vertrekken bij vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: vertrekken bij vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:15

Ongelooflijk, hoe kinderachtig kun je zijn? TS, voor jou alleen maar bewondering om je zo sterk te houden. Ik snap dat je het allemaal heel spannend vind, maar zoals hierboven ook staat: hopelijk kan je advocaat ervoor zorgen dat jij wat meer lucht krijgt.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:23

Jeetje meid, wat knap dat je evengoed nog positief blijft.. Wat een ongelovelijke eikel zeg.. Ik ben benieuwd wat de advocaat voor je kan betekeken

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:25

Fijn, een advocaat die kan bijstaan. Is er iemand die met je mee kan voor het eerste gesprek, gewoon om je wat te steunen?

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:28

Oh meid!! Wat een vent zeg! Hopelijk kan de fotograaf snel foto's maken en de advocaat snel tot stappen komen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:41

Jeetje, ik zou proberen of je kan zorgen dat hij het huis ook uit gaat, dan staat het maar leeg, kost het je ook niet zoveel meer aan gas, water en licht wat je nu allemaal moet delen, en blijft het tenminste mooi opgeruimd voor als de fotograaf en kijkers komen, en wie weet heeft hij dan ook eindelijk zin om mee te werken, want nu woont hij daar natuurlijk wel lekker op jouw kosten! Hij hoeft niks te regelen dus heeft genoeg tijd om jou het leven zuur te maken en er ondertussen lekker op jouw kosten te wonen...

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 06:41

hoe is het?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 09:37

Heb jij dezelfde ex als ik? >;) heel herkenbaar dit allemaal. O.a. het dreigen (als ik weg zou gaan zou hij mijn kat vermoorden),deuren inschoppen/slaan, schelden en vernederen...
En ik denk dat je er heeeeeel verstandig aan doet het nu via de advocaat te laten lopen.

Tegen mijn ex (wij waren dan wel getrouwd en een kind) heb ik dan ook gezegd dat ik m niet meer aan de telefoon wil spreken en dat als hij onze zoon komt halen het nergens met me over hoeft te hebben. Als hij iets te melden of te vragen heeft gaat dat maar via de mail. Op deze manier zijn er ook geen ruzies of woordenwisselingen waar mijn kind bij is.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 11:21

Hoe is het TS?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:53

joyce_eddy schreef:
Hoe is het TS?

ik heb ts hier al even niet gezien meer.

ben ook erg benieuwd hoe de vorderingen zijn :)

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 22:03

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen.
Er is ontzettend veel gebeurd de afgelopen tijd.
Zit nu op mijn mobiel, zal morgen een goede update plaatsen :j

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 01:36

some1 schreef:
Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen.
Er is ontzettend veel gebeurd de afgelopen tijd.
Zit nu op mijn mobiel, zal morgen een goede update plaatsen :j

ooh ben heel benieuwd naar de vorderingen idd.

:)

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 06:11

Ik ook, ik hoop dat het positief nieuws is!
Leef met je mee meid!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:26

Ben ook benieuwd!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:51

Je smiley zou wel eens kunnen zeggen dat het eindelijk positief nieuws is......hoop het voor je......

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:49

Echt positief kan ik de update niet noemen, maar dit keer vanwege andere dingen dan T.

Foto's en folder zijn gemaakt, maar we staan om de een of andere vage reden nog niet op funda.

2 weken gelden kreeg ik van T. een appje dat zijn oudste broer (een verstandelijk beperkte jongen) is gevallen en dat het er niet goed uit zag.
Ik ben wel gewoon naar de advocaat geweest, maar die adviseerde mij om het nog even zo te proberen en alles zwart op wit te zetten. Toen ik letterlijk 2 stappen buiten het kantoor had gedaan kreeg ik een appje dat de artsen de behandelingen gaan stoppen en of ik nog afscheid van hem wou nemen.
Hierop ben ik na kort overleg met T zo snel mogelijk naar het ziekenhuis vertrokken.
Het was erg heftig om die jongen zo te zien en in het begin een beetje lastig met zijn familie, maar duidelijk was wel dat ze het fijn vonden dat ik er was.
Wel vreemd met zijn nieuwe vriendin, die ik overigens ook echt een leuke meid vind.
Met haar heb ik ook nog wel wat over T gepraat, zij vroeg wat dingen. Ik heb netjes antwoord gegeven, maar het niet mooier gemaakt dan dat het was :j

De week erop ben ik ook naar de crematie geweest. Het was vreemd om daar echt heel zijn familie te zien, nog vreemder om te horen dat sommige nog niet wisten dat we uit elkaar waren en het aller vreemdst dat ik een ontzettend goed gesprek heb gehad met 1 tante van hem. Die ook begrip toonde voor mij en die ook beaamde dat T en familie niet zo heel gemakkelijk zijn.

