Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bhriseis schreef:Love Western, er is een pendeltopic ([LZP] Pendelen.); ik weet niet of je daar al actief bent?
love_western schreef:Petrichor schreef:Een bedrukt gevoel komt ook gewoon voor bij goede geesten hoor, dat is gewoon het gevoel van een aanwezigheid.
Dat weet ik. Maar er hing echt een negatieve sfeer. En mijn zusje sliep niet fijn. Licht moest altijd aan. En ze slaapt nu als een blok en zonder licht aan.
Petrichor schreef:Wat jij zegt klopt zeker, vaak kan je aan de manier hoe je je voelt al wel waarnemen of het gaat om een goede of slechte geest.
Slechte geesten proberen je ook bang te maken, goede geesten weer niet. Al kan ik mij voorstellen dat een geest zien voor de meeste mensen sowieso al erg eng is.
Bhriseis schreef:Hier beneden zit er volgens mij 's avonds ook altijd iemand, bij de zetel. Ik ben er quasi zeker van dat het een vrouw is, maar ik heb er echt een dreigend gevoel erbijZeggen dat ze weg moet gaan, durf ik niet, aangezien ik nu doe alsof ik niets merk
En ik ben bang dat als de geest doorheeft dat ik haar voel zitten, dat ze dan boos wordt
![]()
De geesten van overleden kinderen heb ik ook al eens op bezoek gehad, en die waren wat droef en bang, maar ikzelf werd er verder niet bang van. Ik heb gevraagd om weg te gaan, maar voelde me niet bedreigd oid.
Van zielen van overleden familieleden, krijg ik altijd een warm en blij gevoel
Love Western, doe je 'arrogant' tegen de geest, alsof je niet onder de indruk bent? Want als ik 's nachts echt wordt lastig gevallen, probeer ik zo zelfzeker en arrogant mogelijk te doen, en dat helpt vind ik.