Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smallheal

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:34

Oh dacht een tok die je voor je doos doet zeg maar haha :))

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:45

Een tok beschermt het mannelijke geslachtsdeel :D

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 00:05

Eigenlijk wordt het zelfs toque geschreven :P Afkomstig uit het Frans uiteraard. Maar wij Belgen maken er gewoon kort en lomp 'tok' van :Y) Doet wat kippig aan.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 06:58

joyce2 schreef:
daarom vond ik t al zo raar

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:07

Jolandaa schreef:
joyce2 schreef:
daarom vond ik t al zo raar

Dat klopt wel bij het schermen :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:19

xHaithi schreef:
Eigenlijk wordt het zelfs toque geschreven :P Afkomstig uit het Frans uiteraard. Maar wij Belgen maken er gewoon kort en lomp 'tok' van :Y) Doet wat kippig aan.

Haha, toen ik het gisteravond plaatste lag ik op bed en met dat ik op verstuur druk, dacht ik "Hmmm, volgens mij schrijf je het met que...". Maar ik had geen zin om het op te zoeken, dus bedankt voor de bevestiging, scheelt mij weer opzoeken :D

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:43

wij zaten een x met ons alles TV te kijken tot er een reclame kwam van 'moeder ik wil bij de reveu' (die heette toch zo?)
Toen kwam ik weer met mn opmerking: 'JA! ik wil ook bij de revue! *stilte* wat is de revue eigenlijk?'

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:55

Speel een avondje "30 Seconds" dan vliegen de meest knullige opmerkingen je in korte tijd om de oren :D Zo kwam gisteravond o.a. deze voorbij: "Het is echt een super bekende fietser, zo'n wielrenner!" uiteindelijk was de tijd om, dus we wilden weten wie dan die bekende fietser dan was "Ik omschreef Roland Garros!" Waarna we elkaar zo aankeken van, er klopt hier iets niet :')

En ik dacht dat Mata Hari een bokser was, of een Ghandi achtig figuur. Couldn't be more wrong, hahaha.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:33

Mata? Is het niet Badr? Of is dat een knullige opmerking van mij? :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:35

Haha, ja dat is een knullige opmerking, maar schaam je vooral niet, want zo zaten wij gister zelf ook :D

Maar hier is het antwoord (voor mij totaal onverwacht :D ): http://nl.wikipedia.org/wiki/Mata_Hari

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:39

In Indonesië is er een schoenenwinkel die Mata Hari heet, ik heb daar 2 jaar geleden schoenen gekocht xD

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:27

joyce2 schreef:
Speel een avondje "30 Seconds" dan vliegen de meest knullige opmerkingen je in korte tijd om de oren :D Zo kwam gisteravond o.a. deze voorbij: "Het is echt een super bekende fietser, zo'n wielrenner!" uiteindelijk was de tijd om, dus we wilden weten wie dan die bekende fietser dan was "Ik omschreef Roland Garros!" Waarna we elkaar zo aankeken van, er klopt hier iets niet :')

En ik dacht dat Mata Hari een bokser was, of een Ghandi achtig figuur. Couldn't be more wrong, hahaha.

Haha daar heb ik er ook één van..

een bekend automerk: daf... het goede antwoord was nissan.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:43

DynamiteS schreef:
ik ga strike! Raap me op! _O-
Ik ben ook echt zo onhandig met mijn woorden, vooral toen ik klein was..
Stonden in de supermarkt, staat er zo'n vrouw voor ons, helemaal int zwart (kleding, haar, nagels etc) en ik maar kijken en staren en mijn moeder hopen dat ik niks zei (flapuit number 1 :D ) Loopt die vrouw weg, ons mam al opgelucht dat ik mijn mond had gehouden, vraag ik keihard aan mijn moeder of dat nou een heks was.. Vrouw verstrakte een beetje.. Rij bij de kassa ging plat.. :')
Zo voel ik me ook altijd bij mijn kleinste zusje, die zegt ook alles wat ze denkt dus als ik met haar naar de winkel ga zeg ik eerst heel vaak dat ze niets moet zeggen. :') Zo stond er ooit een oudere dame voor ons bij de kassa, zegt mijn zusje tegen haar; ''Mijn oma is veel jonger hoor.'' :')

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 20:24

Het woord Orgasme oplezen als er Organisme staat. :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 07:12

Met kinderen samen op pad is sowieso garant voor genante momenten. Zaterdag in het zwembad stond er een redelijk gezette dame O:) de zwemploeg te trainen, zegt mijn dochtertje keihard heel vrolijk: 'Mama, waarom is die mevrouw zo dik?! ' Ik wist niet hoe snel ik achter het schot moest duiken hahaha, dat galmt dan ook zo door de hal :')

Zandkorrel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 07:32

Ik was bij Cirque du Soleil, en ik koop een bak popcorn. Nadat ik heb afgerekend zegt het meisje achter de kassa: 'Fijne voorstelling!' en ik zeg: 'jij ook!' ik kon wel door de grond zakken :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:06