Sindsdien is het eigenlijk vrij rustig. Deze week spreken we af om alles goed af te spreken, vast te leggen en af te ronden. Hij lijkt er nu wat rustiger onder en lijkt weer met beide benen op de grond te staan. Ik heb geen idee met hoe het nu verder zal lopen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:52

Nou dat is allemaal heftig zeg!
Hoop dat het gesprek goed gaat en dat jullie alles kunnen af ronden ook dat het huis op funda komt.
Kan je daar niet achteraan bellen....wat er is mis gegaan?

heel veel sterkte.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:50

Oei...dat is best heftig en triest....

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:56

Zo, dat was een onverwachte en trieste gebeurtenis. Ik kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart bent, en T uiteraard ook. Wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met T´s tante en nieuwe vriendin.

Nu is het weer tijd om de draad op te pakken en dingen te regelen. Misschien is T nu ook wat meegaander. Sterkte!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:28

Wat ontzettend triest voor die jongen zeg. Goed dat je er toch bij bent geweest. Veel sterkte en gecondoleerd.
Fijn dat de foto's en folders voor mekaar zijn, maar gek dat het niet op Funda staat. Enig idee of je ex dit ook heeft kunnen dwarsbomen?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:53

Veel van onze vrienden proberen hun huis te verkopen (allemaal begonnen in flatjes en willen nu naar een eengezinswoning), maar ik hoor heel vaak klachten over Funda voorbij komen. Er schijnt heel veel vertraging in te zitten en ik denk ook niet dat haar ex hier achter kan zitten, want de makelaar is de persoon die alles met Funda regelt en reken maar dat als hij alle gegevens heeft, hij het zo snel mogelijk online wil hebben.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:35

Sterkte TS

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:36

Oh dat is wel heel naar zeg! Maar misschien heeft het contact eromheen met de familie wel gezorgd voor een positievere verstandhouding. Hoop dat het nu een beetje gaat vlotten voor je!

some1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 11:19

hèhè, eindelijk staat het huis op internet! Er bleek nog een formulier ingevuld te moeten worden.
Lag bij T dus daar ben ik eergisteren geweest.
Ik had geappt dat ik er aan kwam. Dus ik klop aan, geen reactie. Nog een keer, weer geen reactie. Ik pak mijn sleutel en maak dan zelf de deur maar open, hoor ik van boven: Even wachten, we komen er aan, even aankleden. :?
Dat was informatie waarvan ik denk: als ik dit niet had geweten had ik best wel gelukkig kunnen worden :P . Dit hoef ik van vrienden zeg maar ook niet te horen. Maar goed, never mind.

T was wel al netjes in de badkamer bezig. Toen ik ging ging hij weer aan de slag en begon ie weer te mopperen.
Zegt zijn vriendin: Kan ik niet met jou mee? Was wel met een geintje maar wel een geintje met een serieuzere ondertoon. Ik heb het met haar te doen, maar deze les zal ze zelf moeten leren. Ik hoop dat ze dat sneller doet dan dat ik gedaan heb.

Heb de woning al op fb gezet en ik hoop dat mijn vrienden allemaal zo lief zullen zijn om het te delen. Dat het maar snel verkocht mag worden. Ik ben er klaar mee.

En ook nog leuker nieuws: vanavond weer een date met een jongen. Wordt de 3de keer dat ik hem zie... Vind het spannend, maar wel leuk. Of ik al weer een relatie zou willen weet ik niet. Ik zie wel waar het schip strand. Zolang het goed voelt is het goed :j

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:59

Wat fijn dat het huis op internet staat!
Hoop dat de verkoop niet lang op zich laat wachten.
De eerste barstjes zijn dus al zichtbaar bij je ex en zijn relatie.
Hoop voor jou dat het toch nog even goed blijft gaan anders heeft hij weer al zijn aandacht voor gezeur tegen jou.

Geniet jij maar weer lekker van het daten!

Weet niet precies in welke regio je woont maar misschien kunnen bokkers ook je huis delen op facebook...

edit je hebt een sa account. Misschien dan niet handig.
Of alleen de link geven van je huis op internet en niet va je fb

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:25

Wat fijn dat het huis eindelijk op internet staat zeg! Zal een hele last van je schouders zijn :j

Dat soort info wil je eigenlijk van niemand weten inderdaad.. Beetje apart dat zij vraagt of ze met jou mee mag.

Veel plezier op je date! :D Lekker van genieten en inderdaad kijken waar het schip strand.