Je kan de prints van goedkope decks er ook afschuren. Doet myn vriend ook altyd.
Anniek22
Geplaatst: 14-12-17 19:43
youaremystar schreef:
Je kan de prints van goedkope decks er ook afschuren. Doet myn vriend ook altyd.
En waar vind je die goedkope prints dan..?
youaremystar
Geplaatst: 15-12-17 11:44
Action of inter toys ofzo. Oude decks op marktplaats kopen ofzo?
Dit was een oud afgeragd Girl deck. Hij heeft hem eerst geschuurd, en daarna zwart gespoten.
The_Cat
Geplaatst: 02-08-18 19:49
Ik kom eens kijken of er hier nog wat leven in dit topic zit? Deze week mijn allereerste longboard gekocht, na lang twijfelen of ik er nog niet te oud voor ben nu du stapjesgewijs begonnen met leren iemand tips?
Ik ben overgestapt naar de luie versie, ik longboard alleen nog dat mijn hond me vooruit trekt. Hoef nauwelijks nog te steppen want hij vindt het prachtig
Ik weet niet of ik me hier wel eens gemeld heb, maar heb ook al jaren een longboard liggen. Gebruik hem af en toe nog wel eens als ik geen fiets bij de hand heb, maar verder ligt hij een beetje te verstoffen. Onze hond heeft helaas te veel last van artrose gekregen, toen hij jonger was heb ik hem ook erg veel uitgelaten met mn longboard. Lachen was dat altijd!
The_Cat
Geplaatst: 02-08-18 20:37
Deze :
haha Ik wil het gewoon leren, ziet er zo leuk uit! Ik heb ook niet echt een hond om me verder te trekken
Oei, moet ik nog een winkel vinden hier in de buurt als dat op tijd moet gebeuren. Ik begin het zowat onder de knie te krijgen om al te rollen. Veel duwen dat moet er nog in komen, maar rollen zonder er idioot uit te zien lukt me al wel wat
Hier ook een beginnende longboarder. Nou heb ik een conditie van 0,0 dus ik vind het vrij pittig om te doen, maar wel heel leuk!
Noa28
Geplaatst: 14-04-20 20:43
Hey! Ik zie dat deze groep al een tijdje niet meer gebruikt wordt, maar ik ga het toch proberen. Ik wil beginnen met ”longboarden”. (Ik zit nog wel te twijfelen tussen een longboard en een cruiser).
Kennen jullie de merken NKD, Naked, Brunotti en Madrid? Deze merken kom ik vrij veel tegen. (en voor de cruiser evt. Landyachtz). Ik ben vooral op marktplaats aan het kijken, waar moet ik daar op letten? Aangezien ik natuurlijk nog niet weet of ik het echt wel leuk blijf vinden kijk ik voor een tweedehands. Tenzij ik ergens een goede aanbieding vind.. Ik kijk denk ik liever op marktplaats voor een kwalitatief beter board dan een goedkopere nieuw, alhoewel er hier in de buurt niet heel veel te koop zijn.
Alvast bedankt!
DezeNaam
Geplaatst: 14-04-20 20:47
Persoonlijk ken ik niks van merken. Als ik jou was zou ik wat reviews opzoeken op Google of Youtube. Al denk ik dat het merk niet extreem veel uitmaakt (wielen kan je vervangen, trucks iets moeilijker maar het is niet onmogelijk). Als je nog twijfelt tussen een longboard of een cruiser... Weet ook dat er verschillende types longboards zijn. Ik zou eerst een keuze maken, en je daarna eventueel verdiepen in een 'merk'.
Op marktplaats zou ik vooral letten op afgesleten wielen (dan weet je dat je die al kan vervangen) en roestende/versleten trucks. Al is het vaak moeilijk om die dingen vanaf foto te zien.
Noa28
Geplaatst: 14-04-20 23:30
Oke bedankt, ik weet niks van wielen though haha. Reviews heb ik al opgezocht, maar kan er niet veel vinden van sommige van de bovenstaande merken.
Felicxa
Geplaatst: 29-06-20 17:09
Ik weet dat dit topic niet zo heel actief meer is, maar ik ga het toch proberen
Ik ben vorige week met 2 vrienden mee wezen skaten en heb toen een longboard geprobeerd en ik vond het echt super leuk! Bekende van mij had nog een longboard liggen die hij toch niet gebruikte en die mocht ik hebben. Het is geen heel goed board maar om te kijken of het was voor me is is het wel oke. Ik ben halverwege augustus jarig en als ik dan nog steeds fanatiek er mee bezig ben ga ik naar een winkel om een "echte" te kopen voor m'n verjaardag
Ben wel 2 dagen geleden meteen al van m'n board gevallen (ik dacht wel eventjes switch the kunnen rijden op redelijke snelheid en toen lag ik meteen ) maar verder. Had echt niet verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden!