel eens door de vingers, dan vind ik het niet zo erg als ze een keer niet terug proberen te tellen. purny schreef:Eigenlijk zouden alle caissières een cursus terugtellen moeten krijgen.
Toen ik een keer een meisje moest begeleiden achter de kassa stond ik er op dat ze terugtelde.
Benfan schreef:* Mensen met half volle tassen, die een tasje willen. Ondertussen het er allemaal makkelijk bij kan.
* Voor een klein artikel die makkelijk in de hand mee genomen kan worden een tasje willen hebben.
Ik kan niet wachten tot we tasjes mogen weigeren, of geld voor de tasjes mogen vragen. Je staat er misschien als klant niet bij stil, maar man man MAN MAN MAN !!! NOU!.. man man man.. wat gaan er een tasjes door op een dag... herehemelmijntieten!
Ik zie dan Rob Geus voor me
Benfan schreef:* Mensen met half volle tassen, die een tasje willen. Ondertussen het er allemaal makkelijk bij kan.
* Voor een klein artikel die makkelijk in de hand mee genomen kan worden een tasje willen hebben.
Ik kan niet wachten tot we tasjes mogen weigeren, of geld voor de tasjes mogen vragen. Je staat er misschien als klant niet bij stil, maar man man MAN MAN MAN !!! NOU!.. man man man.. wat gaan er een tasjes door op een dag... herehemelmijntieten!
1234 schreef:Bij mijn jumbo zie ik juist vaak mensen stunten om veel boodschappen in de armen mee te nemen zodat ze geen tasje hoeven te kopen xD
Maar meestal gooien ze het dan of in een fietstas of auto.
Shenavallie schreef:Moet trouwens ook wel eens lachen om van die meiden die in paniek raken als je voorstelt om er wat bij te doen aan geld. Bijvoorbeeld: het bedrag is 8,20 en als je dan voorstelt om er 20ct bij te doen, weten ze het niet meer. De kassa geeft tenslotte een ander bedrag aan, help!

).