Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:39

Deijs schreef:
Jij wel dan Thirsa? Wat ik me kan herinneren lijkt het bij jou ook niet zo het geval te zijn :)

Niet aankunnen komen is ook geen succes :') vooral niet met ernstig ondergewicht.

Dat probleem heb ik ook gehad. Moest naar de huisarts en werd op een dikmaak dieet gezet.
Maar niks hielp. En ik at best goed hoor.
En nu tja nu ben ik te dik, en voel me daar niet prettig bij.

NYC2B

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:41

Oh bah, dikmaak dieet. Zijn dat van die gore shakes? Daar hoef ik gelukkig nog niet aan (tenzij het helemaal bar wordt met mijn gewicht natuurlijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:46

Ik merk ook voor t eerst in mn leven dat ik niet meer kan eten wat ik wil, vet wordt ineens opgeslagen, ik voel t gewoon in mn buik!!!! :oo :oo :oo Dat wordt ook omschakelen van alles eten wat los en vast zit naar opletten wat ik eet :')

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:50

Joolien schreef:
Ik merk ook voor t eerst in mn leven dat ik niet meer kan eten wat ik wil, vet wordt ineens opgeslagen, ik voel t gewoon in mn buik!!!! :oo :oo :oo Dat wordt ook omschakelen van alles eten wat los en vast zit naar opletten wat ik eet :')

Daarom eet ik nu ook wat ik wil :D

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:52

Ik meld me hier ook!
14 dus ik kijk gewoon nog ff mee
Als je een beetje puistgevoelig is dat erg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:54

Als je weet hoe je ermee om moet gaan en wat je ertegen kan doen niet lijkt mij? Ik heb af en toe ook puistjes en ongetwijfeld meer modellen

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:00

Emmaa_ schreef:
Als je weet hoe je ermee om moet gaan en wat je ertegen kan doen niet lijkt mij? Ik heb af en toe ook puistjes en ongetwijfeld meer modellen

Ik doe mijn best en ze zitten vaak op mijn kin

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 20:41

Ik ben ook nooit helemaal schoon als ik naar shoots ga hoor, maar daar is photoshop voor :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:44

Ja zoiets voorkom je toch niet helemaal, helaas!

(offtopic; hebben jullie instagram? Want dan volg ik jullie even)
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 27-02-14 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:44

Courses schreef:
Ik ben ook nooit helemaal schoon als ik naar shoots ga hoor, maar daar is photoshop voor :')

Er is nog hoop O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:45

Ik heb ook geen perfecte huid. Met make-up kan je al een hoop corrigeren en de rest kan door een beetje fatsoenlijke fotograaf idd gewoon met photoshop gedaan worden :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 20:46

Mijn huid is vooral enormmm gevoelig. Heb snel een rode huid, ook al clean ik alles echt heel goed. Enkel gezichtsreinigingsdoekjes zijn niet voldoende (slecht schoonmaken kan ook een oorzaak zijn van veel onregelmatigheden op je huid). Verder ga ik wanneer ik straks in Utrecht ga wonen ipv andere gel's Sanex proberen, want ik heb veel huidklachten gehad de laatste tijd. Als er een iemand is die geen perfecte huid heeft ben ik 't wel, maar daarvoor word ik niet minder gevraagd ofzo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:48

Ik heb ook een hele gevoelige huid inderdaad. Bij mij is het ontzettend afhankelijk van mijn voeding en het weer buiten. Ik krijg snel rode vlekjes, bultjes en als ik bultjes heb ga ik eraan krabben. Als ik slechte voeding eet dan krijg ik puistjes.. Schoonmaken is bij mij ook echt een pre. Ik reinig mijn huid twee maal dagelijks met een best intensieve reiniger, met tonic en daarna nog met reinigingsmelk. Daarna doe ik er creme overheen en dan pas make-up of slapen.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:15

Emmaa_ schreef:
Ik heb ook een hele gevoelige huid inderdaad. Bij mij is het ontzettend afhankelijk van mijn voeding en het weer buiten. Ik krijg snel rode vlekjes, bultjes en als ik bultjes heb ga ik eraan krabben. Als ik slechte voeding eet dan krijg ik puistjes.. Schoonmaken is bij mij ook echt een pre. Ik reinig mijn huid twee maal dagelijks met een best intensieve reiniger, met tonic en daarna nog met reinigingsmelk. Daarna doe ik er creme overheen en dan pas make-up of slapen.

Zo doe ik het ook ongeveer

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:21

Ben blij dat ik er niet zoveel last van heb! :) Heb wel snel rode vlekjes/ uitslag wat heel erg lelijk is maar daar heb ik een zalfje voor, dus mag niet klagen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:29

Pfoe nee mijn huid is vrijwel mooi vind ik, heb wel wat rode plekjes maar meer niet.

Gelukkig maar!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:33

Oh, kan me er ook niet druk om maken verder :') Als mensen daarop afknappen, pff.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:36

Ja dat zou goed banketstaaf zijn!

Hoe bedenken jullie poses? Meestal met een (totaal iets anders) selfie hou ik het nogal standaard zoals dit:

Afbeelding
Afbeelding

Super standaard!

Hoe komen jullie op ''pose ideeën'' tijdens een shoot? kijken jullie naar foto's van andere modellen o.i.d.?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 21:44

Ligt aan de soort shoot en welke manier de fotograaf schiet. Je moet wel weten wat niet kan (rare poses met je benen enzo) zodat het niet lijkt alsof je je been gebroken hebt ofzo, voor example. Eigen expressie's leren kennen, kijken wat het beste is voor jou lichaam. Zoveel factoren.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:45

Hm, het thema wordt sowieso een beetje stoer/mysterieus.

Wat zou ik daarbij kunnen proberen? Ik zou denk ik niet goed weten wat ik met mijn armen aan moet enzo.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:39

Ja ik heb instagram :j staan alleen nog geen foto's van mezelf op, onlangs mijn feed opnieuw gestart :')
Maar volgers zijn welkom, misschien volg ik terug :)
_____marieke heet ik. (5 keer _ )

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:09

Ik heb ook insta, maar toevallig ook m'n feed gewist vorige week :') probeer weer wat meer actief te zijn. Insta is rroosmaria

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:27

Tequilateef hier, maar ik post voornamelijk onzin foto's :=

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:48

Hahahahaha tequilateef :')

Wat jullie allemaal doen aan je huid joh, zoveel spulletjes gebruik ik daar echt niet voor :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:52

Ik heet op Instagram jennifersylvana , ik post ook echt van alless