Heb jij vintage merken waar je zo in kan, of moet je alles eigenlijk verstellen?
(met kortingscode RETRO15 heb je trouwens 15 procent extra korting tm morgen bij Succubus
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gianti schreef:YamaSaki schreef:Denk dat k de gok maar ga wagen voor die prijs en anders kan k em altijd retour sturen volgens mij![]()
Of k vermaak em en gebruik alleen de onderkant als rok ofzo haha, vind em zo mooi van kleur!
Mn andere zit ook iets losjes en dat valt eigenlijk ook totaal niet op. Denk dat het erg lastig zal zijn om een vintage jurk te vinden voor een leuke prijs in mijn maat. Wat in dit geval op EU32 uit komt denk ik zo, terwijl ik normaal gewoon in 34 pas![]()
Enig idee welke merken/winkels kleinere maten hebben? Heb een taille van 64cm, zie wel vaak 66-68cm.
Hij is gaaf jatwijfel ook om hem te bestellen en naar kleermaker te doen. Mijn taille is 59/60cm...

.

Je hebt er echt veel zeg!

Courses schreef:Mooi om al die prints zo ook bij elkaar te zienJe hebt er echt veel zeg!
Ik ga vandaag uiteten met m'n schoonfamilie dus heb even tijd genomen om wat leuks aan te trekken, haha. Rok komt van de Succubus sale
[ [url=m/5nGl1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7W8g8u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Courses schreef:Mooi om al die prints zo ook bij elkaar te zienJe hebt er echt veel zeg!
Ik ga vandaag uiteten met m'n schoonfamilie dus heb even tijd genomen om wat leuks aan te trekken, haha. Rok komt van de Succubus sale
[ [url=m/5nGl1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7W8g8u.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
. 

Ik zat er eerst over te tobben om de jurk met die print mee te nemen ipv de rok, maar ben toch wel heel blij dat ik de rok uiteindelijk gekozen heb want het is best een heftige print! 
Post je een foto als 'ie er is? 
valt dus in dit geval iets kleiner uit yay! Alleen de lengte is net over de knie, wat k niet helemaal jippie vind, dus denk dat ik hem misschien inkort tot op/boven de knie. (Ben maar 1,60m ong).
.
.
. Heel blij mee, superfijne stof, lekker luchtig.
. Ik vind de kleur en de print zo gaaf
. 
om te laten hangen
)
tengeltje11 schreef:@Akshay,geen idee of je ook schoenen online wil kopen,maar hier helemaal gek op B.A.I.T. schoenen.
is amerikaans.
alleen jammer dat de verzending nogal tegen valt,maar wel prachtige modellen schoenen!

)
. Uitleggen wordt t dan.