heb m 'alweer' 4 dagen niet gezien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb m 'alweer' 4 dagen niet gezien

nog wel even kijken hoe we dat allemaal gaan regelen! Deze zomer gaan we dan naar Italië en daarna willen we graag naar Aruba dus spannend of het allemaal gaat lukken!!
niet tof dat hij er niet bij was...
Hopelijk is de boel snel genezen. Wat een leuke foto van jullie samen!
wegen zijn al sinds maandagavond allemaal gesloten ivm de vele sneeuwval. In town is nog wel wat verkeer maar buiten town op de highways en country roads is het momenteel verboden om je te begeven (tenzij op de snowmobiles ofzo). En vriendlief is natuurlijk net sinds vanmorgen vrij maar kan dus deze kant niet op. Op zich kan hij als het goed is de eerste anderhalf uur wel rijden maar het laatste half uur weg is nog afgesloten en god mag weten hoe lang dat nog gaat duren. Dus zolang die weg nog gesloten is heeft deze kant op komen niet zoveel zin. Hoop dat ze t later in de morgen of anders begin vd middag allemaal sneeuwvrij maken en de wegen weer opengooien. Beetje jammer dit

!
! Het duurt mij echt te lang.. Ik mis hem echt
Van de week zaten we te Skypen en ik voelde mij helemaal verdrietig nadat we hadden afgesloten op Skype, ik zou zó graag op dat moment samen met hem willen zijn.