Zandkorrel_ schreef:
Ik was bij Cirque du Soleil, en ik koop een bak popcorn. Nadat ik heb afgerekend zegt het meisje achter de kassa: 'Fijne voorstelling!' en ik zeg: 'jij ook!' ik kon wel door de grond zakken :')

Haha zoiets had ik ook. Ik was uit eten en kreeg mijn gerecht gebracht. Nadat ik alles had zei ik tegen het meisje: bedankt, doeeeeiii. Maar bedoelde echt geen doei te zeggen :') zo vreemd.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:25

Dit schoot me net opeens te binnen! Ik heb een tijd als filiaalleidster gewerkt en dan had ik jongere oproepkrachten/weekendhulpen (jaartje of 18 geloof ik). Dus op een gegeven moment had ik ze ingewerkt en mochten ze kassa draaien. Meisje geeft wisselgeld terug, maar doet iets verkeerd en de klant die meekijkt wijst haar daar direct op. Waarop ze zegt: "Oh ja, grapje!" en vervolgens de juiste hoeveelheid wisselgeld teruggeeft.

Dus ik neem haar apart en vraag aan haar waarom ze "grapje" zegt, als ze een fout maakt, want zo grappig vond ik dat niet. Althans, geen probleem als je een fout maakt, maar zeg dan "Och, excuus!". Wat blijkt nou, "grapje" is tegenwoordig de vervanging voor "foutje" of "oops". En al die jonge meiden deden dat dus hè! Iets verkeerd inpakken "Grapje!", iets fout doen met de kassa of met het afrekenen "Grapje!". Ik schaamde me dood en vond dat dus echt super knullige opmerkingen richting de klant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:33

Ik vind dat ook zo dom, ik zeg zelf nooit grapje (Sta niet achter de kassa maar oke), gewoon omdat ik dat niet serieus vind, en daarbij, wisselgeld verkeerd teruggeven vind ik nou niet bepaald een grapje.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:47

Ik herken het wel als 'oeps' woord, maar achter de kassa zou ik het mezelf toch zo snel mogelijk afleren.
Voor informele bezigheden staat het wat minder gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:54

Ik kan zó geïrriteerd raken door de uitspraak 'Mooi ... (Bijvoorbeeld bont) is niet lelijk.' Duh, natuurlijk is het niet lelijk, waarom zeg je er anders mooi bij? Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik vind die uitspraak stom.

saffiralove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:23

RusselNuwell schreef:
Mijn studie diergeneeskunde gaat niet van een leien dakje :o
Docent: 'wat is er mis met dit dier?'
Ik: 'Hij is dood'
En tijdens een diergeneeskundig gerelateerde pubquiz:
Quizmaster: 'Dit paard is kreupel' -laat foto zien- 'Waar heeft dit paard last van'
Ik: 'Van zijn been...'

Ja, ik word absoluut een goede dierenarts.

Heb echt een paar minuten gelachen om deze opmerking _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:29

Douce schreef:
Ik herken het wel als 'oeps' woord, maar achter de kassa zou ik het mezelf toch zo snel mogelijk afleren.
Voor informele bezigheden staat het wat minder gek.

Wij zeiden altijd "oopsieee" of "foutje bedankt", maar bij "grapje" denk ik echt aan dat iemand een grapje maakt en niet aan dat iemand een foutje maakt. Als ik dat hoor heb ik echt het idee dat ik expres in de zeik wordt genomen en dan moet ik echt omschakelen, omdat ik nu inmiddels heb geleerd dat het ook "foutje" kan betekenen als een jonger iemand het zegt. Vind het echt nog steeds het raarste woord om te gebruiken voor wanneer je een foutje hebt gemaakt! *ik word oud*

saffiralove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:33

Pas tijdens de wiskundeles, moest ik het rijtje opzeggen van welke rekenvolgorde enzo; zeg ik doodleuk 'optrekken', in plaats van opTELLEN... Ik dacht echt dat ik het goed had gezegd, de leraar lachte zich kapot :')

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:12

Ik heb op mijn stage weleens bij dementerende mensen dat ik me voor ze schaam.
Ik zat bij één van de bewoners even te praten, en een andere bewoner had visite, redelijk stevige vrouw O:)
Zegt diegene waar ik naast zit: 'Most es kiek'n, wat'n gedrocht! En hou dik is dat mens wel! Stoule zakt sikkom in mekoar!'
(Moet je eens zien, wat een gedrocht (?)! En hoe dik is dat mens wel niet? De stoel zakt bijna inelkaar!)
Ik kon wel door de grond zakken :')
Of er komt één van de andere 'zusters' aan, 'Och, komt zei ook weer aan met die dikke moaze (kont)!'

Ik kan wel eindeloos doorgaan met uitspraken van deze mensen! :Y)