Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xHaithi schreef:Eigenlijk wordt het zelfs toque geschrevenAfkomstig uit het Frans uiteraard. Maar wij Belgen maken er gewoon kort en lomp 'tok' van
Doet wat kippig aan.
Zo kwam gisteravond o.a. deze voorbij: "Het is echt een super bekende fietser, zo'n wielrenner!" uiteindelijk was de tijd om, dus we wilden weten wie dan die bekende fietser dan was "Ik omschreef Roland Garros!" Waarna we elkaar zo aankeken van, er klopt hier iets niet

): http://nl.wikipedia.org/wiki/Mata_Hari joyce2 schreef:Speel een avondje "30 Seconds" dan vliegen de meest knullige opmerkingen je in korte tijd om de orenZo kwam gisteravond o.a. deze voorbij: "Het is echt een super bekende fietser, zo'n wielrenner!" uiteindelijk was de tijd om, dus we wilden weten wie dan die bekende fietser dan was "Ik omschreef Roland Garros!" Waarna we elkaar zo aankeken van, er klopt hier iets niet
![]()
En ik dacht dat Mata Hari een bokser was, of een Ghandi achtig figuur. Couldn't be more wrong, hahaha.
DynamiteS schreef:Zo voel ik me ook altijd bij mijn kleinste zusje, die zegt ook alles wat ze denkt dus als ik met haar naar de winkel ga zeg ik eerst heel vaak dat ze niets moet zeggen.ik ga strike! Raap me op!![]()
Ik ben ook echt zo onhandig met mijn woorden, vooral toen ik klein was..
Stonden in de supermarkt, staat er zo'n vrouw voor ons, helemaal int zwart (kleding, haar, nagels etc) en ik maar kijken en staren en mijn moeder hopen dat ik niks zei (flapuit number 1) Loopt die vrouw weg, ons mam al opgelucht dat ik mijn mond had gehouden, vraag ik keihard aan mijn moeder of dat nou een heks was.. Vrouw verstrakte een beetje.. Rij bij de kassa ging plat..
Zo stond er ooit een oudere dame voor ons bij de kassa, zegt mijn zusje tegen haar; ''Mijn oma is veel jonger hoor.''
de zwemploeg te trainen, zegt mijn dochtertje keihard heel vrolijk: 'Mama, waarom is die mevrouw zo dik?! ' Ik wist niet hoe snel ik achter het schot moest duiken hahaha, dat galmt dan ook zo door de hal
Zandkorrel_ schreef:Ik was bij Cirque du Soleil, en ik koop een bak popcorn. Nadat ik heb afgerekend zegt het meisje achter de kassa: 'Fijne voorstelling!' en ik zeg: 'jij ook!' ik kon wel door de grond zakken
zo vreemd. RusselNuwell schreef:Mijn studie diergeneeskunde gaat niet van een leien dakje
Docent: 'wat is er mis met dit dier?'
Ik: 'Hij is dood'
En tijdens een diergeneeskundig gerelateerde pubquiz:
Quizmaster: 'Dit paard is kreupel' -laat foto zien- 'Waar heeft dit paard last van'
Ik: 'Van zijn been...'
Ja, ik word absoluut een goede dierenarts.
Douce schreef:Ik herken het wel als 'oeps' woord, maar achter de kassa zou ik het mezelf toch zo snel mogelijk afleren.
Voor informele bezigheden staat het wat minder gek.